Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

traveler

Lot 2b (Barzava - Ilteu)



Lot 2a (km614 - Barzava)


shogom

Vai cum arata berna aia torcretata de la intrarea in tunel( sper ca am nimerit denumirea)!
Pai au de mutat juma' de deal!

mariusbalasa

Dupa superbele filmari de la km 614 – la Simeria... ceva asemanator nu se poate si pe partea de la Sighisoara  la Brasov ?
Cu TBM-urile alea faimoase ce se mai intimpla ?
Au gasit surubul care le lipsea sa de-a drumul la forat ?

ioandorin

06.11-19.11.... închidere totală Simeria - Arad!
Deschidere firul 1, nou, Ilia - Mintia și desființare H. M. Branișca!

Vlad94

Deci vor să deschidă firul nou pe cele 3 poduri? Mi-e greu că vor finaliza toate lucrările într-o lună de zileSunt zone unde terasamentul nu e înălțat complet din cauza stâlpilor de înaltă tensiune, iar la Mintia încă nu avem linie nouă.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)


Ovii Stîngaciu

Vești bune ! S-a deschis firul 2 Albesti-Sighisoara astăzi 11.10.2023
Salut ! Am 20 ani și sunt un pasionat feroviar obișnuit din Brașov! Eu voi pune noutăți despre reabilitarea căii ferate Brașov-Sighisoara pe YouTube! Voi pune și poze pe forum așa că stay tuned! Dacă aveți nelămuriri scrieți-mi în privat!

District EA

#10388
@Vlad94 Se vor strădui să deschidă firul 1 (nu ca fir nou) ca și "variantă de traseu". La aproximativ 1,5 km față de P.O. Mintia (Termocentrala) spre Ilia va fi realizată inflexiunea pentru varianta de traseu. Din stația Mintia avem linie nouă până la P.O. Mintia așa că ne lipsesc acei 1,5 km de linie nouă ca sa avem Mintia - Ilia în întregime fir nou. După data de 20 noiembrie 2023 din stația Mintia până aici 24:35 se va circula cu viteza de maxim 50 km/h, iar după inflexiune până la Ilia se va circula cu viteza maximă de 100 km/h (asta dacă nu se va întâmpla ca și la podurile Conop să o lase mai încet - 70 km/h). Timpul în care vor trebui să termine lucrările e de 50 zile (30 septembrie 2023 - data filmării, până în 19 noiembrie 2023 - data deschiderii variantei de traseu).

District EA

@Ovii Stîngaciu "În urma solicitării primite de la managerul infrastructurii – CFR SA pentru efectuarea unor lucrări la infrastructura feroviară pe distanța Stupini – Bod, vor interveni următoarele modificări în circulația trenurilor în perioada 19- 24.10.2023, astfel:
trenurile IC 531 și IC 532 București Nord – Brașov – Cluj Napoca și retur se anulează.
trenurile IC 521 (ramura de la tren IC 531) și IC 522 (ramura pentru tren IC 532) Teiuș – Simeria – Arad și retur se anulează.
trenurile IR 1735 și IR 1734 București Nord – Brașov – Cluj Napoca și retur se anulează pe distanța Brașov – Cluj Napoca și retur și circulă conform graficului din mersul de tren în relația București Nord – Brașov și retur."
Comunicat de presă CFR Călători

Andi

Practic in 3 ani de lucrari abia s-au dat in folosinta trei jumatati de statii (Stupini, Albesti, Sighisoara) si doua intervale intre doua statii pe linie modernizata (Brasov-Stupini si Sighisoara-Albesti).. 3 ani!

@District EA sa inteleg ca vor fi doua inflexiuni, prima dupa PO Mintia pentru trecerea de pe fir 2 pe fir 1 modernizat apoi undeva dupa Vetel (?) pentru revenirea pe fir 2 avand in vedere ca sinele pe podurile de pe varianta Branisca sunt montate doar pe fir 2. Nu era mai simplu sa se realizeze legatura direct la halta Vetel cu firul 2 si sa se circule integral pe acesta de la Mintia la Ilia?

District EA

@Andi E posibil să fi interpretat greșit, atunci când și datele ce le aveam posibil să fi fost greșite. Cine cunoaște situația mai bine, rog să facă corecturile.

Cetatean

Cred ca s-a procedat asa din cauza ca nu aveau cum sa faca altfel burajul pe varianta noua. Nu aveau pe unde sa bage utilajele. Asa,statia Ilia fiind gata,au venit "la gata" catre Vetel.

Din ce vad pe filmare in jurul statie de asflat mai este ai ceva terasament plus suprastructura de facut. Sa vedem daca se termina lucrarile pana atunci. Stiu ce o sa fac de 1 dec,o plimabre cu trenul de la Deva pana la Ilia ;))

c o r v i n

Progrese mari la Simeria, inclusiv la clădire...

































































(10.10.23)

cristi5

@traveler @District EA @c o r v i n
mii de multumiri pentru filmari si poze!

@frunzaverde in vara am avut o discutie despre Bv-Sighi:
- daca e ca mine (adica vor lucra daca au preturi actualizate) sau
- daca e ca tine (adica nu lucreaza pt ca Railworks sunt lenesi gen).

Vreau sa fac o precizare. Nici pana in ziua de azi nu s-a actualizat niciun pret pe Bv-Sighi. Zero, nada. Preturi din 2017. Se asteapta un ordin de ministru cu formula de calcul. Partener serios. Deci tot ce am auzit de actualizare cu unul din cele 2 OUGuri (spus explicit de ceferisti acum un an la vizita colegilor din API pe santier) erau doar vorbe. S-a actualizat cu zero din cele 2 OUGuri. Bullshit adica. Vorbarie ceferistica, whishful thinking.

Tot ce vedeti si auziti din santier e facut cu banii constructorilor. Ei nu factureaza inca, pt ca vor sa factureze la preturi mai apropiate de realitate. Cand or fi. Asa ca orice progres vedem, e un cadou de la capitalistii grasi si cu resurse nelimitate.

Evident proiectul este sabotat grosolan de catre Guvern, in lipsa banilor de la buget, ca doar actualizarile de preturi de-acolo se platesc. Si trebuie sa prioritizam rutier, ca acolo e voturile.

Fireste, tot ce e proiect pe rutier are preturi moderne, tzipla, etc.

Quote from: Andi on October 11, 2023, 04:22:20 PMPractic in 3 ani de lucrari abia s-au dat in folosinta trei jumatati de statii (Stupini, Albesti, Sighisoara) si doua intervale intre doua statii pe linie modernizata (Brasov-Stupini si Sighisoara-Albesti).. 3 ani!

Da, 3 ani 2020-2023 cu preturi din 2017, cu promisiuni acus-acus actualizam. Sigur, daca renovezi baia, dai vina pe mester. Dar aici pe forum de infrastructura, stim ceva mai multe.