Autostrada A9 Timișoara-Moravița

Started by valexandru, March 26, 2012, 01:36:09 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ionut


Ionut

#556
Nod Albina. De fapt Moșnița.


Ionut


GIV

misto nodul cu a1  :headbash:  :headbash:  :headache:

chiar asa de intortocheate se proiecteaza nodurile in afara?

mirceaeliade

#559
Dubios rau giratoriul de la Timisoara Sud. Puteau fara absolut nici o problema sa faca iesirea spre autostrada spre ora 2-3  in loc de cum e acum spre ora 4-5. Si sa lase DNul spre ora 6, nu cum e acum spre ora 8 ca sa faci un 180 si dupa aia un -90 de grade.  E termenul "autist" prea peiorativ in romana? Ca la asta ma gandesc cand vad ce le-a iesit din capul 'proiectantilor'. Un fel de sa te scaprini la urechea stanga cu mana dreapta.  Cred ca nici aia care joaca SimCity sau Cities:Skylines cu bugete virtuale nu fac carioci de genul asta.

dumbravaandrei

#560
of doamne, chiar trebuie conectate toate drumurile in preajma a doua autostrazi? Turda pare pui pe langa ce iese aici...

Archi

S-au chinuit extrem sa lege 2A + DN fara conflicte si a iesit monstrozitatea asta. Problema majora a mea este insa ca nodul curent nu poate fii folosit pe parcursul santierului fiindca:
- Pasajul curent peeste A1 trebuie facut mai lung ca sa incapa si bretelele spre Arad pe sub el
- Breteaua curenta de intrare pe A1 spre Lugoj va fii taiata de breteaua noua dinspre Arad spre A9

Chiar si unui constructor serios ii va lua minim 2 luni sa refaca pasajul peste A1, efectiv nu ai cum tehnic mai repede. Timp in care nodul acesta nu va putea fi folosit fara alternative viabile.

elphax

si stati ca mai vine un drum dinspre stanga de la aeroport. inca nu e decis daca se leaga la acel mic giratoriu sau direct la A1 ...

Adrian.TM

#563
Conexiunea cu VO Timișoara Sud, din postarea #554 este una foarte incomodă pentru localitatea Giroc, care a cam devenit în ultimii 10 ani "dormitorul" Timișoarei, precum alte sate/comune din periurban.

Cred că am mai spus-o în acest topic, dar nodul amplasat în acea zonă va aglomera o comună care deja are grave probleme cu traficul, localitatea având cu 13.000 mai mulți locuitori ca în 2011! (Aglomerație se întâmplă mai ales spre intrarea în Timisoara, în nordul localității, unde sunt 4 benzi-în restul localității,sunt doar 2).

În plus, nodul se va crea pe un drum care la momentul actual este o fundătură, ducând în sud spre râul Timiș (Îmi și imaginez ce trafic va fi prin fața localului girocean aflat nu foarte departe de nodul menționat anterior, care este o oază de liniște momentan, având în vedere și faptul că zona de sud a Timișoarei, care va fi deservită de această intersecție, este una dens populată).


Proiectul actual este OK, per total dar eventualele modificări vor putea doar să îl îmbunătățească!

pasadia

Oh, de ce sa nu ne complicam cat putem sa facem simplu? Deci avem doua proiecte la est de Timisoara:
- aceasta conexiune A9 la A1 pe care cumva vrem sa o facem peste nodul actual Remetea
- dorinta unei conexiuni dinspre estul Timisoarei (zona aeroportului) spre A1.

Le putem rezolva simplu? Pai da:
- transformam, cumva, nodul actual intr-un nod de autostrada (asa cum ar trebui sa facem si la nodul A1*A6, putin mai la est). Complicat caci trebuie facut sub trafic, dar asta e
- renuntam la nodul cu DN6, acel sens giratoriu de dupa trecerea DN-ului peste CF si continuam A9 pe traseul prezentat mai sus
- construim o centura pentru Remetea Mare, NU pe la nord ci pe la SUD. In est o intersectam cu A9 dupa ce aceasta a traversat Bega spre sud, in vest o legam fie in cenura Timisoara Sud, fie direct in DN6 undeva in zona depozitului Ursus si a zonei industriale de dinainte de Remetea (caz in care va trebui un alt pod peste Bega).

Singura diferenta fata de planurile actuale e cea privind traseul ce ocoleste Remetea. Dar chiar nu vad nici o problema daca va fi pe la sud si nu pe la nord asa cum e in planurile de acum...

danpandrea

Nodul A1-A9 presupune păstrarea doar a bretelei A1 (Arad)-DN6 și a supratraversării? Restul s-ar demola?

gruiarew

Să vedeți aici intrări pe contrasens și dat cu spatele pe bretele... nu pricep de ce trebuie toate legate înt-un loc.

Se putea lega A1 de A9 pe amplasamentul actual si DN-ul de A9 și gata. Nu pricep pe cine ajută circul ăsta de spaghete.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

danpandrea

#567
Sau așa: facem un nou nod pentru DN6, să fie ieftin, apoi îl convertim pe cel existent într-un nod de 80km/h.


gruiarew

Eu zic că ieși mai bine cu 2 noduri pe A9, mai ales că se termină la intersecția cu A1 decât 2 noduri pe A1. E destul de contraintuitiv venind de pe A9 mergi spre Deva ca să te întorci înapoi spre Timișoara pe DN. Așa ai treabă la TM te dai jos în giratoriul actual, ai treaba mai departe mergi mai departe. Ai ratat intrarea în TM te dai jos la următoarea. Este destul loc, e și mai ieftin, plus se și justifică reducerea vitezei terminându-se A9-le.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

adyneamtu

Nod pe A9 cu DN6. Daca e prea aproape de nodul cu A1, se poate muta cu totul peste CF.
Am legat in giratoriu folosind structura existenta si drumul de legatura cu Aeroportul.