Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 15 Guests are viewing this topic.

cristi5

@Geri multumim de poze!

Nu prea intelegeam cum va arata viaductul peste Olt de la Racos (km 220+762, constructor Arcada) asa ca am cautat proiectul.

https://pum.project-online.se/doclic/Feroviar/apata-cata/Vol4-Planuri-part%203-1/4.4.%20PV%20-%20Poduri%2BViaducte-2/11%20Statia%20Racos/Pod%20km%20220%2B762.028%20PDF/

Detaliu din planul de situatie. Se observa cum cele 2 fire se indeparteaza spre Brasov, in vederea intrarii in tunel. Viaductul "urca" spre Brasov. Se face si o corectie de albie, aparare de mal.






Popescu_V

Am filmat tot traseul între Brașov-Sibiu-SImeria-Arad îndata de 12 iulie 2023. Atasez fisierul Youtube. Sper sa ma descurc.
Detaliile sunt atât în descriere cât și în comentarii (întrucât la descriere nu am mai avut loc). Intrucat la ora aceasta inca este in procesre HD, rezolutia afisata momentan este slaba, dikjineata sper sa se vada in format HD.




District EA


florin74

Quote from: RobertH on June 27, 2023, 08:44:53 AM31 Mai 2023
Semnalizare ERTMS Sighisoara- COSLARIU : ALSTOM    98.90% (financiar 88.08%)
Semnalizare ERTMS Simeria- COSLARIU : ALSTOM        98.70% (financiar 89.44%)

subtronsonul 2a: km 614-Cap Y Bârzava"  Astaldi S.p.A., FCC Construccion SA          83.95% (financiar 69.51%)
subtronsonul 2b: Cap Y Bârzava - Cap Y Ilteu" Astaldi S.p.A., FCC Construccion SA    85.20% (financiar 77.93%)
tronsonul 3: Gurasada – Simeria. : FCC- Astaldi                                      74.90% (financiar 67.59%)
subtronsonul 2c : Ilteu - Gurasada :  RAILWORKS (ALSTOM, AKTOR, ARCADA) :            61.70% (financiar 58.18%)

Secţiunea: Braşov – Sighişoara. Subsecţiunile: 1. Braşov – Apaţa şi 3.Caţa – Sighişoara."  : Asocierea Railworks (Alstom, Arcada, Aktor,Euroconstruct Trading 98) :  21.19% (financiar  18.22%)
Subsecţiunea 2 (Apaţa-Caţa) - Aktor: 15.85% (financiar 15.70%)

Modernizarea linie CF Bucureşti Nord - Jilava - Giurgiu Nord - Giurgiu Nord Frontieră - Lot 1 Redeschiderea circulaţiei feroviare pe pod peste râul Argeş, între Vidra şi Comana : PORR :  67.06% (financiar 75.41%)

Iunie 2023
subtronsonul 2a: km 614-Cap Y Bârzava"  Astaldi S.p.A., FCC Construccion SA          85.44% (financiar 71.21%)
subtronsonul 2b: Cap Y Bârzava - Cap Y Ilteu" Astaldi S.p.A., FCC Construccion SA    85.70% (financiar 79.10%)
tronsonul 3: Gurasada – Simeria. : FCC- Astaldi                                      76.50% (financiar 68.19%)
subtronsonul 2c : Ilteu - Gurasada :  RAILWORKS (ALSTOM, AKTOR, ARCADA) :            63.25% (financiar 59.50%)

Secţiunea: Braşov – Sighişoara. Subsecţiunile: 1. Braşov – Apaţa şi 3.Caţa – Sighişoara."  : Asocierea Railworks (Alstom, Arcada, Aktor,Euroconstruct Trading 98) :  22.24% (financiar  18.22%)
Subsecţiunea 2 (Apaţa-Caţa) - Aktor: 17.10% (financiar 15.67%)

Modernizarea linie CF Bucureşti Nord - Jilava - Giurgiu Nord - Giurgiu Nord Frontieră - Lot 1 Redeschiderea circulaţiei feroviare pe pod peste râul Argeş, între Vidra şi Comana : PORR :  75.64% (financiar 72.36%)


Geri

Pe zona Gara Darste, Brasov - Gara Brasov,

Am aruncat un ochi pe maps.google.com, pe unde trec oamenii la picior si ce s-a propus.

Cele doua realitati sunt mult diferite.































Gard fonoabsorbant apare in proiect pe lungimea localitailor parcurse ?


Din pozele din Brasov si capturile din satelit, putem afirma, chiar si partial, ca e acoperita nevoia pietonala pe orasul Brasov?

Popescu_V

Postez si filmarea de intoarcere din trenul IR 75 FĂGĂRAS din data de 15 iulie 2023.TRenul a venit initial cu 2 vagoane CFR de la Curtici (acolo pasagerii care au venit din Ungaria au schimbat vagoanele din cauza accidentului din 7-8 iulie). In Arad in loc sa ne spuna sa nu ne urcam, dupa ce ne-am urcat am fost dati jos din tren, vagoanele mutate si a venit garnitura noua cu vagoanele MAV. Am plecat cu o intarziere de 22 de minute. Plecarea din Arad a fost rapidă. Se lucra la pasajul MICĂLACA. La Deva aveam 29 de minute, la Simeria 23, la Vintu 16 minute si la Sibiu 9 minute intarziere. La Fagaras a ajuns cu 5 minute intarziere si a reusit la COdlea sa ahjunga mai repede cu 2 minute.


