News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

c o r v i n


mariusbalasa

Șantier lucrări feroviare Brașov - Sighișoara S1+S3, T3 - 2023

Daca imi permite-ti, as avea totusi un sfat amical pentru realizatorul acestei prezentari de la CFR Infrastructura.
Sint incintat de faptul ca CFR Infrastructura incearca sa prezinte situatia de pe santierele in curs, si mai ales de pe cel cu cele mai actuale si acute probleme in ziua de astazi.
Recunosc ca effortul dv este apreciat, mai ales dupa ce a-ti renuntat la regizarea unde aveam parte de un fel de video in format TIK TOC cu imaginea impartita in 3 etaje ( de unde nimeni nu intelegea nimic :o ).
Dar, va puteti totusi ameliora pe parcurs pentru ca nimeni nu s-a nascut specialist in filmari video despre santierele de infrastructura.
Nu vreau sa ma intelege-ti gresit, vrea doar sa luati in calcul o perceptie la prima vedere dar cit se poate de realista.
Prezentarea video este calcata pe o rezentare video de tip ,,marketing pentru a vinde carnati de Plescoi pentu olteni care prefera altceva''.Poate asa sint ... ,,ordinele de la chefu''.
In alta ordine de idei:
- ideal ar fi o filmare continua pe fiecare sector
- imaginile dv defileaza de 2 ori prea repede si dau dureri de cap
- incercati macar sa pastra-ti aceiasi inaltime si acelasi unghi de la o filmare la cealalalta
- daca tot vindeti ceva, incercati sa si precizati ce ( un mic descriptiv nu strica)
- intrebati-va daca este corect sa prezenta-ti doar ce da bine si sa nu prezentati cealalalta parte de 80% unde santierulu este abandonat s-au neatacat de constructor
Deci, care este effectul scontat in final?



motorzbh


neobluenet

Intre Mintia si Branisca, pe sectorul Mintia - poduri noi peste Mures de ce nu se lucreaza pentru finalizarea noului fir? Inteleg ca trebuie sa scoata din uz firul vechi la "intersectie", insa pana acolo se poate lucra. La noua halta Vetel mai trebuie sina, piatra sparta si catenara. Avand in vedere ca au de finalizat x km, din care sunt blocati pe o portiune de cateva zeci de m, de ce nu incearca sa se apropie cu finalizarea pe distanta x minus cele cateva zeci de m, iar cand sunt pregatiti, sa inchida traficul feroviar cateva zile si sa faca bucatica lipsa?

Alta nedumerire intre Deva si Arad este legata de vechiul traseu unde acesta nu va fi desfiintat. Vor ramane ambele fire? De ce nu mai este folosit unul din ele? In filmarile lui @District EA se vad buruieni imense in unele zone. Acest fir putea fi folosit in timpul lucrarilor, mai ales ca ritmul de lucru este acela al melcului turbat.

@mariusbalasa Ce poti cere de la CFR Infrastructura? Pe Facebook au limitat persoanele care le pot lasa comentarii, probabil pentru ca primeau mult prea multe "urari de bine". Tipul care a facut filmarile si montajul probabil ca are ceva forma de ADHD, celelalte filmari in formatul de pe forum plictisindu-l teribil :lol:.

rezin

@neobluenet,

  De la Brănișca la Arad pe vechiul traseu nu avenm nici o trecere peste Mureș. Așadar este un traseu mult mai sigur și mai ușor de remediat în caz de defect, pe când un pod avariat este mult mai dificil de reparat. Părerea mea este că ar trebui păstrat și vechiul traseu , tocmai din acestă cauză, cel puțin pe porțiunea podurilor peste Mureș, în cazul unei avarii la unul  din poduri, traficul va putea fi preluat pe traseul paralel podului afectat.Și ca lina să rămână în parametri , pe aici ar trebui să treacă regulat unele trenuri  locale.
 
 După experiența cu podul de pe Argeș de la Grădiștea, avariat în 2005 și care nici azi nu este dat în fucție, ne putem da seama de importnța acestui vechi traseu.

Xenos

Corect în limba română:
ați prezentat, prezentați chestiuni, păstrați linia etc.

athosga

Salut!

Se stie seva despre noul mers? Se mai imbunatatesc un pic timpii de calatorie? Ceva schimbari majore la trenuri (eventual Ister pus inapoi spre Sighisoara etc)? Chiar, cand va fi gata reabilitarea se are in vedere introducerea unor noi trenuri spre Budapesta/Viena?

