Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.

District EA


ri3

Progres timid pe Coridorul IV in luna iunie :
CFR a publicat stadiul proiectelor feroviare aferent lunii iunie. Pe sectiunile principale ale C.IV. avem o singura subsectiune cu progres mai mare de 1 punct procentual: 1.6% pe Apata-Cata. Dezamagitoare stagnarea pe Subsectiunile 1 si 3 ale Brasov-Sighisoara, aproximativ 0.5% progres pe cele mai vitale santiere din tara. Club feroviar a publicat ieri avansul pentru toate santierele principale: https://clubferoviar.ro/avansul-santierelor-feroviare-iunie-2024/ .

Sursa (CFR) : https://cfr.ro/monitorizare-proiecte-fonduri-ue/ .
(Off Topic: Se pot observa avansuri neglijabile si in lucrarile Quick Wins, mai ales pe Teius-Razboieni-Turda, din nou o sectiune importanta cu termen de finalizare august 2024 (evident nefezabil in contextul acestei mobilizari deplorabile), pe care trenurile sufera de un an de zile limitari la 50 km/h pentru siguranta muncitorilor; mai departe pe Cluj-Oradea, unde avansul este nul iar lista poate continua)

shift2rail

^Ilizibila centralizarea clubferoviar...

pe model autostrazi, stim ce loturi din ex-CIV ( Rin-Dunare actualmente) se vor inaugura cu noul mers din Dec. 2024?
E ceea ce intereseaza, pe fond, publicul calator.

ri3

Total de acord, dar din pacate comunicarea referitoare la santierele feroviare este cel putin deficitara. Progresul lunar nu este unul stabil (eg. 10% progres in mai pe Apata-Cata ~ 2% in iunie), iar ce avans exista nu se stie pe care segmente din cadrul subsectiunii este efectuat, decat din filmarile pe care le fac cu mult efort cei pasionati. Estimarile pentru finalizarea totala sunt publicate, dar ce ne-ar interesa pe noi ar fi estimari pentru darea in exploatare a unor portiuni mai mici de linie noua ce contribuie la reducerea duratei de calatorie, dar care fara implicarea directa a constructorului nu stiu cum ar putea fi realizate..

District EA

Publicul călător un pic mai interesat de mersul trenurilor, observă în ultima filmare de pe lotul 2a (Km 614 - Bârzava Nouă), la cele două poduri de la Conop viteza pe firul 2 are "un progres negativ", adică de la 70 km/h la 50 km/h. "Calitate înainte de toate" slogan ce nu mai e valabil în ziua de azi.

Sorinus

Foarte slab progresul la Fetesti. Și lucrează de ceva vreme.

ioandorin


District EA

#10897
Interval Racoș Mateiaș h. - Sighișoara - 28 iulie 2024




Powered by API/PUM imgur uploader

District EA

O parte din culoarul IV filmat de un vecin de-al nostru în 19 iulie 2024. De la 3:13:35 Lőkösháza și în continuare până la Timișoara.

Și Sighișoara - Teiuș iunie 2024

dorum

Vaaai de capu' meu cum poate sa arate o linie CF Arad-TM. Am ramas socat, nemaicirculand cu trenul spre Arad de 25 de ani. Asta trebuie demolata complet si reconstruita de la 0... ceea ce urmeaza, doamne ajuta.

Soc si groaza, astea sunt cuvintele potrivite... :(
N-avem sanse pe CF, discrepanta rutier-CF e enorma, eu cel putin pana am permis n-o sa pun fundu in tren :(

daniel_avram

Pai da, pentru ca s-a mers pe principiul ca daca tot o demolam de ce sa o mai intretinem? Inainte un IR facea si 50 minute AR-TM, acuma.... vedem cum o fi dupa reabilitare.

cristi5

API a publicat comunicate despre cele 4 loturi Sim-614 bazate pe excelentele filmari ale lui @traveler . Comunicatele au audiente mari, 80-120k, mai putin 2c, trebuie sa-l mai promovam...

Simeria-Gurasada (3)
https://www.facebook.com/share/p/rf7kvRjeMHhqyr3S

Guradada-Ilteu (2c)
https://www.facebook.com/share/p/6iD6SfwRByqt69nV

Ilteu-Barzava (2b)
https://www.facebook.com/share/p/Xptik6r2BzwRotZH

Barzava-km614 (2a)
https://www.facebook.com/share/p/Zj3eAg9JxFQx3tRP

Am dat si ceva despre deraierea dintre Rupea si Racos. Dupa 3 ani putem avea pretentii feroviare de la un ministru...

https://www.facebook.com/share/p/mCfzEuRBVuBRTGw7


cristi5

La unul din comunicatele de mai sus a aparut o discutie despre starea Bucuresti-Ploiesti.

In discutia asta am gasit un tren recent care a facut 35 min (-1). Asta pt mine inseamna ca dupa 20 de ani si cateva aparate de cale remediate, linia mai poate ceva dpdv fizic.

Dar acest tren este un caz izolat, majoritatea care sunt trasate sub 40 min intarzie cateva minute. In BAR sunt multe restrictii pe macaze (in gara de nord parca), asta ar explica de ce un tren de dimineata pe directa merge la timp, iar altele mai tarziu nu.



Un domn ne-a rapsuns asa. Nu am timp sa verific informatiile, dar le las aici.


QuoteAsociația Pro Infrastructură degeaba in BAR nu avem restrictii daca linia este serpuita si prezinta denivelari transversale ale geometriei caii mai ales intre Brazi si Crivina plus vegetatia ce o taiem cu pantograful si cu trenul . In schimbatoare tot s-au bagat bani in a se inlocui dar in rest asteapta sa cada . Pe Campina Predeal nu avem RVuri deoarece s-au transformat in limitari permanente cum este curba de la halta Bobolia unde cat de curand trebuie schimbata sina ce are uzuri laterale si ondulatorii accentuate ,  traversele sunt fisurate plus noroiul ce a inceput sa iasa din terasament , un alt exemplu este 70ul intre Posada si Valea Larga ce nu cred ca era prevazut in proiectul de modernizare cat si sina patinata pe aproximativ 1km in dreptul fostei zone neutre de la Valea Larga pe fir 1.



cristi5

@Valix2RO in legatura cu restrictiile de viteza, putem intreba dar hai sa-i lasam un pic in concedii. Daca persista peste o luna sa zicem, da-ne un ghiont daca uitam si vom intreba.

Informatia primita la prima strigare despre Medias-Copsa Mica e ca s-ar putea sa fie de la semnalizare.

Xenos

În final se pare că pe București - Câmpina - Predeal s-a făcut un RK ceva mai răsărit, dar cu mult chin și bătaie de joc (ca 4 ani fiecare) oricum mai mică decât ce e acum pe restul coridorului și - contrar estimărilor optimiste că după reconstrucție linia va ține mai bine - după nici 20 de ani ne apropiem de un nou RK. Măcar ăsta să se facă în câteva luni, cu tren de lucru și nu cu sapa.