Autostrada A9 Timișoara-Moravița

Started by valexandru, March 26, 2012, 01:36:09 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

elphax

Quote from: gruiarew on April 13, 2023, 12:48:19 AMSă vedeți aici intrări pe contrasens și dat cu spatele pe bretele... nu pricep de ce trebuie toate legate înt-un loc.

Se putea lega A1 de A9 pe amplasamentul actual si DN-ul de A9 și gata. Nu pricep pe cine ajută circul ăsta de spaghete.

Nu cred ca au cum sa fie intrari pe contrasens - bretelele de intersectie intre cele 2 A vor fi cu 2 benzi pe sens si nici cele de iesiri nu prea par sa se intalneasca cu cele din sens opus

TibiV

Am mai scris pe undeva despre una din legile lui Murphy, una dedicata proiectantilor:

"Nu incercati sa proiectati ceva care sa reziste prostilor... Ei sunt geniali!..."
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

GIV

#572
Trăiască legea 544. Nu știu dacă mai este util dar am primit de la apm Timiș:

Memoriul de prezentare pentru proiectul "Autostrada Timișoara – Moravița", poate fi consultat / descărcat în format electronic de pe pagina de internet a APM Timiș: http://apmtm.anpm.ro/  , Domeniul Reglementări, Secțiunea Acordul de mediu, Meniul Documentații pentru procedura EIA si EA, Postarea CNAIR SA - Autostrada Timișoara-Moravița - foarte simpla calea după cum se poate observa

Sau link: MEMORIU A9
MEMORIU și alte planse aici

Mi ar fi plăcut sa pun planșele  :lol: direct dar nu am acces la un pc/laptop.  Dacă e cineva doritor...

Aceste materiale au fost puse pe site pe 18.04 eu am trimis cererea pe legea 544 înainte de Paște. Oare le ar fi urcat dacă nu făceam cererea?  :hm:

GIV

Ce înseamnă cele 10 zile in care se pot face observații? Lucrătoare sau calendaristice?

RobertH

Plan incadrare:


Plansa situatie(1/7):
















Powered by API/PUM imgur uploader

RobertH


RobertH


RobertH


RobertH


RobertH


RobertH


mirceaeliade

^eu refuz sa cred ca minimizarea pretului a fost parte din criteriile folosite la proiectarea nodurilor

vm75

Rar vezi in Europa noduri uriase ca la noi, mai ales daca ne raportam si la valorile de trafic. O fi si normativul prost, dar si proiectantii exagereaza. Si sigur nu se gandeste nimeni la raportul cost-beneficiu

mircea

Cum să fie minimizarea prețului criteriu când se construiesc cele mai lungi și mai tâmpite noduri posibile? De ce nod la Pădureni cu ț-șpe km drum de legătură și pod peste Timișul Mort când mai logic și mai ieftin era la intersecția cu DJ693B? Din nou, ai pasaj peste DN59B dar tu te duci cu sorcova la 1 km cu nodul și mai pui un overpass... Cât despre nodul de la Moravița... Kilometri inutili de bretele și curbe largi de parcă jucăm Mario Kart și trebuie să faci slideuri cât mai lungi. Singura chestie pozitivă e mini ocolitoarea de la Moravița dar și la aia văd că scrie drum temporar?!

La fiecare nod pe care l-am pomenit, se poate face așa ceva. Simplu, elegant, preț mic. Iar dacă tot te mâncă-n palmă să bagi km ăia de asfalt în ceva, vezi că poți face la Birda o ocolitoare. Ba chiar și una de la Gătaia până după trecere CF de la Măureni și scurtezi cu minute bune un drum Reșița-A9.

Mie îmi pare că prin proiectarea asta se urmărește împingerea construcției după 2030 că iese prea mare prețul și nu se justifică investiția cu cifrele de trafic actuale.

Adrian.TM

Nodul de la Pădureni este o soluție bună, dupa părerea mea.
Într-adevăr, se putea face o legătură și cu DJ693B, dar acest nod de la Pădureni va fi folosit în special de cei care stau în partea de vest, sud-vest a Timișoarei.
Eu personal voi prefera să urc pe A9 la Pădureni, având DN59 pe 4 benzi până la Șag, iar până la Padureni va fi doar o aruncătură de băț.