Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 12 Guests are viewing this topic.

adiarc

am schimbat undeva liniile dar nu mai retin exact.Am vb cu un coleg acum.
scuze pt offtopic

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

vancouver

ICE 633:



Bremen - München = 800 km pe autostrada = 5:46 cu trenul. Medie comerciala 139 km/h. Cu rosu zona de 280 km/h, cu albastru cea de 200 km/h. Posibil sa se mai mearga cu 200 km/h pe alte sectoare, dar nu foarte lungi.

Pentru relatia Berlin - München se poate folosi acest tren, respectiv se poate lua intai un tren Berlin-Frankfurt care trece prin Hannover - Göttingten - Kassel - Fulda si schimba cu acest tren la oricare din aceste statii. In acest caz se fac minim 6:06 cu 2 schimbari sau minim 6:30 cu o singura schimbare. Ori pe varianta mai scurta prin Nürnberg se fac intre 5:55 si 6:30, cu 0 sau 1 schimbari. Posibil insa ca acum cativa ani cea mai rapida legatura sa fi fost cu ocolul prin Kassel, in ca. 6 ore, linia prin Leipzig fiind inca mai lenta la acea vreme.

PS. Iata un articol: http://www.tagesspiegel.de/berlin/bahn-soll-weniger-als-vier-stunden-brauchen-mit-tempo-300-von-berlin-nach-muenchen/10875474.html. Scrie clar ca acum trenurile fac 6 ore Berlin-München si ca din decembrie 2017 se spera sa se ajunga la sub 4 ore prentru ICE SPRINTER (tren special, doar 1 sau 2 pe zi), cu o singura oprire la Nürnberg, respectiv 4:20 pentru ICE-urile normale. Deci viteza comerciala de doar 140 km/h, desi se va circula partial cu 300 km/h....
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Ionut

Vreti topic pentru caile ferate ale vecinilor/europenilor? :)

alecu26

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

igorashu

Eu aș zice că da. Abia mai învățăm una-alta și vedem unde trebuie să ajungem.

Time-and-Space

eu ma uit la poland railways pe ssc si imi pica fatza de fiecare data.

alecu26

Pune și aici niște poze....sau cum zice inutil. ..hai sa facem și acel thread
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).


horatiu.cosma

Joi o sa merg cu trenul de la Cluj la Bucuresti, si o sa am ocazia sa fotografiez lucrarile de pe coridorul IV, intre Alba Iulia si Sighisoara. Nu voi putea sta non stop sa fac poze, fiindca o sa am ceva de lucru, si de aceea as vrea sa va intreb pe voi, cunoscatorii, in ce zone ar fi mai interesant sa fac poze pe acest traseu?

florin74

De la Coslariu pana la Dumbrava.   :lol:

Ar fi interesant intrarea in Sighisoara, podul peste Tarnava. daca au mai avansat (cum iesi din tunel pe dreapta)
Podul de la Coslariu (imediat dupa Teius)



alinuttt


horatiu.cosma

De la Coslariu la Dumbrava(care va fi Turda-Alba Iulia defapt) merg cu masina, si voi incerca sa fac poze la A10, daca o se lucreze la 7 dimineata.

florin74

Scuze, am confundat Dumbrava cu Dumbraveni. De fapt pana la Danes se poate fotografia, acolo se desparte traseul rutei noi (ce cuprinde cele doua tuneluri) de cel vechi si se reunesc in zona podului mentionat de mine la intrarea in gara Sighisoara.

horatiu.cosma

Am vazut ca si @TibiV a realizat un astfel de reportaj nu de mult, si nu as vrea sa vin cu exact aceleasi poze. O sa incerc sa surprind zonele cu poduri si alte structuri semnificative, sau cat se poate(daca sunt pe faza) cu zona de bifurcatie de la Danes si reintrarea pe traseu inainte de Sighisoara. Wish me luck :).

TibiV

Va fi greu sa vii cu aceleasi poze, in primul rand pentru ca trenul este in miscare si eu m-am tot mutat de pe o parte pe alta...
Dar chiar imi doresc sa vad schimbari (in bine) la o luna distanta...
Asa ca ... Succes maine!
Mama proștilor este mereu gravidă... :)