MariusIonescu


Vlad94

Vad ca in sfarsit s-a invins Micia si Varadia, dar ce se mai aude cu varianta Branisca si cu tunelurile Batuta si Salciva?

alinuttt

Varianta Brănișca pare foarte avansată, deschiderea ei cred că va depinde de Mintia.
La varianta Batuta tunelul e străpuns, se așteaptă finalizarea lucrărilor la cele două dealuri din zona portalului estic, spre Deva. Acolo s-a întârziat mult cu anumite aspecte birocratice, important e că de câteva luni se lucrează. Probabil în 2024 doar se va deschide.

La Sălciva... Aktor lucrează la tuneluri și polată. :)

Popescu_V

La Mintia am observat de anul trecut că lucrările merg foarte încet. Anul acesta au mai avansat la terasamente totuși la acel podeț înainte de halta Termocentrale, e o zonă cu țevi neatacata. Ce probleme sunt acolo?

Popescu_V

Câteva întrebări de pe coridorul M200, in baza filmării de săptămâna trecută din IR 74:

1.Între podul peste Râul Șelimbăr și gară, pe o scurtă porțiune firul 1 este scos. Ce lucrări sunt programate în acea zonă? Mai continuă repararea firului 1 între Tălmaciu și Șelimbăr? De mai mulți ani nu s-a mai făcut nimic...

2. Între porțiunea tunel - Apoldul de Sus a existat linie dublă funcțională? Întreb pt că în teren se mai văd rămășițe de la linia dublă. Nu ar putea fi pusă în operare după o reparație? Ar ajuta traficul pe acea porțiune?

3. După ieșirea din Deva, pe o poțiune, până la macazul de întrare în gara Mintia se circulă de cel puțin un an pe un singur fir. Ce probleme sunt acolo?

4. Cu finalizarea lucrărilor la pasajul Micalaca actuala trecere la nivel se desființează?

5. E restricție între stațiile Băile Miercurea și Sebeș Alba (Cut, Rahau) de mulți ani nerezolvata. Ce probleme sunt acolo?

6. Între tunelul Dealul Negru- Brădet-Perșani sunt luate în calcul lucrări pe viitor pentru îmbunătățirea stabilității solului și îmbunătățirea vitezei de circulație? De foarte mulți ani se circulă acolo cu restricții.

7. Din filmarea mea estimativ cu cât circula trenul, tras de locomotiva Diesel comparativ cu alt tren tras de locomotivă electrică? Diesel prinde 120 km/h între Vințu de Jos-Simeria?

Popescu_V

Informare Comunicat CFR călători

Oare la ce lucrări se referă comunicatul?

Quote21 iulie 2023

În urma solicitării primite de la managerul infrastructurii – CFR SA pentru efectuarea unor lucrări la infrastructura feroviară între stațiile Ilteu – Vărădia –Radna, în perioada 21 – 29 septembrie  2023, vor interveni modificări în circulaţia trenurilor, astfel:

În perioada 21 – 27 septembrie 2023, trenul IR 75 Budapesta – Brașov va circula conform programului de circulație pe ruta Lokoshaza – Curtici – Arad și va fi anulat pe distanţa Arad – Simeria – Braşov.

În perioada 21/22 – 27/28 septembrie 2023, trenul IR 1821 București Nord – Arad va circula conform programului de circulație pe ruta Bucureşti Nord – Simeria și va fi anulat pe distanţa Simeria – Arad.

În perioada 22 – 27 septembrie  2023, trenul  IC 521 (ramura de la tren 531)  Teiuș – Arad va fi anulat.

În perioada 22 – 28 septembrie  2023, trenul IR 74 Braşov – Budapesta va circula conform programului de circulație pe relaţia Arad – Curtici – Lokoshaza și va fi anulat pe distanţa Braşov – Simeria – Arad.

În perioada 22/23 – 27/28 septembrie  2023

trenul IR 472 București Nord – Budapesta va circula conform programului de circulație pe ruta Bucureşti Nord – Braşov și va fi anulat pe distanţa Braşov –  Curtici – Lokoshaza.
trenul IR 473 Budapesta – București Nord va circula conform programului de circulație pe ruta Braşov –Bucureşti Nord și va fi anulat pe distanţa Lokoshaza – Curtici – Braşov.
trenul IR 1763 Iași – Timișoara Nord va fi anulat. În locul lui va circula suplimentar trenul IR 12767 pe ruta Iași ( pl. ora 15.35) – Cluj Napoca – Simeria – Ilia – Lugoj – Recaș – Timișoara Nord (sos.ora 27).
trenul IR 1765 Timișoara Nord – Iași va fi anulat. În locul lui va circula suplimentar trenul IR 12769 pe ruta Timișoara Nord (pl. ora 52) – Recaș – Lugoj – Ilia – Simeria – Cluj Napoca – Iași (sos.ora 07.22).
În  perioada 22/23 – 28/29 septembrie 2023, trenul IR 1822 Arad – București Nord va circula conform programului de circulație pe ruta Simeria– Bucureşti Nord și va fi anulat pe distanţa Arad – Simeria.

În perioada 23 – 29 septembrie 2023, trenul IC 522 (ramură pentru tren 532) Arad – Teiuș va fi anulat.

De asemenea, vor interveni modificări și în circulația unor trenuri regio care vor fi anunțate la nivel local, în stațiile de cale ferată.