News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

[DJ] PMUD Craiova

Started by perfidus, November 20, 2016, 06:20:08 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

perfidus

#15
Pentru ca s-a discutat despre intersectia DX12 T1 cu centura de nord a Craiovei in zona spitalului regional, pun aici desenul din SF 2008 cu intersectia VO Craiova.



Si pasajul de la Km 0 al DX12:



Suprapunere peste imaginea din satelit Google Earth, pentru a va da seama de ce zic ca intrarea pe Str. Teilor este asimetrica si se impun lucrari de largire (in sarcina Primariei, evident):



edit: Pozitia spitalului regional s-a schimbat de cand am facut eu simularea. Acum este la est de centura.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

perfidus

Una dintre primele idei care mi-au venit, legate de viitorul DX12 in apropiere de Craiova si contributia sa la trafic a fost propunerea unui nod rutier la Pielesti si legarea lui de giratoriul  de pe DN65 de unde se desprinde VO de Sud-Est, pe traseul acualului DC87:

.

Nu mica mi-a fost mirarea cand am gasit pe o plansa din PMUD existenta acestei legaturi intre DN65 si ce se numea atunci autostrada Craiova Pitesti proiectata. Asta ne va putea fi de folos in sustinerea acestei modificari a SF-ului inca din faza de proiect a DX12 (ar trebui inclus doar nodul in sine, cu pasaj denivelat) si propunerea de realizare a drumului de legatura din fonduri ale CJ Dolj de exemplu.

Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

davyl

#17
perfidus: 10/10 de la mine! Exact asta ar fi o solutie de bun simt si foarte practica, aducatoare de enorme avantaje in zona: crearea unui nod cu DX12 exact unde ai desenat si legarea "centurii sud" cu DX12. Poate vede si vreun factor cu putere de decizie sau macar cu ceva influenta (presa, poate?)

Dintre avantajele acestei modificari:

- legarea directa a fabricii Ford la DX 12 (fara sa fie nevoie ocolirea pe langa Aeroportul Craiova si intrarea in DX pe langa viitorul Spital Regional)
- devierea circulatiei din DN in DX si interzicerea circulatiei pentru vehiculele de mare tonaj (cu exceptiile de rigoare, bineinteles) pe artera care duce spre Metro si Aeroportul Craiova
- posibilitatea transformarii DN in bulevard urban pana la giratorul "Peugeot", dezvoltarea zonei care comporta foarte multi comercianti (in zona sunt prezente atat diverse firme ce vand de la covoare la lustre, cat si o parte din concesiunile auto - Skoda, VW etc.) precum si degrevarea DN-ului de traficul infernal din zona Aeroportului Craiova
- posibilitatea de a avea un coridor cat mai liber pentru viitoarele ambulante care vor duce pacientii in stare grava de la spitalul Regional la Aeroport in cazul in care helicopterul SMURD nu poate zbura din cauza conditiilor atmosferice sau nu este disponibil in momentul ala
- dezvoltarea orasului Craiova pe axa Nord-est si Nord-vest, prin construirea de locuinte, spatii de depozitare logistica, sedii firme, concesiuni auto
- posibilitatea de a avea macar o linie decenta de autobuz intre Gara Craiova si Aeroportul Craiova sau, de ce nu, continuarea liniei de tramvai la Aeroport (chiar ma gandeam referitor la tramvai ca nici nu ar trebui sa urce panta spre Aeroportul Craiova in zona Hanul Doctorului: acolo s-ar putea realiza un tunel pana langa aeroport, pasagerii putand cobori in subteran direct din Aeroportul Craiova. Si evident s-ar putea folosi o singura linie de tramvai cu tramvaie moderne cu doua cabine- vatmanul nu ar schimba decat cabina plecand din nou spre Craiova).  ;)

O mica modificare cum a aratat perfidus, poate dezvolta zona extraordinar de mult. Doar sa se vrea! Bani au fost si vor fi oricand de la UE in viitorul apropiat pentru dezvoltarea durabila a Craiovei.

