Autostrada A9 Timișoara-Moravița

Started by valexandru, March 26, 2012, 01:36:09 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dr4qul4

Turcii au construit foarte multe tunele pentru a corecta curbele pe drumurile existente.
Totuși, pe DX-urile lor se virează la stânga, au semafor si intrarea nu se face doar prin noduri. Nici viteza nu e foarte mare.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Ionut


istvan78

In general ar putea functiona ideea cu upgrade-ul la DX.

Dar sigur NU in cazul rutei DN58 Caransebes-Resita(-Anina-Oravita). Cine se indoieste, e invitat sa parcurga traseul, eventual sa incerce cu un camion incarcat, pe ninsoare.
Si oricum, pe tot parcursul sunt 4-5 sate plus Resita, deci nu localitatile sunt problema aici, nici intersectiile (nu sunt altceva decat comunale).

"Problema" (doar in perspectiva utilizarii ca drum de tranzit pentru marfa) e geometria drumului, iar asta n-o poti corecta doar "taind" curbele (sunt acolo datorita declivitatilor!).

Daca e sa fie ruta de transport de tranzit, se poate doar cu sosea (autostrada) noua.

Vlad94

O fi începutul lui A9?
Quote from: NGC20 on December 17, 2014, 05:49:06 PM
Avem 5 oferte pentru "Elaborare Studiu de Fezabilitate pentru "Drum de legatura Autostrada A1 Arad – Timisoara – DN 69"".

1. 206.350,77 RON fara TVA, SEARCH CORPORATION
2. 265.824,00 RON fara TVA, MAXIDESIGN
3. 279.533,00 RON fara TVA, NV CONSTRUCT
4. 328.589,80 RON fara TVA, LUCA WAY
5. 410.046,00 RON fara TVA, TEHNO CONSULTING SOLUTION


chr

Nici pomeneala.
O noua descarcare a A1 in Timisoara.
In prezent sunt doua descarcari, una pe calea Lipovei, in Giarmata, drum lung si foarte aglomerat, alta la Izvin, tot destul de departe si aglomerat.
Un nou acces la A1 din DN69 ar face minuni, mai ales pentru cei ce merg din Timisoara spre Arad, sau invers.

Vlad94

Eu mă refeream la faptul că această descărcare să fie prima etapă a autostrăzii A9 și centurii de vest a Timișoarei.Că eu cred că nu sunt atât de debili să facă descărcarea în profil de autostradă și să nu continue autostrada pe acolo.

pasadia

Ti-a spus cineva ca descarcarea va fi in profil de autostrada? Nu vazusem parca nimic oficial pe tema asta.

dorum

Descarcarea asta va fi un 2+2 simplu, nici macar la nivel de DX... insa cum spunea colegu' mai sus ar face minuni... :)

MNU

Nu stiu ce "minuni va face" pentru ca ideea CJT si CNADNR cere un nod nou si ocoleste destul de mult. Deci, va fi si scump si ocolit. Dar nu mai trece prin doua comune, in schimb intra in Timisoara tot prin Nord, doar ca 500m mai la Vest de intrarea directa.

dorum

...scuze, ma refeream ca va face minuni pt Dumbravita.... sunt si eu subiectiv acu'... :)

Vlad94

Cred că drumul de legătură va fi exact ca și cel din centura Aradului,un drum de 2+2 cu posibilități de extindere,dar eu nu înțeleg de ce CNADNR-ul și CJT-ul doresc să construiască drumul mai departe de localitate,nu-și dau seama că intrarea pe autostradă ar trebui să fie cât mai aproape de oraș?
P.S:Și eu sunt din Dumbrăvița și abia aștept să se fluidizeze traficul.

Ionut

Sunteti offtopic. Drumul de legatura A1-DN69 are locul pe topicul de Drumuri Nationale! Multumesc.


spfgmo

Recent, într-un interviu acordat de Aleksandar Vučić premierul Serbiei, radioului public chinez, acesta a afirmat că autostrada ar putea fi finanțată de chinezi, prin intermediul mecanismului de colaborare al Chinei cu ţările Europei Centrale şi de Est.
http://www.tion.ro/chinezii-ar-putea-finanta-autostrada-belgrad-timisoara/1501978

istvan78

Da, si al nostru ilustru prim-ministru se lauda cu banii chinezilor acum aproape trei ani... si drumuri, si hidrocentrale, si spitale si cai ferate facea omul cu bani gratis de la chinezi. Ca aia-s mai prosti si-i poti fura mai usor decat pe europeni...  :p
S-o vedem si pe asta...