Intreb doar pt ca in locurile mai bune intre marile orase trenurile circula regulat din doua in doua ore ziua (chiar si internationale, chiar si intre Budapesta si München) sau chiar din ora in ora (chiar si intre Budapesta si Viena) + minim un tren noaptea. Pe cand pe magistrala (200-)300 acum avem vreo trei trenuri pe zi spre Budapesta si unul singur spre Viena, din care doua nocturne. Exista macar planuri ca ceva asemanator o sa avem si aici, cand o sa fie gata toata reabiliatarea asta?

Mersi

MariusIonescu

Ister e tot prin Sibiu.

Vitezele pe Sighişoara - Ghioroc:
Sighişoara - Blaj: 150
Blaj-Crăciunel: 120
Crăciunel - Ram. Coşlariu: 150
Ram Coşlariu - Sântimbru: 120
Sântimbru - Alba Iulia: 140
Alba Iulia - Simeria: 150
Simeria - Mintia: 120
Mintia - Zam: 50
Zam - Ilteu: 70
Ilteu - Vărădia: 120
Vărădia - Bârzava Nouă: 50
Bârzava Nouă - Ghioroc: 120

athosga

Mersi. Inseamna asta imbunatatire undeva? Ce viteze sunt in momentul actual?

shift2rail

Deprimant Mintia-Barzava Noua...se vor termina lucrarile in 2024?

alin_simeriaveche

O intrebare am si eu, vechea mea intrebare :lol:

Cu noul mers, o sa avem tren Tg Mures - Simeria (via Timisoara)?

frunzaverde

Mersul nou este disponibil deja - il gasiti pe sectiunea dedicata.

@alin_simeriaveche : Nu o sa fie tren Tg. Mures - Simeria - Timisoara, si nu revine nici Sibiu - Lugoj - Timisoara. Simeria - Timisoara o sa fie prin Ilia - Margina - Lugoj - Buzias, nu pare ca o sa mai fie legatura directa Simeria - Arad - Timisoara, in parte pentru ca incep lucrari pe Arad - Timisoara, in parte pentru a limita impactul pe Ilia - Arad.

@athosga - la internationale, schimbarile sunt in general cauzate de inchiderea Cluj - Oradea si au mai fost discutate:

- toate rutele care pleaca din Brasov via Secuime (Corona si Harghita) sunt mutate prin Dej - Jibou - Valea Lui Mihai.
- toate rutele care pleaca din Cluj sunt anulate. Sunt inlocuite cu doua grupe Cluj - Teius - Simeria : 404/405 la Dacia (pentru Viena) si 74/75 (pentru Budapesta pe zi).

Pentru Ister, are loc o inrautatire a timpilor de mers:

Pe Bucuresti - Ploiesti se pierde 1 minut.
Pe Ploiesti - Brasov se castiga 1 minut.
Pe Brasov - Sibiu se pierd 8 minute (2 minute cresterea stationarii in Sibiu, 8 minute din mers)
Pe Sibiu - Vintu de Jos se pierd inca 5 minute (8 minute din mers)
Pe Vintu de Jos - Simeria se pierd 6 minute (5 minute cresterea stationarii in Simeria, 1 minut in mers!)
Pe Simeria - Deva se pierd 1 minut
Pe Deva - Arad (fara Arad) se castiga 14 minute
In Arad se pierd 12 minute din stationare adaugata.
Pe Arad - Curtici ramane la fel.

Diferenta totala este ca pe Bucuresti - Curtici Ister va face mai mult cu 18 minute. In general, se pierde mai mult timp cu atasari de grupe, si nu se castiga mare lucru pe nicaieri.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

athosga

Deci dupa un an de constructii se pierd 18 minute. Ce pot sa spun? Nu o sa apuc nixiodata sa vad ca  face macar timpii de pe vremea lui Ceausescu. "Fenomenal".  :headbash:  :headbash:

Despre Corona/Harghita nici nu am cuvinte. Ca 14h45m au fost prea putini. Trebuia facut ceva, neaparat. Jalnic.

adrian sibiu

Salutare tuturor!
Azi îmi fac botezul și pe infrastructura feroviară cu un clip de la Viaductul Ormenis relația Sighișoara Brașov!
Enjoy !



Sorinus