Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Popescu_V

@cristi5

Am pus timestamp pt că un user a cerut acest lucru. Dacă trebuie să pun 00:00:01 voi actualiza.

Mai ai informații cu privire la recepția racordului mare de la Coșlariu? Se va circula de la anul pe el? In afară de IR 346/347 "Dacia" care trenuri vor mai circula pe acolo spre Arad? Posibil EN Ister?

cristi5

@Popescu_V se circula pe racordul Coslariu de mai bine de un an. Circula doar Dacia pt ca alte trenuri nu au mersul pe-acolo. O rusine ca InterCity de la Arad pierde o ora prin Teius in loc sa treaca pe racord.

Ramele noi RE-IR1 au alocat Bucuresti-Brasov-Arad-Timisoara (pe langa alte 11 trasee), deci posibil vor trece pe racord.

Nu e nevoie de receptie pt trafic la CF, inclisiv santierul e cu trafic, si de fapt asta e un factor major de intarziere


PS: despre capitole Youtube: primul capitol trebuie sa fie la 0:00 nu la 0:01. Mai sunt si alte conditii obligatorii ca sa apara pe bara de timp, vezi aici:

https://support.google.com/youtube/answer/9884579?hl=en


rio tinto

Quote from: cristi5 on July 07, 2024, 02:34:49 PM@Popescu_V se circula pe racordul Coslariu de mai bine de un an. Circula doar Dacia pt ca alte trenuri nu au mersul pe-acolo. O rusine ca InterCity de la Arad pierde o ora prin Teius in loc sa treaca pe racord.

Pai Blaj sau Alba Iulia sunt simple gari si nu au capacitatea necesara pentru operatiuni de genu. In zona sunt doar Teius si Simeria pentru locomotive, personal, cuplari si decuplari de vagoane, mentenanta, etc.

dan tm

Si in Alba Iulia si in Blaj se pot face atasari/detasari dar motivul pentru care IC circula prin Teius tine de organizarea interna a CFR-urilor.

Daca ar merge la Blaj probabil locomotiva ar trebui sa se intoarca la Teius izolata.


Xenos

Normal ar fi ca trenul să separe vagoanele spre Cluj în Alba-Iulia și să meargă mai departe spre Simeria și Arad. Ar face astfel și legătura Alba-Cluj. Ce dacă nu sunt dormitoare, depouri etc? Mari boieri mai suntem și călătorii ne dor la pălărie. Păi Teiuș e super aproape, n-are ce face locomotiva aia câteva minute. Ce abordare.

dan tm

Ce abordare la tine, ca CFR Calatori si CFR Infrastructura gîndesc altfel.
pentru decuplare în Alba iulia (doar ca sa foloseaca racordul Coșlariu nou ) care ar fi cîștigul?

Ar trebui sa aduca locomotiva de la Teius-izolata sau în dubla la alt tren.
izolata înseamna trasa platita
în dubla înseamna manevra în Alba Iulia deci ar tine si celalalt tren. Plus ca nu stiu daca CFR SA nu taxeaza si manevrele.
de asemenea nu stiu daca trenul are partida de la Bucuresti pînă a Cluj Napoca sau trebuie sa vină si partida in Alba Iulia( regie cu alta tren)

pe lîngă toate acestea între Teiuș si Alba Iulia sînt 19 km pe care calatorii pentru Cluj Napoca i-ar parcurge de două ori, implicit ar plăti de doua ori.

acuma nu mai stiu cum e cu instructiile pentru cazurile astea din parcurs cînd primeste locomotiva. Adica grupa de Arad , decupleaza, i-a distantă, proba de continuitate si gata de plecare.

Nu stiu daca si grupa care ramîne să rebruseze spre Cluj napoca are acelasi regim. Decuplare, atasare locomotiva si aici nu stiu, proba de continuitate doar sau proba completa. Deci cîstigul nu e mare tot se pierde timp.
iarasi discutiile despre proba.


În mod normal inainte de aberatiile de acum cînd doua trenuri nu mai circula cu locomotiva intercalata, se practica sistemul de compunere descompunere in parcurs.

