Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

Konter

" Potrivit lui Adonis Kyriakos, director general Aktor România[..........]
Cauzele întârzierilor nu au fost singulare, ci au cuprins o multitudine de aspecte incluzând finanțarea. Nu uitați că acestea au fost ultimele două proiecte ce au primit finanțare adițională. Alt motiv a fost faptul că proiectul a fost vechi de 15 ani, iar Apața – Cața a fost unul dintre cele mai dificile proiecte din Europa, similar cu metroul din Qatar.Tunelurile vor fi finalizate în 2026, dar sectoarele 1 si 3 vor fi definitivate mai târziu, primul va fi în 2026, dar sectorul 3 va fi mai târziu, căci sunt probleme cu exproprierile, cu mediul, deci va fi în 2027", a spus el.

Sursa

Xenos

Extrem de mult tupeu - lotul 1 trebuia sa fie gata de mult.

Cetatean

Berzele a trimis poze din teritoriu,de pe Simeria Gurasada.
Alte info:

- s-ar putea sa deschida varianta noua,dar mai e mult de lucru
- la Vetel dupa cum se vede mai este de lucrat la traverse,sina,burat,linie de contact etc
- nu erau suduri facute?!?!?
- pasajul de la Deva inca nu e gata,s-au montat stalpii de iluminat. Face 6 ani de cand se lucreaza la el. Is curios daca o sa se lase rampele :))

Vetel - Branisca


Gurasada "natura si infrastructura"


Vetel zona relocarilor vedere spre Deva


Gurasada


Varianta noua de traseu Vetel






Pasaj Ilia


Vetel zona relocarilor spre Arad






Powered by API/PUM imgur uploader

traveler

Filmarile din weekend trecut :)

Lot 3 - Simeria-Gurasada - 06.2024


Lot 2C - Gurasada-Ilteu - 06.2024


Lot 2B - Ilteu-Barzava - 06.2024


Lot 2A - Barzava-km614 - 06.2024



Vlad94

Excepțional ca de obicei! Te așteptăm și pe Timișoara-Lugoj.

District EA

@traveler magistrala 200 - magistral, super, cu o mică observație: un pic mai mult timp acordat la cetatea Vărădia.

survola

Le-am văzut, am dat Like-urle pe YouTube.  :)

traveler

@District EA

Da, din pacate nu am filmat spre est acolo... Am fost distras de altceva care nu cred ca are legatura cu CF dar se construieste langa vechiul traseu....





Powered by API/PUM imgur uploader

Valix2RO


Rama RE-IR 101 în teste pe tronsonul Sighișoara - Coșlariu:

În gara Copșa Mică:



Display interior - viteza 159 km/h la scurt timp dupa trecerea prin halta Șeica.
Sursă: Viorel Lucaci (FB)

În continuare este menținută restricția între Copșa Mică și Valea Lungă, aceasta fiind ridicată de la 30 la 80 km/h. Din ce am observat zilele trecute, după ce am trecut cu trenul pe acolo, prismul de piatră părea înlocuit dar nu și burat. De asemenea, viteza pe acest tronson, de la ieșirea din Copșa Mică până la restricție nu depășește 120 km/h.
Ce am observat, dar cu caracter cred eu temporar, este limita de 30 km/h și ulterior de 50 km/h între Mediaș și Copșa Mică. Spun temporară pentru că nu am văzut-o în buletinul de avizare a restricțiilor pentru perioada 01.07 - 10.07. Am văzut că s-a construit ceva (un podeț) sub calea ferată imediat în preajma zonei neutre și o limitare de 50 km/h la intrarea în Copșa Mică - nu știu motivele, probabil tot temporară.

District EA

Quote from: traveler on June 21, 2024, 10:31:09 PM@District EA

Da, din pacate nu am filmat spre est acolo... Am fost distras de altceva care nu cred ca are legatura cu CF dar se construieste langa vechiul traseu...

