News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Drumul Expres DEx Centura Techirghiol

Started by captiva, November 25, 2016, 03:54:40 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

TibiV

Exista Nadlac1 si Nadlac2, exista Bors1 si Bors2...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

hvm

#181
^
nu cred ca se merita sa facem Vama Veche 2 care sa se termine in camp sau crezi ca o sa fac bulgarii un ciot de dn de la vama pana in dn? Oricum nu cred ca se poate compara traficul sa avem doua. Poate in vreo 20-30 de ani cand om avea probabil si pod peste dunare la Isaccea. Dar nici chiar asa gandire pe termen lung nu tre sa avem. :))

^^
Corect. si la descarcare inainte de vama sa fie sens giratoriu care este suficient, fiindca o sa fie oricum restrictie de viteza in apropierea vamii. Totusi nu inteleg unde e a treia intersectie? ca mie mi se pare denivelata cea de la hipodrom. Nu cred ca e doar o iluzie optica fiindca tin minte ca era si acu ceva ani cand am fost ultima data pe acolo.
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

naivu

^Cand vor incepe bulgarii sa urce cu DX-ul dinspre Varna, putem vorbi cu ei despre Vama2; pana atunci ... lucram cu ce avem!
De asemenea, partea bulgara s-ar putea sa prefere DX pe langa Dobrich si NegruVoda nu in zona litoralului  ... si atunci tot ce planuim noi la S de Olimp s-ar putea sa-si mai reduca din relevanta!
@hvm, ai dreptate, intersectia spre Neptun-Jupiter e deja denivelata.

cicotan

Ok, ocolim 23 august, deşi nu am văzut în localitatea aceea vreun trafic local semnificativ vreodată. Ideea mea nu era despre un DJ, ci de un drum care să nu treacă prin localităţi, cu o intersecţie cu DN38 pentru traficul spre Techirghiol şi Eforie şi intersecţia Costineşti modificată în cel mai rău caz în giratoriu, preferabil cu pasaj (intersecţia actuală oricum ar trebui reconfigurată, în opinia mea, e un punct periculos).

paullie

Discutia asta a mai fost desi nu au curs atâtea râuri de cerneala. (pardon taste  :D ) Am pus aceeasi intrebare aici: https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=633.msg244051#msg244051
Dupa un raspuns extrem de telegrafic al lui @vancouver am insistat pentru motivatii. Si ce a spus el acolo a reluat si pentru tine. Si sincer sunt pertinente observatiile lui.

Acuma tu oi zice bine ca 2/3 din trafic sunt vilegiaturistii de pe A2. Hai 70% de la mine ca sunt baiat darnic. Dar de ce pe ceilalti 30% sa ii lasam pe vechiul DN39?

cicotan

Sunt de acord, s-a lungit prea mult discuţia asta. Eu mi-am spus un punct de vedere, pentru că am mers pe DN39 de nenumărate ori şi vara şi iarna şi am constatat diferenţele. Într-adevăr, s-au spus destule, renunţ la subiect.

vancouver

Am trecut acolo drum judetean pe harta la Ciocarlia - Mereni, dar se vede clar ca nu trece prin nici o localitate. Deci un fel de DJX (drum judetean express). Daca ne uitam la actualul DJ308, acela chiar este criminal cu acele curbe la 90% repetate. A fost asfaltat la un moment dat si un an mai tarziu era plin de cratere. Deci acel DJ oricum trebuie reabilitat din temelii si trasat pe un aliniament nou.

Deci chiar are logica sa se faca un drum nou la cateva sute de metri mai la est, drept, si care automat poate servi pe timp de vara si ca alternativa de deplasare Medgidia - Mangalia pentru cazul ca apar blocaje in trafic in zona Agigea / nod A2/A4 etc...

Poate fi facut de CNAIR, la standard DN, si apoi predat in grija CJ Constanta.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

paullie

Nu prea ai ce sa le faci acelor curbe la 90. Multe sunt din cauza unor canale de irigatii. Ca sa "tragi drum drept" trebuie alte poduri/podete. Asa ca ajungem la pretul unui pod peste Canal.

cicotan

Am zis că tac, însă să spui că două podeţe peste canale de irigaţii egalează un pod peste canal e cam gogonată  :)

mirceaeliade

Am si eu o intrebare de novice: de ce nu se porneste centura asta din nodul de la cumpana?  e necesar ca DX4 asta sa porneasca chiar din portul Constanta pt a atrage bani Europeni?

cicotan

mirceaeliade, da, e de bun simţ să faci acest drum de la Cumpăna, chiar pentru asta am văzut că se pledează aici

vancouver

@mirceaeliade: Ultimele 260 de mesaje in urma asta a fost tema prinicipala: cum sa plecam si de unde sa plecam. Si atat aici pe forum, cat si cea mai noua varianta oficiala asta prevede: se se plece de la Cumpana.

Dar na, colac peste pupaza, de parca s-ar fi scris 260 de mesaje de pomana, apari si tu, cu o intrebare :bash:
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

hvm

Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

UserCT

#193
Din informatiile pe care le am in urma unei discutii cu o persoana din cadrul CNAIR, din urma cu 3 luni de zile, exista 3 variante care sunt analizate de catre CNAIR si propuse in discutiile cu JASPERS (Comisia Europeana):

1. Varianta prezentata public in urma cu cativa ani: Prelungire drum portuar DN39A si ocolire lac Techirghiol pana la 23 August.


2. Varianta pe care am postat-o si eu pe forum in urma cu cativa ani, cea prin care se construieste un drum care se desprinde din A4 spre sud si un nou pod peste canal, la vest de localitatea Agigea. Am inteles ca la varianta asta se are in vedere si integrarea nodului propus pentru Cumpana.
http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=8.msg128905#msg128905
http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=8.msg128323#msg128323


3. Construirea unui drum care se desprinde din A4 in zona Murfatlar (pentru a nu mai fi nevoie sa construiasca un nou pod)


Nu exista inca o stire oficiala in acest sens, insa primarul din Agigea a anuntat faptul ca ar fi fost aleasa varianta 2, cea in care se va construi un drum care se desprinde din A4 si continua spre sud prin construirea unui nou pod peste canal.



Skynick

Asa mi se pare si normal, daca este sa gandim un A4 care vine de la Bulgari si continua cu DX-ul spre Tulcea. Nu cred ca stam intr-un pod peste canal.