Autostrada A9 Timișoara-Moravița

Started by valexandru, March 26, 2012, 01:36:09 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Quest

^ Pai punctul de start de pe A1 nu e in dreptul paraului Magherush ?
Common sense will get you far !

bogdix

@Quest,

Nu stiu ce să răspund. Văd că tot parlamentăm aici pe acest thread despre A9, dar în realitate habar nu știm de unde până unde va fi... Nici autoritățile nu au dezvăluit foarte multe.
Sper totuși (chiar dacă revin a n-a oară) că protocolul ce va fi semnat de prim-miniștrii celor 2 țări va clarifica măcar de unde pânâ unde și pe unde (granița).

dr4qul4

Stati sa treaca 11 decembrie sa vedeti voi declaratii despre A9. Poate isi vor aduce aminte ca nu e in MPGT.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Vlad94

#183
Salut, am realizat o harta cu primele doua loturi (sectoare) ale A9. Am ales împărțirea lor pe lor pe loturi pentru a se putea realiza fazat, conform resurselor financiare existente, adică întâi lotul 1(e cel mai important), apoi lotul 2 și ulterior loturile 3 și 4, la cele din urmă alegându-se ruta prin Vârșet sau prin Novi Sad.


dr4qul4

Pai nu are sursa de finantare si nu e in MPGT.
Poate peste 10 ani sa vedem santier pe acolo. Mai devreme cu siguranta nu.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

cristi5

^^ De acord cu sectorul rosu (daca e actualul traseu pt "iesirea A1 Sanandrei" asa cum a declarat Robu) dar apoi cred ca va continua spre capatul de vest al centurii sud, care in actualul SF e ceva mai la est decat propui tu.
http://www.proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html#map=11/45.739/21.282/0

ioio_viola

#186
cam asa ar arata in viziunea mea cel mai potrivit traseu. In felul asta se poate face o legatura rapida si cu Novi-Sad si cu Pancevo



http://imgur.com/a/FA7lM

vancouver

^^ cam asa vad cei mai multi de aici lucrurile (inclusiv eu, vezi mai demult harta pusa de mine). Asa este logic, simplu si clar. Din fericire coincide si cu ultimele variante vehiculate la CNAIR. Un avantaj ar fi dupa parera mea si eliminarea nevoii de a continua centura TM la nivel de DN prin nord, autostrada urmand sa fie suficienta intre DN69 (nord) si DN59A (vest).  In situatia in care A9 va trece prin sud-est de oras, centura TM la nivel de DN va trebuie facuta integral, autostrada neavand cum sa treaca suficient de aproape de oras ca sa preia nevoile unei centuri, iar daca va fi fortata sa treaca aproape vor aparea probleme legate de suprapunerea traficului de lung parcurs cu cel local, ceea ce va conduce la necesitatea altor solutii cu alti bani.

De asemenea in varianta prin nord autostrada redeschide posibilitatea ca o parte din traficul A1 spre Ungaria sa o ia pe la Cenad in momentele de aglomerare grava la Nadlac. Ca atare consider prioritara realizarea sectorului dintre A1 si DN6 spre Cenad.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Cosminescu

Eu as merge chiar mai departe un pic si as spune ca prioritar ar fi segmentul dintre A1 si E70 spre Moravita.

Vlad94

#189
Quote from: ioio_viola on November 07, 2016, 12:03:41 PM
cam asa ar arata in viziunea mea cel mai potrivit traseu. In felul asta se poate face o legatura rapida si cu Novi-Sad si cu Pancevo
Varianta este una buna, cu doua mici sugestii:
1.Ar fi ok ca autostrada să treacă prin estul localităților Utvin și Săcălaz, pentru a nu se creea efectul Dumbrăvița și anume adăugarea unui flux consistent de trafic prin aceste localități. Amplasarea autostrăzii prin estul localitățiilor nu va interfera cu procesul de dezvoltare, dat fiind faptul că la Săcălaz, dezvoltarea se face momentan spre vestul localității (fiind stopat de calea ferata), iar la Utvin de asemenea(prezența zonei industriale face zona neatractivă). De asemenea, pe viitor, se va putea extinde drumul județean până în Utvin, creeându-se un acces facil până la autostradă. De asemenea, traseul prin estul localitățiilor mai sus menționate ar fi mai scurt kilometric și mai direct.
2.Deoarece susțin alegerea traseului prin estul Săcălazului și Utvinului, nici nodul DN6 nu va putea fi construit. În propunerea mea, am comasat nodul DN6 cu nodul DN69, prin construcția unei extensii a DNCT până aproape de Flex. Din acea extensie se va desprinde și o bretea de acces pe autostrada. Astfel, se va creea și un acces rapid intre DN69,DNCT și DN6.

Vlad94

#190
Am aici și o schița a nodului DN69


Dominik

#191
Quote from: Vlad94 on November 06, 2016, 06:59:36 PM
Salut, am realizat o harta cu primele doua loturi (sectoare) ale A9. Am ales împărțirea lor pe lor pe loturi pentru a se putea realiza fazat, conform resurselor financiare existente, adică întâi lotul 1(e cel mai important), apoi lotul 2 și ulterior loturile 3 și 4, la cele din urmă alegându-se ruta prin Vârșet sau prin Novi Sad.

Pare perfect traseul din jurul Timisoarei :)
You're in Steelers Country

ioio_viola

#192
Pai ca sa eviti o a doua Dumbravita se pot face niste legaturi mai "inteligente" pe partea de vest


IlisescuV

Daca iasa asa autostrada o sa se umple Calea Sagului pentru ca nimeni nu o sa vrea sa ocoleasca pana la autostrada daca locuieste in partea de Nord-Vest sau Nord- Est a orasului.
E chiar prea departe de oras.

ioio_viola

am facut un update.

e ok daca toti vin pe Calea Sagului. La sensul de la Pratiker o iau pe centura spre vest sau pe viitoarea centura spre est (nu stiu sigur unde se va intepa centura de est in calea Sagului).

Tot ce e cu portocaliu ar fii drum cu 4 benzi. In felul asta nu ai riscul ca autostrada sa fie folosita ca si centura si permiti dezvoltarea orasului pe viitor spre vest.