Ganditi-va numai cate locuri de munca s-ar putea crea la Craiova si ce posibilitati s-ar putea deschide. Numai sa se vrea!

Ah, m-am trezit! A fost asa un vis frumos! :)


perfidus

#19
Am primit și eu documentul/plansa din PUZ pentru Spitalul Regional (mulțumesc @davyl) si am aruncat o privire.
Am constatat fara mare surpriza ca din începutul lui DX12 nu este nici o urma in acest document (se așteaptă probabil mai intai proiectul tehnic pe zona Km. 0 si apoi se va face PUZ-ul si cu DX12 pentru obtinerea AC-ului).
Asa ca am procedat la o suprapunere pe harta sa vedem ce influente va avea acest spital in zona foarte delicata a Km.0 DX12.

Arata cam asa:



Si mai in detaliu:

Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

dr4qul4

De ce naiba fac giratie pe centura?Chiar nu-si permit un pasaj in cadrul proiectului pentru spital?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

rizzuh

Este deja un giratoriu acolo, ce mai conteaza inca unul. Modelul DNCB :p

perfidus

#22
Astazi mi s-a confirmat inca odata aprecierea ca administrația Genoiu merge cu turma (de oi) pe principiul "sa facem ceva", e lipsita de orice viziune si nu da doi bani pe parerea specialistilor.
Sa vedem deci ce a iesit de pe calculatoarele proiectantului lucrarilor de modernizare de pe Str. Carpenului si a fost aprobat de Consiliul Local:

QuotePotrivit datelor din proiectul tehnic, modernizarea străzii Carpenului va presupune împărţirea ei în două tronsoane, care vor fi abordate diferit. Primul tronson este cuprins între strada Teilor și strada Merișorului, are 715 metri lungime şi va fi prevăzut cu două sensuri de mers cu o lăţime de şase metri, despărţite de un spațiu verde lat de trei metri. Celălalt tronson, cuprins între strada Merișorului și strada Gârleşti, lung de 975 m, va avea tot două sensuri de mers cu parte carosabilă lată de şase metri, dar cu un spaţiu verde între sensuri de 1,50 m. Tot în proiect se mai menţionează că primul tronson va avea un trotuar de un metru lăţime, urmat de primul sens de circulație, spațiul verde și al doilea sens de circulație, iar al doilea tronson va fi prevăzut cu două trotuare cu lăţimea de un metru.

sursa: GdS

Trotuare de un metru, si doar pe jumatate de strada?  :o :o

Cum ramane cu analiza din PMUD, bani aruncati se pare (chiar daca s-au dat gratis de catre BERD), pe care o vedem in desenul mai jos?




Si mai zicem ca ne straduim sa atragem fonduri europene.
4 milioane de euro este valoarea mizeriei de proiect, si sunt din banii de la bugetul local in loc sa se fi depus pe fonduri UE.


Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

AlexxC

 Zeci de străzi din Craiova vor avea sens unic, de la începutul lunii februari
https://www.gds.ro/Local/Dolj/2019-01-25/zeci-de-strazi-
din-craiova-vor-avea-sens-unic,-de-la-inceputul-lunii-februarie/

perfidus

Dupa comentariile cititorilor GdS, nu numai mie mi se par ilogice unele schimbari. Cea mai evidenta greseala este Strada Anul 1848 care primește sens unic desi nu era cazul. Porțiunea care avea deja sens unic se ocolea ușor pe Victoriei. Și acolo se introdusese sens unic pentru ca Parchetul plasat acolo aiurea într-o casă să câștige locuri de parcare pe stradă, o măsură abuzivă și discutabila.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

perfidus

In sedinta de CL din data de 28 februarie s-a votat noul "Regulament privind aplicarea taxei pentru parcarea autovehiculelor pe domeniul public al municipiului Craiova".

