[B] Splaiul Independentei-Ciurel-Autostrada A1

Started by Ionut, January 12, 2012, 04:07:08 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Vlad94

@dr4q4 ar fi un pod de 900 de metri care se poate face cu piloni (exact ca si podul de Suplacu Chiribis. De faptul ca zona Giulesti este inundabila nu am stiut. De asemenea, de ce nu se poate conecta acest drum la A0 si de acolo in ce directie vrei. Depinde cum se vrea acest drum express. Daca se vrea a fi un racord de viteza, atunci ar fi utila prin Giulesti Sarbi insa daca este gandit ca o artera urbana colectoare, atunci trebuie gandit in consecinta si neaparat sa detina si infrastructura de transport public precum enzi dedicate sau spatiu pentru linii de tramvai.

hvm

De multe ori m-am uitat la zona aia si ma miram cum de nu s-au construit cladiri. Si mi se parea ideal pentru a iesi cu un 2+2 sau 3+3 de acolo pana in A0. Initial ma gandeam ca e o rezervatie naturala sau ceva de genul si coroborat cu (imprisia mea ca nu se poate construi pe Lacul Morii) ma gandeam ca e pacat fiindca acolo era cel mai bun traseu de iesit din Ciurel.

Si inca mai consider ca este, desi probabil ceva mai scump. Nu e ca si cand nu s-a mai contruit autostrada prin Lunca Muresului, sau peste mare....

Alta sansa de a se iesi cu un 2+2 sau mai bine 3+3 dinntr-o zona aproape centrala pana in centura, nu prea mai vad acu, cat despre un orizont de 10-20 de ani doar prin subteran cred ca o sa mai fie posibil...
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

dr4qul4

#1667
ce e mai important pentru voi? Sa facem un drum pe acolo (in loc sa-l facem pe langa canal) sau sa riscam sa distrugem jumatate din Bucuresti?
Zona aceea nu e doar inundabila, ci este zona care trebuie inundata in cazul unor viituri imense pe Dambovita. Toata zona este mai jos decat barajul de la Ciurel.
Stiu ca e greu sa ne imaginam ca Dambovita poate veni atat de mare incat sa nu faca fata ciorogarla + Lacul Morii dar imi amintesc cum acum 11-12 ani a fost o viitura pe Colentina de umplusera malul Herastraului cu saci de nisip si apa trecea peste ele. Si aia era greu de crezut.
La fel cum nu-mi venea sa cred povestile bunicilor despre inundatiile din 1970 si ceva, cand "Dambovita curgea prin spatele casei, la noi a fost bine , dar la vecini a intrat si in casa ca e putin mai jos".  Asta in conditiile in care casa bunicilor e la peste 3 km de albie si totul pare plat pe acolo .
Asadar, uitati de drum peste Lacul Morii fara pod de minim 6 km.

PS. e bine ca daca incep sa planteze copaci acolo. Speram sa si prinda. Stiu ca de cativa ani tot incearca ceva in sensul asta.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

voicul

Dambovita a facut ravagii constant in anii 1900+ in mod special in partea de S a B, asta pana cand a fost amenajata.

Nu se intampla des, dar cand vine si rade tot e nasol. Chiar nu te poti baga peste astea. Chit ca par investii fara sens, atunci, odata, cand salveaza vieti si zeci de mii pierderi banesti, atunci are sens 100%.

panzer

Daca este atat de grava aproprierea de uzina de apa se poate restrictiona la 1+2 in zona pana la Uverturii. Sau se muta drumul pe stanga si pistele de biciclete si trotuarul pe dreapta.
In plus se poate gandi un sistem de sensuri unice in triunghiul Virtutii, Uverturii, noul drum.

Important ar fi sa se faca ceva. Oricum nu se vor implementa solutii fantasmagorice, gen pasaj peste lac, tunel. Sa vrea ei macar sa se desparta de aia 10 mil euro pentru exproprieri. Pana in acel moment discutam discutii ca sa ne afam in treaba.

dr4qul4

Problema de la uzina de apa e doar o scuza absurda. O problema inventata.
Avem bloc construit la 50 m de bazinul de apa. Cat praf s-a facut atunci?
In plus, cu demolari minime (probabil 1-2 case, posibil chiar si fara), drumul poate fi deviat acolo pentru a nu intra in perimetrul Apa Nova.
Si se si poate acoperi. Vorbim de un tunel de 400 m. Sau ceva cu acoperis. Si tunel e mult spus. Vorbim de o groapa cu capac intr-o zona fara utilitati.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Puffyk

Se discuta continuarea proiectului, se pare ca santierul va reporni la finalul lui 2021. Principala problema momentana este lipsa banilor si nimic altceva....Deci, neoficial dar 100% veridic, la sfarsitul lui 2021 pleaca mai departe...Era si o reclama pe timpuri dar nu mai stiu cu ce, care suna cam asa...XX merge mai departe! Sa fie intr-un ceas bun!

hefaistos

Cine "pleaca mai departe"? Ca, pentru a continua un proiect acesta trebuie sa existe. Iar proiectul de continuare ... nu-i.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

panzer

Daca au culoar de expropriere macar SF au. Daca nu or avea si mai mult, caci sunt la fel de "transparenti" ca smoala. Iar asta nou semneaza contracte de modernizarea spitalelor fara sa spuna ce inseamna 100 mil euro. La stilul PMB asta inseamna vreo 2-3 toalete.

Puffyk

Proiect există dar trebuie să mai fie și bani...

hefaistos

Persoana ce ocupa vremelnic scaunul de Primar General, dar pentru cel putin 3 ani si 10 luni de acum incolo, s-a exprimat categoric impotriva variantei actuale de traseu.
Deci ce proiect exista, care ar putea incepe in 2021?
Poti spune ca exista un proiect daca acesta este sustinut de autoritati/beneficiari/decidenti si s-a blocat in diferite cotloane ale drumului lung de la hartie la beton: avize, finantare, atribuirea contractelor de lucrari etc. 
In momentul in care cineva de la Primaria Capitalei va iesi cu prezentarea traseului agreeat putem spune ca "exista proiect"
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

Puffyk

Repet și iar repet... orice proiect este excelent atunci când există finanțare. Și cu asta am făcut rezumatul eficienței...

hefaistos

Eu cred ca nu intelegi asa ca formulez in cuvinte putine.
Primaria Capitalei nu agreeaza la acest moment nici un proiect. Cel putin nu public. Despre ce vorbim?   
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

Puffyk

Trec peste faza cu puține cuvinte.... informația este din interior. Nu înțeleg ce mă tot bați la cap cu Primăria...in momentul in care se va găsi/aloca finanțare, apare și proiectul final, apare și constructorul, apar și utilajele...Banii sunt singura problema, chiar nu înțeleg ce este atât de greu de priceput...

hefaistos

Daca informatia este "din interior" insemna ca ai dreptate. Nu te mai contrazic.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.