Drumul Expres DEx Centura Techirghiol

Started by captiva, November 25, 2016, 03:54:40 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mascarpone

Vreun update la derularea proiectului? De anul trecut au ramas la faza "IN CURS DE FINALIZARE INVESTIGATIILE GEOTEHNICE DE TEREN".

Feri

^^
QuoteLa Constanța, a avut loc zilele trecute o ședință de lucru, în cadrul căreia au fost clarificate detalii privind proiectul Alternativei Techirghiol, mai ales că drumul expres care trece pe raza localităților 23 August și Olimp afectează și rețelele RAJA.

Din acest motiv, a fost necesară o ședință prin care au fost clarificate aspecte la care au participat factorii decidenți, iar aici se numără: reprezentanți RAJA, CNAIR, DRDP Constanța, reprezentantul comunei 23August, precum și reprezentanții proiectantului.

După această ședință de lucru, părțile implicate în proiect și-au stabilit ultimele detalii de acțiune, această etapă fiind extrem de importantă în predarea documentației tehnice. Conform informațiilor existente, ne așteptăm ca, până la sfârșitul acestui an, licitația pentru începerea lucrărilor să fie demarată.
https://www.mangalianews.ro/2022/04/21/proiectul-alternativa-techirghiol-merge-mai-departe-cu-succes-sustine-deputatul-pnl-marian-crusoveanu/

tom_sawyer

2022-04-19

Sorin Grindeanu a fost întrebat, marţi, într-o conferinţă de presă susţinută la Constanţa, în ce stadiu se află proiectul drumului către sudul litoralului, numit Alternativa Techirghiol. 

,,Au fost discuţii pe anumite variante de traseu, dar proiectul merge înainte, el are finanţare europeană. Au fost anumite discuţii, care au fost depăşite şi cu administraţia şi cu canalele şi merge în linie dreaptă. Sunt optimist şi vizavi de acest de acest proiect. Au fost discuţii şi cu primarii pe teritoriul comunelor respective trece acest traseu. O să vedem dacă ritmul e cel pe care s-au angajat să îl respecte cei care au câştigat anumite contracte", a explicat ministrul Transporturilor.

https://www.ct100.ro/ministrul-transporturilor-alternativa-techirghiol-are-finantarea-europeana/

Ionut

Am avut discuții. Am vorbit trasee cu canalele și primarii. O să vedem pe unde facem drumul. Sunt optimist ȘI cu acest proiect. Stați liniștiți, FNI veghează pentru dvs.

tom_sawyer

#244
Documentația privind traversarea Canalului Dunăre Marea Neagră a fost înaintată către ACN şi a fost emis un acord de principiu pentru amplasamentul noului pod.

A fost demarată procedura de obţinere a acordului de mediu, având în vedere că a fost stabilită modalitatea de traversare a canalului;




https://senat.ro/PDFIntrebari/b%20r%2009%2003%20negoi%201099%20a.pdf


Întrebarea e ce soluție au ales pentru podul peste canal?

Feri

#245
Quote,,În prezent, contractul se află în ultima etapă de realizare a Studiului de Fezabilitate (SF), urmând a se finaliza Studiul Geotehnic, documentaţia privind identificarea proprietarilor şi alte operaţiuni tehnice. După finalizarea acestui SF, indicatorii tehnico economici vor fi avizaţi în cadrul C.T.E.-CNAIR.

Ulterior, se vor parcurge toate etapele de avizare până la aprobarea prin Hotărâre de Guvern, respectiv avizare în cadrul C.T.E. – Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii şi avizare în cadrul Consiliului Interministerial", explică CNAIR stadiul proiectului. 

Conform CNAIR, lansarea procedurii de execuţie a drumului va fi demarată după finalizarea proiectării, adică după trimestrul I al anului 2023.


Citeste mai mult: adev.ro

Harry

Elaborarea Studiului de Fezabilitate pentru construcția Alternativei Techirghiol este aproape de finalizare!