Din câte am auzit se amenanajează un muzeu cu ce s-a recuperat de la Cetate și pe bucata de cale ferată montată alături se pare că vor să pună două locomotive cu abur.

ioandorin

^
La cât au lălăit-o cu lucrarea în ansamblu,
,ar putea să facă pro bono,numai eu câte "urări de sănătate" le-am făcut! 😀
    Văd din filmare că,clădirea, ar fi vechea locație a haltei! Sunt curios CÂT ar "ține" datorită "magneților" din zonă care nici de camere nu se sperie!

Xenos

Extrem de multe treceri la nivel cu barieră acustică, doar, fără semibarieră (măcar). Este incredibil să bagi atâția bani și să lași treceri la nivel fără bariere - și atâtea treceri la nivel. Inconștiență crasă a CFR Infrastructură.

Konter

"Procedura de achiziție pentru proiectarea și execuția lucrărilor aferente obiectivului de investiții "Modernizarea secțiunii feroviare Predeal-Brașov", ce va include un tunel de 9,87 km, se estimează a fi lansată în a doua parte a anului 2025, au precizat pentru Economica.net reprezentanții CNCF CFR SA.
"În conformitate cu solicitările JASPERS/BEI, și ținând cont de decizia Comisiei Europene, s-a decis proiectarea tunelului nou de cale ferată la standardele necesare, pentru a putea fi ulterior înglobat într-o linie de mare viteză, în eventualitatea în care aceasta s-ar construi în zonă. Traficul feroviar se va desfășura în două galerii separate (fiecare cu cale simplă), astfel încât, din motive de siguranță, în caz de incendiu, să poată fi asigurată evacuarea folosind galeria paralelă. Secțiunea tunelului este circulară și se va realiza cu utilaje tip Tunnel Boring Machine (TBM)", a menționat compania de infrastructură.

Numai că lansarea acestei licitații, așteptată de călători și constructori deopotrivă, pare să fie ca povestea cu Petrică și lupul: au fost anunțate atât de multe termen încât atunci când chiar se va întâmpla nimeni nu va mai crede.
Vom da un singur exemplu. La începutul lunii ianuarie 2022, aceiași reprezentanți ai CNCF CFR SA spuneau că "cel mai probabil" licitația pentru tunelul feroviar Predeal-Brașov va fi lansată "în cursul anului viitor", așa cum a scris la vremea respectivă Club Feroviar. Adică în 2023, an care s-a încheiat de aproape șase luni.

În Master Planul General de Transport al României, aprobat în septembrie 2016, estimările privind valoarea proiectului de modernizare pe Predeal-Brașov indicau suma de 418 milioane de euro, fără TVA. Între timp, ultimele estimări arată o sumă de 1,5 miliarde de euro. Vom ști însă varianta finală abia după finalizarea studiului de fezabilitate și predarea lui către beneficiar, CNCF CFR SA.

Contractul de "Studiu de Fezabilitate pentru modernizarea secțiunii feroviare Predeal-Brașov" a fost semnat pe 21 august 2020 cu asocierea Egis România – Egis Rail SA – Italrom Inginerie Internațională SRL. De atunci, contractul s-a tot prelungit, iar ultimul termen de predare a documentului este prima parte a anului 2025"

Xenos

Licitația asta sper că include și modernizarea gării Predeal și a firelor supraterane (dacă UE e chitroasă și ne dă bani doar pentru un fir Timișu de Sus-Predeal, ceea ce e absurd, normal ar fi să punem noi costul reabilitării celuilalt fir și să fie treaba treabă, adică completă).

Popescu_V

Am filmat complet traseul Brașov-Arad și retur in data de 21 respectiv 25 iunie din IR 77 (fostul 74-Făgăraș) respectiv IC 522 (combinat cu IC 532 de la Teiuș). Întrucât doar filmarea din IC a fost încărcată (procesarea HD este încă în lucru) atașez fisierul aici urmând ca în zilele următoare să atașez și celălalt video (plus filmarea-fragmente între Arad și Timișoara Nord, am văzut că a fost postată filmarea completă de către DistrictEA. Posibil ca functia HD să fie disponibilă în următoarele ore.

Detaliile despre traseu încă nu le-am actualizat în comentarii, urmează să le fac zilele următoare. Între porțiunea dintre Copșa Mică și Mediaș se circulă foarte încet (30-40 km/h), nu cunosc motivul.