Modificari importante introduse:
- Stabilirea orelor de funcţionare în intervalul orar 08:00-18:00 pentru parcările cu plată;
- Folosirea altor mijloace de plată pentru utilizarea acestor parcări (parcometre, card, etc);
- Acordarea de facilităţi pentru parcarea riveranilor din Centrul Istoric pe locurile de parcare amenajate pe str. C.S. Nicolaescu Plopşor în intervalul orar 18:00-08:00, sâmbăta , duminica precum şi în sărbătorile legale;
- Parcarea de reşedinţă cu plată, pe domeniul public al municipiului Craiova.

Cu privire la ultimul punct, transpunând planșa din Planul de Mobilitate Urbană pe harta digitală a Municipiului Craiova au fost identificate 3 zone în care va fi implementată parcarea cu plată și rezidențială în Municipiul Craiova.



Parcarile vor fi din 01.03.2019 de următoarele tipuri:

a) parcare curentă pe domeniul public al municipiului, cu excepţia parcărilor cu plată prin SMS, semnalizată cu indicator ,,Parcare cu plată";
b) parcare pe domeniul public cu plată prin SMS sau alte mijloace de plată, semnalizată cu indicator ,,Parcare cu Plată";
c) parcare ocazională pe domeniul public, cu plată prin SMS.
d) parcare de reședință cu plată, pe domeniul public al municipiului.

Cateva idei principale din Regualment, ce poate fi consultat pe site-ul Primariei:

Parcarile de reședință cu plată, pe domeniul public , semnalizate cu indicatorul Parcare cu Plată, cu panouri adiționale cu inscripția "Parcare de Reședință", sunt parcări amenajate in conformitate cu prevederile prezentului Regulament, la mai putin de 30 m de frontul imobilelor, pe domeniul public al municipiului Craiova, aferente imobilelor cu destinația de locuință, utilizate de proprietari.

Locurile de parcare din parcările de reședințăvor fi atribuite numai după amenajarea, semnalizarea și numerotarea acestora de către administratorul parcării de reședință.

Modalitatea de atribuire a locurilor de parcare este urmatoare:
a) in situațiile în care numărul de solicitari este mai mic sau egal decat numarul de locuri de parcare libere care se pot atribui, atunci atribuirea se va face in mod direct solicitantilor, in ordinea cronologica a depunerii cererilor de catre acestia ;
b) in situatiile in care numarul de solicitari este mai mare decat numarul de locuri de parcare libere care se pot atribui, atribuirea se va face prin licitatie publica.

Pentru obţinerea autorizaţiei de parcare, pentru parcările de reşedinţă, solicitantul, persoană fizică - proprietar sau utilizator în baza unui contract de leasing financiar sau operaţional, depune la serviciul competent din cadrul Primăriei Craiova o cerere însoţită de documente în copie certificată pentru conformitate cu originalul de către solicitant, următoarele documente:
a) act de identitate (C.I./B.I.);
b) documente ce fac dovada domiciliului/reşedinţei sau din care rezultă dreptul de folosinţă a unui imobil;
c) documente care fac dovada dreptului de utilizare a vehiculului;
d) certificatul de înmatriculare/înregistrare al vehiculului;
e) cartea de identitate a vehiculului.

Subînchirierea sau folosirea locurilor de parcare din parcările de reşedinţă din municipiul Craiova de către persoane domiciliate în alte unităţi locative, cu consimţământul abonaţilor, sunt interzise. În asemenea situaţii agentul constatator va întocmi un raport cu propunere de. anulare a autorizaţiei.

Autorizatia privind dreptul de a folosi un loc de parcare din parcările de reședință se va elibera de Compartimentul Functional din aparatul de specialitate al Primarului municipiului Craiova.