După încheierea acestei etape urmează:

-avizarea indicatorilor tehnico economici în cadrul C.T.E.-CNAIR, CTE MTI și Consiliului Interministerial

-aprobarea acestor indicatorii prin Hotărâre de Guvern.

În prezent Studiul Geotehnic se apropie de finalizare, iar în scurt timp vor fi încheiate și investigațiile geotehnice pentru gropile de împrumut.

Certificatul de Urbanism urmează să fie revizuit în scurt timp de Consiliul Județean Constanța.

În paralel, prestatorul va realiza Proiectului Tehnic de Execuție și documentația pentru obținerea Autorizației de Construire.

Lansarea licitației pentru construcția "Alternativei Techirghiol" va fi demarată anul viitor, după finalizarea serviciilor de proiectare.

Construcția acestei alternative va asigura o legătură rutieră nouă și rapidă pe cei aproximativ 28 de km, dintre Autostrada de Centură a Constanței (A4) în zona localității Cumpăna și comuna 23 August, la intersecția cu DN 39B.

Noul drum va asigura atât devierea traficului de tranzit în afara localităților, cât și accesul localităților Constanța, Techirghiol, Eforie Nord, Eforie Sud, Tuzla și 23 August la infrastructura rutieră de mare viteză.

Construcția Variantei Techirghiol presupune și realizarea :

- a 4 noduri rutiere la Cumpăna, Agigea, DN 38 și DJ 394,

- a unor spații de servicii de tip S3 (km 8+000), S1 (km 25+000),

- a unor parcări de scurtă durată (km 16+000)

- a unui Centru de Întreținere și Control amplasat în cadrul Nodului Rutier cu DN 38.

Construcția obiectivului va fi finanțată prin POT 2021-2027.

https://www.facebook.com/cristian.pistol/videos/1112349756351415/

Harry

Din ce am inteles se pare ca va fi autostrada. Nodul ala rutier de la Cumpana o sa fie badass  :lol:  :cool:  :drunk:

Feri


GIV

#249
eu nu inteleg logica (bine se pare ca mai degraba e lispa ei) acestor noduri gigantice, complicate si intortocheate.. 

de ce nu e mai ok un nod de tip trompeta in zona asta de exemplu?



Powered by API/PUM imgur uploader

asa o sa rezulte un nod trifoi cu dn3, nodul a2..a4.. struto-camila asta, nod nou cu dn39e, nod a4 cu dn39....

si ne mai miram de ce merg unii pe contrasens pe autostrada

Skynick

Cred ca nodul desenat are o abordare de viteza pe directia principala si mai are si cerinta sa lege si drumul cu Cumpana. Deci nu functioneaza trompeta.

nikopol

eu locuiesc in Cumpana, cunosc bine zona.

acel nod cu DN39E are o MARE problema: DN39E are cate o banda pe sens!

exista niste discutii la nivel judetean pentru largirea la 4 benzi dar la momentul asta nu am vazut nimic concret.

este evident ca este nevoie de acest nod dar formula actuala cu DN39E ingust va crea o mare problema!

pe langa asta, este singurul drum de acces al comunei cu Constanta iar la orele de varf traficul este foarte aglomerat, se merge bara la bara. nu vad cum ar putea prelua traficul de autostrada cata vreme in intervalul 08.00 - 08.30 pe DN39E se merge cu 5km/h.

ghrt

Probabil se merge ambuteiat doar către Constanţa, nu şi invers. Acest trafic se poate descărca în următorul nod, cel deja existent, şi să vină prin Lazu. Problemă poate fi doar dacă se va staţiona pe banda de urgenţă. Poate denivelează giratoriul de la intrarea în Constanţa, cred că ar fi o soluţie mai bună (se poate sta şi pe 2 benzi în ambuteiaj...).
Cont (aproape) inactiv.

dr4qul4

nu de umple breteaua de iesire. Trafic o fi pe DN39E, dar prin nodul acela nu va fi cine stie ce trafic.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

PlayStation

Si cand A4 va continua spre sud, bucata de autostrada de la nod pana la port cum se va numi?