DN7C "Transfăgărășan" Pitești-Curtea de Argeș-Cârța

Started by bogdymol, March 09, 2012, 10:29:11 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

elphax

modernizarea ar fi buna doar facuta in paralel si in functie de dezvoltarea turistica
adica daca pe ambele parti ale muntelui s-au face cate o gondola noua - da, sa modernizeze drumul ca sa fie deschis pana la baza instalatiei (pe ambele parti) nu facut dupa ureche si fara folos real
asta ar fi "basic" pentru a face ski in zona - o gondola pe fiecare versant, un punct de intalnire sus undeva si cateva partii acolo, preferabil pe partea nordica, poate inca cateva instalatii mai scurte ( telescaun/teleski)

dr4qul4

@pasadia, toti bucurestenii folosesc sectorul sudic si de obicei doar pt a merge la Balea Lac.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

TibiV

Pentru "entuziastii" deschiderii macar 10 luni pe an poze  puse astazi de CNAIR...

https://www.facebook.com/cnadnr/posts/2019377274989008

Continuă lucrările pe DN 7C - Transfăgărășan. Eforturile drumarilor sunt îngreunate de cantitatea mare de zăpadă și de bolovani, care se află pe carosabil.












Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Vice33

Mama masii de utilaje și de drdp...e așa greu sa urci cu 2 camioane și un excavator să aduni acele pietre și să "tăi" prin zăpadă....?


Dă-o naibii de treabă...au avut multe zile frumoase....
O sa fac o întrebare la DRDP Brașov.

danutzu_1069

Nu vorbi daca nu cunosti...
Ca sa urci un excavator, îți trebuie un trailer... Nu vrri sa stii ce inseamna un trailer in urcare pe serpentine. Si sa-l intorci ca sa mergi inapoi...
Si apoi cam ce ar insemna de dislocat doua basculanta 8x4 dpv al costurilor...

Din cauza asta se folosesc utilaje pe roti, care se pot deplasa singure: incarcatoare frontale sau buldoexcavatoare...

Io

M-am uitat la comentariile fotografiilor puse de Tibi. Oamenii pur si simplu nu stiu si nici nu vor sa inteleaga ce e acolo.
Pentru "entuziasti": vedeti cum arata asfaltul din pozele alea? Vedeti ca suprafata de rulare e plina de crapaturi? Aproape sigur unele sint aparute in 2018 si tot la fel de sigur majoritatea s-au largit in iarna/primavara asta. Nu-i vorba, se intimpla in fiecare an. Si asta e doar ce se vede la suprafata!
Se numeste gelifractie si de-asta vedeti si atitia bolovani mai mari, mai mici cazuti pe sosea indeosebi iarna/primavara si cu preponderenta la altitudine. Intra apa in crapaturi, ingheata (va aduceti aminte ca volumul ocupat creste cind ingheata apa, da? Umpleti o sticla cu apa si lasati-o afara in ger si aveti confirmarea) si largeste crapatura. Si tot asa si azi si miine si luna viitoare si anul viitor si in mileniile viitoare si pina cind va puteti inchipui. Asta este unul dintre motivele principale pentru care un astfel de drum necesita intretinere mai deasa decit unul de cimpie indiferent daca e circulat sau nu!

Scriu unii acolo ca nu cred ca e in Romania. Am vesti, e chiar din Romania. Daca va spun ca intr-un 23 august la Caltun mi-a pus noaptea un strat de o palma de zapada pe cort nu-i asa ca n-o sa  credeti?

Sa va arat ce se intimpla la 1 ora de mers de Tunelul Balea sub Vf. Laita, versant nordic:








Powered by API/PUM imgur uploader
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.


tom_sawyer

^^^ Data publicarii: Duminica 27 Mai 2018 14:07

Din primele informații se pare că zăpada și pietrele au căzut pe două mașini, iar una dintre acestea a fost distrusă complet. Autovehiculele se aflau într-o zonă care era închisă circulației auto.

Potrivit informațiilor furnizate de SMURD, avalanșa s-a produs pe DN 7 C, în zona Cabanei Căprioara, la aproximativ 3 kilometri de Cota 2000.





Powered by API/PUM imgur uploader

AFC

^ Eram pe acolo când s-a întâmplat. Coboram de la Cabana Capra si pe la coada lacului urca Smurd-ul. Recunosc Ford-ul, l-am văzut la Capra. La Capra era bariera pusă, drumul blocat si avertizări clare. Deștepții ăștia si ca ei destui, au dat bariera la o parte si au mers mai departe.
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

voicul

Eu zic ca au avut noroc. NU stiu cum au rezistat parbrizul de a tinut bolovanul sa nu intre in masina peste ei.
Conteaza si forma bolovanului si unde a picat, dar tot noroc este!

ciprebbe

Eu le-as anula permisul, as deconta de la soferi costurile cu interventia si o amenda cu minim 4 zerouri.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

dumbravaandrei

Costurile sigur le recupereaza de la posesorul RCA-ului. De suspendat 90 de zile nu scapa. In functie de exigenta celor de la politie, existand si vatamari cu siguranta dosarul merge spre tentativa de omor sau ceva de genul.... bine, va dura ceva pana la aplicarea sanctiunilor, dar cel care a ridicat bariera si/sau cel cae a trecut masina de acea bariera or sa plateasca mult

dragos76

Nu cred că RCA-ul acoperă costurile de intervenție. Serviciile de urgență sunt în principiu gratuite, dar ar fi normal ca în circumstanțe de genul ăsta, unde deliberat s-au încălcat dispoziții/restricții de circulație, să existe baza legală ca să li se impute celor în cauză costurile aceste intervenții. Sau cel puțin o amendă piperată, în cuantum aproximativ egal.

Io

Ord.CSA 5/2010 care la Art. 26, alineatul doi incepe asa:
\\"(2) Indiferent de locul in care s-a produs accidentul de vehicul, pe drumuri publice, pe drumuri care nu sunt deschise circulatiei publice, in incinte si in orice alte locuri, atat in timpul deplasarii, cat si in timpul stationarii vehiculului asigurat, asiguratorul RCA acorda despagubiri pana la limita de
despagubire prevazuta in polita de asigurare RCA pentru:\\"
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

danutzu_1069

Voi vorbiti de RCA, dar cui au creat pagube materiale care sa fie acoperite de asigurarea RCA?