Pentru a putea dobandi autorizatia, solicitantul persoana fizica trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:
a) se pot atribui locuri de parcare numai persoanelor ce detin un autoturism in proprietare sau in urma unui contract de leasing, pentru care se plateste impozit asupra mijloacelor de transport la bugetul local al Primariei municipiului Craiova;
(deci nu mașini de servicu)
b) persoanele fizice solicitante trebuie sa aiba domiciliul/rezidenta in imobilele care au arondate locurile de parcare ce sunt solicitate;
c) se poate aloca un singur loc de parcare pentru un imobil ;

In situatia in care numarul de locuri atribuite este mai mic decat numarul de locuri disponibile, se poate solicita atribuirea celui de-al doilea loc, cererile urmand a fi solutionate in ordinea cronologica a depunerii.
(2) In situatia in care si dupa distribuirea a cate 2 locuri numarul de locuri atribuite este mai mic decat numarul de locuri disponibile, se poate solicita atribuirea de catre vecinii din condominiu.

Autorizatiile de parcare eliberate ca urmare a atribuirii unui loc de parcare, dau dreptul titularului acestora sa utilizeze locul de parcare, astfel:
a) De la ora 08:00 pana la ora 18:00 de luni pana vineri, pe locul respectiv poate parca orice persoana care tranziteaza zona;
b) De la ora 18:00 pana la ora 8:00 de luni pana vineri si de sambata până luni la ora 08:00, locul de parcare apartine celui care detine autorizatia.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

adyneamtu

Strada Eliza Opran asfaltată la final de 2017, trotuare doar ca să fie.
Capătul dinspre Strada Brestei. GPS


Capătul dinspre Balta Cernele. GPS


Strada Ogorului recent asfaltată. Pare că mai trebuie stratul final de asfalt.GPS




Strada Țărăncuței, Strada Iezerului și Strada Drumul Fabricii de la stanga la dreapta.
Țărăncuței asfaltată anul trecut, Drumul Fabricii încă în lucru. Iezerului îi vine rândul altădată. GPS


Strada Rășinari asfaltată recent. Mai e de lucru la gurile de canal și la trotuare.

GPS


GPS



adyneamtu

In cartierul 1 mai, trei strazi sunt in lucru.
Strada Porumbului, Strada Vrancei și Strada Măcinului. Ultimele două în poză.


În Romanești mai multe strazi.
Strada Livezi




Strada Corcova


Strada Oltenița


Strada Ecoului


In final in cartierul Veterani, se modernizeaza Strada Marinei incepând de la Strada Infanteriei.
GPS


Aici observ ceva ciudat. Bordurile sunt puse invers. Din ce imi dau seama și din pozele următoare nu există la nicio intrare in curte o coborâre a bordurii.
Asfalatul sigur va veni până sus la bordură și apa se va scurge între trotuar și stradă în spațiul verde. Prima dată când văd așa ceva.
GPS




GPS


GPS


Intersecția cu Strada Artileriei, mai departe nu se continuă proiectul.GPS





adyneamtu

Din PMUD - Completare legaturi inelare est și sud ‐est: strapungere str. Henri Coanda – str. Traian Lalescu

Astazi se va aproba Studiu de Fezabilitate.
Lărgire la 4 benzi pentru Henri Coandă intre Mircești și Calea București și construcție 4 benzi intre Calea București și capătul existent Traian Lalescu cu exproprierile aferente.
Plansele le gasiti incepand de la pag 84 aici Proiect de Hotarare


perfidus

In legătură cu postarea de mai sus:

Primăria Craiova a scos la licitație serviciile de proiectare pentru străpungerea străzii ,,Traian Lalescu" – Calea București. În felul acesta s-ar asigura o arteră de legătura între cartierul Rovine și Calea București, fiind vorba de un proiect urbanistic pe care autoritățile l-au avut în vedere încă din anii 90.

QuotePotrivit documentației, contractul vizează ,,servicii de proiectare tehnică, verificare tehnică de calitate și asistență tehnică din partea proiectantului". Licitația nu se realizează pe loturi, termenul-limită pentru depunerea ofertelor din partea firmelor interesate fiind stabilit pentru data de 16 decembrie. Valoarea licitației este de 159.435 de lei, toți banii find asigurați din fonduri bugetare.

Sursa: Cvlpress.ro
Anunt de participare simplificat: [SCN1059602] - ,,Străpungere str.Traian Lalescu- Bvd. Calea Bucureşti"
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat