News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.




cristi5

Presa incepe sa dea date pt inceperea sapaturii TBM. 29 feb cica. Eu am auzit de ceva probe care trebuie facute mai intai.

https://mainnews.ro/calea-ferata-brasov-sighisoara-aktor-incepe-forarea-tunelurilor/

Ovii Stîngaciu

#10564
Salutare forum! După muult timp (cam 10 luni ) revin cu poze de pe tronsonul Brașov - Sighisoara. 
Astăzi 18 februarie 2024 am mers cu bicicleta la pas pe intervalul Brașov - pod Ghimbasel și am surprins lucrările. Au evoluat destul de bine . Se pare că liniile I și II din stația Stupini sunt gata . Dar mai au de lucru spre Brașov mult și bine . Montează linia încet cu încetul dar se rezolve problemele cu terenul la intrare in Brașov și pasajul 13 decembrie...
Mai jos atașez fotografiile cu descrierea lui
km 173+3 , ieșire din Brașov . În curând va apărea și firul nou aici . Sa rezolve problemele cu terenul la intrarea în Brașov și pasajul de pe 13 decembrie.  :(


Vedere spre Brașov 


Vedere spre Sighisoara. VS este de 100 km/h până la intrarea în hm. Stupini





Apare și calea ferată noua. Plus catenara pusă 


Vedere spre Brașov.


Vedere spre Sighisoara


Deocamdată aici nu au făcut macazele. Trebuie scos firul I din funcțiune ca sa poată acționa .


Așa arată schimbatorul 101


Vedere spre Sighisoara 


Se vede și podul peste cf.





Configurația noua a haltei de mișcare Stupini . Statia este mai lunga cu 250 m față de versiunea veche.


Cam înnorat dar au ieșit bine cadrele 


Cu acest mijloc de transport am mers . Recent achiziționată. Puțin murdara de noroi:)


Configurația veche VS cea nouă.


477-821-9 cu tr. IR 347 ieșind din stația Stupini.


In apropierea peronului de 150 m din fața clădirii de călători a stației.


Km 176+000


Niste vagoane de marfă pentru Kronospan Stupini. Se faceau manevre și se circula pe abătută.


Un mic detaliu :). Km 176+4


Sistemul de catenara realizat de Alstom. Soluția aleasă : OCS3. 


Consola "avion " pentru schimbătoarele de cale .


Ieșire din Stupini 





Vedere spre Brașov 


Toată infrastructura văzută de pe drumul de lucru .


Spre BOD . Au demontat infra de pe firul I.


Revenind in Stupini cap Y. Alte detalii. Avem și stâlpi de iluminat in zonele de ieșire din stație.





Faina lentila ultrawide de la Samsung Galaxy A34 ..





Spre podul de la km 179 peste pârâul Ghimbasel. Au demontat infra. Urmează și podul vechi și să îl monteze pe cel nou 


Vedere spre Brașov 


Vedere spre Sighisoara.


Sa vedem cat va dura sa termine firul 1.











Lucrează EC 98 și duminica in premieră:)



Powered by API/PUM imgur uploader
Salut ! Am 20 ani și sunt un pasionat feroviar obișnuit din Brașov! Eu voi pune noutăți despre reabilitarea căii ferate Brașov-Sighisoara pe YouTube! Voi pune și poze pe forum așa că stay tuned! Dacă aveți nelămuriri scrieți-mi în privat!

bgd77

Ai facut ceva km cu bicicleta.

Spui de niste probleme cu terenul la intrarea in Brasov, la ce te referi?

(daca a fost deja mentionat, scuze, am ratat postarea)

Ovii Stîngaciu

^
Da am făcut vreo 11 km cu bicicleta. Sunt probleme cu terenul in zona podului Independentei.. acolo e același stadiu din MAI 2022...
Salut ! Am 20 ani și sunt un pasionat feroviar obișnuit din Brașov! Eu voi pune noutăți despre reabilitarea căii ferate Brașov-Sighisoara pe YouTube! Voi pune și poze pe forum așa că stay tuned! Dacă aveți nelămuriri scrieți-mi în privat!