Acum însa de cîte ori un tren aduce vagoanele altui tren si locomotiva acestuia, chiar daca se ecupleaza in parcurs locomotiva este in dubla tractiune,sporind timpii de  formare in statia in care se descompune/compune.

daniel_avram

Apropo de cine pe cine taxeaza, vorbim de IC deci CFR taxeaza calatorul mai mult, deci ar fi de bun simt sa se gaseasca o solutie prin care daca este posbil sa se scada timpul de parcus mai ales acolo unde infrastructura permite asta.

athosga

Din toata discutia asta omu deduce un singur lucru (in afara ca toata tema este de domeniul absurdului): calatorul este pe ultimul loc. Si nici un milion de km de  reabilitare nu va schimba asta. :(

dan tm

CFR Calatori anuleaza trenuri nicidecum nu  oprtimizeaza altfel.
este aproape exclus sa circule in trase locomotiva izolata sau regie pentru partizi daca are la indemîna Teiusul in cazul in discutie.

intrebarea este cu cît se poate reduce stationarea pentru atasare ca sa merite evitarea Teiusului?

cristi5

Aspecte de la montarea TBM 3 de la Racos (vest) spre Homorod. Pozele sunt de vreo 10 zile, sursa linkedin Zivko Trajkovski (prima cel putin)














Powered by API/PUM imgur uploader

Ionut

API, reacție oarecum rapidă pe Facebook

Trei ani cu Grindeanu: lipsă cronică de întreținere a căii ferate.

Cel mai prestigios tren romanesc, internaționalul de Viena, a deraiat azi pe cea mai importantă cale ferată a țării, Coridorul Rin-Dunăre, între Rupea și Racoș.

Linia, aflată într-o stare jalnică, pe care se circulă cu 30 km/h, a fost distrusă de vagonul deraiat iar traficul va putea fi reluat abia luni. Câțiva kilometri mai încolo Uniunea Europeană pompează miliarde de euro în modernizare. Dar traseul pe la Rupea va rămâne mulți ani principalul coridor de transport până la finalizarea tunelurilor "europene", adică încă vreo 5 ani (sperăm nu mai mult).

De la un ministru care stă de (aproape) 3 ani în serviciul public, avem așteptări mult mai mari decât lăudatul cu autostrăzi. Cum e posibil domnule Grindeanu ca pe principalul coridor feroviar al României trenul să se târască și să riscăm să nu supraviețuiască vagoanele unui tren internațional care bat mii de kilometri zilnic prin alte țări?

Domnule Grindeanu, domnilor politicieni, privând rețeaua feroviară de fonduri pentru întreținere puneți de fapt umărul la un accident cu tren de călători cu zeci de victime. Poate atunci vă veți trezi. Azi trenul a rupt traversele de pe un podeț. Dacă distrugea de tot podețul și cădea vagonul?!

Ca să fim foarte clari: zona unde a avut loc deraierea NU se află în șantier. Ba mai mult, CFR SA a proiectat stația Racoș cu ieșire pe 4 fire pentru a se putea merge spre Cața pe linie dublă atât prin noul tunel de 5 km, cât și pe traseul actual prind Rupea, menținând așadar o variantă de rezervă pentru eventualele închideri ale tunelului.

La fel se va menține și actuala linie dublă Racoș-Augustin-Apața. Era deci datoria ministerului condus de Grindeanu, atât pe termen scurt cât și pe termen lung, să asigure măcar un fir decent pe ruta Cața-Rupea-Racoș.

Domnule ministru Grindeanu, lăsați lauda și pozele cu autostrăzile care merg și URGENTAȚI ce trebuie făcut pe rețeaua feroviară!

📷 Fotografii Adrian Bărbulescu / PRO TV / ClubFeroviar.ro

Valix2RO

Când am trecut ultima dată pe acolo - 20 iunie, erau puse f.f.f multe traverse noi, din beton, lângă calea ferată. Ce mai așteptau... nu știu.

Între timp, tot pe faimosul coridor,  restricția de pe Valea Lungă - Copșa Mică este menținută la 80 km/h, în condițiile în care sunt necesare câteva manopere de bauraj. De asemenea, între Orăștie și Șibot a apărut o restricție de 50 km/h la ieșirea din Orăștie, puțin probabil să fie ridicată curând având în vedere că și asta are imediat o lună.

Da, întreținerea la ora actuală e varză.

shift2rail

^^ poate parea o pretiozitate, dar cum au fost botezate tbm-urile 3 si 4? "Dincolo" avem Eleni si Varvara, in ordinea lansarii.

dorum


cristi5

Stadiul proiectelor pe Mai 2024. A aparut la inceput de iulie, actualizat prin 8 iulie

Comparati cu aprilie

Apata-Cata salt de la 23 la 32 intr-o luna. Bv-Apata si Cata-Sighisoara ceva mai mult de 1%, de la 28 la 30.

https://pum.project-online.se/doclic/Feroviar/__stadiu_proiecte__/

Se aude ca ceva nu e bine la tunelul Predeal. Inca nu am inteles cauza, mai investigam. Termenul SF e inca aprilie 24 dar stadiul a ramas intepenit la 77% si stadiul financiar la 65%.













Powered by API/PUM imgur uploader