DN7C "Transfăgărășan" Pitești-Curtea de Argeș-Cârța

Started by bogdymol, March 09, 2012, 10:29:11 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TibiV

Quote from: Vice33 on May 01, 2018, 10:22:17 PM
...ți se pare normal să nu fii in stare, când vremea e devansată, să pui un plug să degajeze zăpada intre Bâlea Cascadă și Bâlea lac după 1 iunie?
De ce când condițiile meteo sunt foarte favorabile deschiderii înainte de 1 iulie, totusi rămâne închis?

Problema nu este "1 iunie vs. 1 iulie"...
Aici da, de acord, datele de deschidere/inchidere nu trebuie sa fie "batute in cuie", asa cum nici iernile nu sunt la fel...

Adevarata problema este ca astia vor sa faca ziua ce viseaza noaptea...


Se poate face in 2 variante:
1. Guvernul da OUG sa nu mai ninga iarna in Fagaras
2. Se "tunelizeaza" tot traseul (sau se "cutt-and-cover"-izeaza")

Varianta 1: depinde de Unul pe care nu il intereseaza OUG-urile si face tot cum vrea El.
Varianta 2: ... la ce bun ?.... Mai bine iei metroul. Acelasi peisaj.

Cand o sa fie in stare Parlamentul (si presedintii Camerelor) sa stabileasca prin Lege regimul precipitatiilor, putem aborda din nou acest subiect...  :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

danutzu_1069

Voi nu ati inteles ca un SF costa ceva bani...  care trebuie sa ajunga la vreo firma.... Ce conteaza ca ramane doar SF...
Important este ca banul sa circule.... prin buzunarele / conturile lor...
Nu poti vedea altfel aberatia asta

rizzuh

Facut cum trebuie, acest SF ar fi primul din Romania care ar zice ca nu este fezabila investitia. Nu toate ideile sunt fezabile ;)

Ionut

V-a luat ochii treaba cu deschiderea pe tot timpul anului si nu vedeti ca, totusi, nu e musai sa iasa din SF asta. Si se cer si alte masuri. Eu zic ca trebuie studiat mai atent ce se cere in caietul de sarcini si apoi sa dam cu pietre.




Ionut


Ionut


Ionut

Structura rutiera - se cere AMC pe minim 5 parametri pentru stabilire structura rutiera.


Ionut

Inzapezire si protectie avalanse (se cere studierea solutiilor cu parazapezi, perdele forestiere etc).


Ionut

Poduri, pasaje, viaducte, ziduri de sprijin.
Intrebare pentru specialisti: ce este asfaltul turnat?!




Ionut


Ionut


Ionut

Mie imi pare un SF de reabilitare/re-gandire a unui drum pentru a-l tine operabil mai mult timp si a reduce din costurile de intretinere. Nu i-as suspecta de aruncarea banilor pe fereastra. Dar na, poate ma insel eu, puteti sa-mi dati argumente de ce ar fi lucrarile astea bani aruncati cand stim in ce hal este drumul asta pe anumite tronsoane.

rizzuh

Quote from: Ionut on May 02, 2018, 09:05:12 AM
Intersectii si cai ferate.


Cine a pus mizeria asta si de unde a dat copy-paste? Interactiunea cu caile ferate? Pe Trasnfagarasan? Au descoperit astia vreo cale ferata cu cremaliera prin Fagaras?

Ionut

Interactiunea cu infrastructura feroviara este o cerință standard pentru proiectarea oricărui drum. Proiectantul trebuie sa ia in considerare orice posibilitate - se specifica necesitatea studierii interactiunii cu proiecte feroviare viitoare. Chiar dacă nu sunt, cineva trebuie să își asume ca s-a uitat în teren și pe planuri de dezvoltare viitoare și să zica: "nu este cazul, acest drum nu interacționează cu infrastructura feroviară".

vancouver

Eu daca inteleg bine, acest SF se refera NUMAI la Transfagarasan in judetul ARGES, exact pana la Balea Lac - deci nu pe partea spectaculoasa ca peisaj. Ideea este sa se poata ajunge tot anul la Balea Lac venind din sud, prin tunel.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.