News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Xenos

Predeal - Brasov sa faca un RK pe ambele linii si sa lase avioanele...
Apropo, dupa deraierea Dacia sper ca e evident ca trebuie RK complet in pasul Racos.

tom_sawyer

26 iun. 2024
Procedura de achiziție pentru proiectarea și execuția lucrărilor aferente obiectivului de investiții ,,Modernizarea secțiunii feroviare Predeal - Brașov", ce va include un tunel de aproape 10 kilometri, se estimează a fi lansată în a doua parte a anului 2025, au spus reprezentanții CFR Infrastructură pentru ECONOMICA.NET.

Studiul de fezabilitate pentru modernizarea liniei CF Predeal – Brașov este în curs de elaborare, finalizarea acestuia fiind estimată pentru prima parte a anului 2025, au mai transmis reprezentanții CFR Infrastructură pentru ECONOMICA.NET.

economica.net/calea-ferata-bucuresti-brasov-tunel_756555.html

https://www.e-licitatie.ro/pub/notices/ca-notices/modification-notice-view/104370276

dan tm

https://www.facebook.com/story.php?story_fbid=467530285993674&id=100082101197718&rdid=jewKkVOH3SWYW8zR

Acum 6 ani, un tren de marfă GFR a "arat" firul I Racoș - Rupea, vagonul deraiat (al 33-lea din brutto tren) circulând deraiat pe o distanță de 3775 ( TREI MII ȘAPTE SUTE ȘAPTEZECI ȘI CINCI) metri, adică aproape 4 km ! Urmare acestui eveniment, a însemnat limitarea tonajelor remorcare la marfă la maxim 2000 tone / tren, și dispariția definitivă a serviciului de împingătoare pe distanța Brașov - Beia și retur. Implicit costuri logistice mărite nejustificat (2 trase de tren, 2 partizi de tren, congestie secție, etc).
https://www.agifer.ro/.../D_258_RI_Racos-Rupea_04042018.pdf
Ieri, 13.07.2024, tren 347 "DACIA" Wien - București a deraiat pe același fir 1, cu repercusiuni în circulația trenurilor pe ruta Brașov - Rupea. Închidere totală de linie de cel puțin 48 ore, transbordări auto, nervi întinși la maxim atât pentru călători, cât și pentru personalul de tren.
Nu vă așteptați să demisioneze secretaru de cafele al lui Dragnea de la transporturi. Nici chiar dacă vagonul 61 53 21-90 038-8 ar fi căzut în albia pârâului și ar fi provocat moartea ocupanților din vagon. Vor fi incriminați Ursula, EU, Ucraina, orice altceva dar nu jegul românesc adânc înrădăcinat în factorul politic, respectiv Ministerul Transporturilor.

cristi5

Pare un video proaspat cu tunelul Batuta si uriasele structuri de sprijin. Din pacate doar pe Fb, nu si Youtube

https://www.facebook.com/share/v/QJCptsrAkMG4bPKe


daniel_avram

Este si pe Youtube dar in alta parte, pe canalul SRCF Timisoara.

Stadiul lucrarilor -Tunelul Bata 11 07 2024


Konter

Torcretarea cu beton in loc de ziduri de sprijin sau alte consolidari cat de des este utilizabila? La tunelul Bata s-au miscat foarte repede cu stabilizarea versantului, poate merge utilizata metoda asta si in alte parti.

dan tm


TibiV

De la Virtual Press: Marile tuneluri de pe valea Mureșului. Se lucrează de cinci ani aici

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Si o filmare de la @Adisan : [M200] Gara Ilia și pasajul peste CF, relocare DJ706A din 02.07.2024 | Adisan

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

API pe Facebook

Gurasada-Ilteu, marele rateu. Săptămâna trecută vă spuneam că sectorul Simeria-Gurasada va avea 5-6 ani de întârziere însă vecinul său îi va lua trofeul nedorit și va depăși termenul contractual inițial cu 6-7 ani, probabil.

Luminița de la capătul tunelurilor cu greu se lasă văzută: civilele executate de Aktor și Arcada, semnalizare și centralizare Alstom. E drept, lucrările nu sunt o bagatelă: mai tot traseul desenat la 160 km/h, pe malul stâng al Mureșului, două tuneluri și o polată, poduri imense.

Tunelul mare (peste 800 metri) a fost început târziu de Aktor și are mari probleme de rezistență, fiind necesară reproiectarea sa. Deci ne ducem în 2026-2027, adică întârziere de 6-7 ani.

Rămâne linia de pe malul drept al Mureșului pentru trenuri Regio, dar această variantă veche va suporta tot traficul mulți ani de acum înainte fiindcă tunelurile sunt atât de în urmă.

Din... fericire, pe acolo Aktor a reparat parțial un fir și se merge "decent" cu 50-70 km/h. Dar ar trebui reparate și folosite două, ca impactul în fluența traficului să fie minimă.

Acesta va fi, probabil, cel mai întârziat lot de până acum de pe tot coridorul principal, Curtici-Constanța.

📷 Cadre aeriene luate cu măiestrie de ChimDrone/Traveler, iunie 2024, mulțumim pentru efort!

Voicu

Quote from: Ionut on July 17, 2024, 08:02:27 PMDin... fericire, pe acolo Aktor a reparat parțial un fir și se merge "decent" cu 50-70 km/h. Dar ar trebui reparate și folosite două, ca impactul în fluența traficului să fie minimă.

Aici cred că trebuia spus "ca impactul în fluența traficului să fie maxim"

District EA

Câteva poze din Bârzava și pod Căpruța din 19 iulie 2024 (poze din surse ce muncesc și pe căldură)
















Powered by API/PUM imgur uploader

rio tinto

Incepand cu noul mers al trenurilor decembrie 2024 vom avea 160 km/h intre Sighisoara si Simeria instead of the actual 150?

Cetatean

Degeaba daca nu avem trenuri ;)) cred ca mai e un singur tren care circula. Acuma timpul este sub rutier cu 30-45 minute!
Sunt curios la cat va scadea! De asemenea,tare curios de Arad-Sighisoara!

rio tinto

Între Copșa Mică și Valea Lungă, dacă înainte de restricție toate trenurile câștigau 2-4 minute față de livret, acum pierd câte 2-4 minute. Sunt curios când vor repara acolo unde a ieșit valea acum 2 luni.

Când vor termina Simeria-Arad, Sighișoara -Simeria va fi plină de restricții. Când vor termina Brasov-Sighisoara, Sighisoara-Simeria va fi scadentă la RK :))
It's a sad state of affairs.