Konter

Pe calea ferară de la Brașov la Sighișoara ar urma să se circule cu 160 km la oră, acesta fiind scopul unui masiv proiect de investiții în modernizarea acestei căi ferate.
Dar lucrările par să nu înainteze.
Două secțiuni ale acestei căi ferate se află la aproximativ un sfert din totalul lucrărilor, deși ar fi trebuit să fie finalizate până în luna aprilie a acestui an.
Pe secțiunea centrală Apața – Cața stadiul lucrărilor este la numai o cincime,
fiind nemodificat din primăvara anului trecut, când ministrul Sorin Grindeanu îl amenința cu rezilierea contractului pe antreprenorul grec Aktor SA.
Pentru calea ferată Brașov – Sighișoara au fost făcute până acum plăți de aproape 270 milioane euro, (peste 1,33 miliarde lei), după cum arată o notă informativă.
Subsecțiunile 1. Brașov – Apața și 3. Cața – Sighișoara
Pentru subsecțiunile 1. Brașov – Apața și 3. Cața – Sighișoara progresul fizic este de 24,58%, deși lucrările ar trebuit terminate anul acesta.
Statul a plătit până acum 705,04 milioane lei, fără TVA.
Antreprenor este asocierea RailWorks – Alstom Transport – Aktor Technical Societe Anonyme – Arcada Company – Euro Construct Trading 98 S.R.L.
Valoarea contractului este de 3,008 miliarde de lei, fără TVA, potrivit ultimei actualizări din noiembrie anul trecut.
Subsecțiunea 2. Apața – Cața
Pentru subsecțiunea 2. Apața – Cața progresul fizic este de 20,5%, se arată în nota de informare a Ministerului Transporturilor. Or, în aprilie 2023 lucrările aveau un stadiu de 20%. La momentul respectiv ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, anunța faptul că acest contract ar putea fi reziliat dacă Aktor nu va face progrese.

Valoarea plăților pentru acest tronson de cale ferată este de 632,45 milioane lei, fără TVA.
Contractul pentru subsecțiunea 2. Apața-Cața a fost semnat în data de 22 septembrie 2020 cu asocierea Aktor S.A.(lider), Alstom Transport S.A., Arcada Company SA.
După majorări, valoarea contractului a ajuns la 2.742.486.532 lei fără TVA, potrivit ultimei actualizări din august 2023, raportată pe SEAP.
Valorile contractelor au fost actualizate
Pentru Subsecțiunile 1 Brașov – Apața și 3 Cața – Sighișoara prețul contractului a fost actualizat cu aproximativ 23,39% din valoarea lucrărilor, conform OUG 15/2021.
Ca urmare a aplicării OUG nr. 64/2022, actualizarea de preț este de aproximativ 40% din valoarea lucrărilor pentru care se aplică formula de ajustare.
Pentru subsecțiunea 2. Apața-Cața prețul contractului a fost actualizat conform OG nr. 15/2021 cu aproximativ 21,91% din valoarea lucrărilor. Totodată, a fost semnat actul adițional la contract pentru aplicarea OUG nr.64/2022, actualizarea de preț fiind de aproximativ 40%, mai arată reprezentanții MT.

https://arenaconstruct.ro/pe-calea-ferata-brasov-sighisoara-lucrarile-par-sa-nu-inainteze-desi-valorile-contractelor-au-fost-actualizate/

Cetatean

Wow.
Astept pozita Aktor fata de acest succes in fata autoritatilor din Ro.
Astept sa vad o desfasurare de forte. Si un ritm prinbcare sa vedem un avans major,luna de luna. Practic,in 3 ani ar trebui sa fie GATA. Nu mai au nicio scuza.

Valoarea actului aditional,ok n-am ce sa zic,dar a actualizarii? De unde au scos-o pe asta cu 40% ? Ce formula aplica,dar mai ales,ce indici folosesc la formula?

District EA


Cetatean

Vuieste presa ca de saptamana viitoare pornesc magaoaiele. Asteptam vesti!
Sunt curios de progresul inregistrat in urmatoarele 6 luni.

Ionut

Pe 5 martie este stabilită data lansării TBM-ului.

District EA

#10572
Quote from: ioandorin on February 06, 2024, 09:49:16 PMÎn perioada 25.03-31.03 modificări in circulația IR internaționale pe intervalul Simeria-Arad ca urmare a suspendării circulației pe acest interval pentru lucrări în St.Radna! Numai că se montează diagonala(lele) lipsă în cap X!

S-au montat! Milova - Radna - 1 martie 2024.

Se lucrează și în zona podurilor de la Conop pe același fir închis, Bârzava Nouă  - Milova - 1 martie 2024.

daniel_avram

Conform raportului pe luna ianuarie pe km614-Simeria avem 0% progres, pana si pe Brasov-Shigisoara avem jumatate de procent.

Cetatean

Iarna,ger,concedii.
De aici inainte o sa vedem doar procente din astea 0.ceva % pe luna.