News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Drumul Expres DEx Centura Techirghiol

Started by captiva, November 25, 2016, 03:54:40 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

Eu sper ca numerotarea sa fie continua, indiferent ca este vb de A sau DX.
Adica mi s-ar parea aiurea sa avem si A4 si DX4, in zone diferite ale tarii. DX-urile ar trebui sa fie continuari alea autostrazilor cu acelasi numar, sau sa devina autostrazi cu acelasi numar in cazul unui upgrade.
De exemplu, DX12 il vad pe viitor ca devenind A12.
Iar DX4 sa fie aceasta centura Techirghiol, si un eventual DX Constanta-Tulcea.
Nu avem atat de multe drumuri rapide astfel incat sa fie nevoie de 2 numerotari.
Turda-Halmeu ar trebui sa fie DX10, pentru ca va fi o continuare a A10, la un standard ceva mai redus.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

alexV

o sa revin cand ma lamuresc, daca nu posteaza altcineva intre timp.
dar da, imi place ideea ta.

NGC

Quote from: Ionut on November 17, 2018, 10:59:53 AM
Pe surse, 99% sigur:
Avem castigator: Asocierea SC ROMAIR CONSULTING SRL - DOHWA ENGINEERING CO LTD

Sunt curios daca se depun contestatii.

Confirma si vrabiutele ca ei au iesit pe locul 1, dar umbla vorba prin targ ca nu au mai prelungit garantia de participare.

In orice caz, nu au fost contestatii si pana la urma au semnat cu locul 2, CONSITRANS.

Ionut


NGC

Da, vrabiutele zic ca au semnat deja. Eventual intindeti si voi antenele si confirmati sau infirmati.

tom_sawyer

#95
^ Anunt de atribuire numarul 190695/30.07.2019 e-licitatie.ro

Deci mai mult de 2 ani si jumatate pentru o licitatie de SF+PTh, de la momentul lansarii pana la semnare contract.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Harry


milo1981

QuoteElaborare Studiu de Fezabilitate, Proiect Tehnic, Detalii de Executie si D.T.A.C. pentru lucrarea ,,Alternativa Techirghiol"

COMPANIA NATIONALA DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., in calitate de Beneficiar si Ministerul Transporturtilor, in calitate de Organism Intermediar pentru Transport,  au convenit in data de 18.12.2019, incheierea Contractul de Finantare nr. 55 pentru proiectul ,,Elaborare Studiu de Fezabilitate, Proiect Tehnic, Detalii de Executie si D.T.A.C. pentru lucrarea ,,Alternativa Techirghiol"

În vederea acordarii finantarii nerambursabile alocata prin Programul Operational Infrastructura Mare 2014-2020, în cadrul Axei Prioritare –Dezvoltarea unui sistem de transport multimodal, de calitate, durabil si eficient, Obiectiv Specific 2.1 Apel de proiecte pentru DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII RUTIERE - sprijin pregatire proiecte de investitii, Operatiunea- Cresterea mobilitatii pe reteaua rutiera TEN-T globala.

Obiectivul general al proiectului este imbunatatirea competitivitatii economice a Romaniei prin dezvoltarea infrastructurii de transport care faciliteaza integrarea economica in UE, contribuind astfel la dezvoltarea pietii interne cu scopul de a crea conditiile pentru cresterea volumului investitiilor, promovarea transportului durabil si a coeziunii in reteaua de drumuri europene.

Obiectivul specific al proiectului este elaborarea  Studiului de Fezabilitate, Proiectului Tehnic, Detaliilor de executie si D.T.A.C. pentru lucrarea "Alternativa Techirghiol".

Valoarea totală a  proiectului este de 6.434.029,70 lei si va fi finantat prin Programul Operational Infrastructura Mare 2014-2020 astfel: 85% contributia Uniunii Europene din Fondul European de Dezvoltare Regionala-4.603.012,08 lei, 15% contributia proprie-812.296,25 lei, restul de 1.018.721,37 lei  reprezentând cheltuieli neeligibile inclusiv TVA.

Durata proiectului: 24 luni, respectiv intre 01.08.2019 si 31.07.2021, la care se adauga, daca este cazul, si perioada de desfasurare a activitatilor proiectului inainte de semnarea Contractului de Finantare, conform regulilor de eligibilitate a cheltuielilor.

Cod proiect: 118712.

Proiect cofinantat de Uniunea Europeana din Fondul European de Dezvoltare Regionala prin Programul Operational Infrastructura Mare 2014-2020.

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/elaborare-studiu-de-fezabilitate-proiect-tehnic-1
autoMinder - aplicație de management a parcului auto

Harry

for f u c k sake, nici macar finantarea nu e asigurata. OAre in urmaotrii 10 ani o sa apuc sa merg pe drumul asta?

Cetatean

Nu pot sa cred. Varianta asta era necesara de acum 10 ani. Ani pierduți.

tom_sawyer

Din harta CESTRIN:

DURATA ELABORARE SF – 7 LUNI DE LA EMITEREA ORDINULUI DE INCEPERE (ORDIN EMIS IN LUNA FEBRUARIE 2020)/ TERMEN FINALIZARE: SEPTEMBRIE 2020
DURATA ELABORARE PT SI DE – 3 LUNI/ DECEMBRIE 2020


Dragosdimitrescu

Inexistenta acestui drum a facut multi oameni sa faca dreapta oriunde si sa mearga in Bulgaria decat da vina pe litoralul romanesc.

mirceaeliade

In final de august, pe harta interactiva CNAIR este listat pt VO Techirgiol statusul:

CONTRACT A FOST SEMNAT IN DATA DE 26.07.2019 .
DURATA ELABORARE SF – 7 LUNI DE LA EMITEREA ORDINULUI DE INCEPERE (ORDIN EMIS IN LUNA FEBRUARIE 2020)/ TERMEN FINALIZARE: SEPTEMBRIE 2020
DURATA ELABORARE PT SI DE – 3 LUNI/ DECEMBRIE 2020
ÎN DATA DE 15.06.2020 AU FOST AVIZATE IN CTE-DRDP CONSTANTA ALTERNATIVELE DE TRASEU.

hefaistos

E, sa nu dam vina pe drumuri pentru orice. Sunt mulți care pleacă pe litoralul bulgăresc prin Vama Veche. Centura Techirghiol ii va ajuta și pe aceștia.
😊
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.