[B] Splaiul Independentei-Ciurel-Autostrada A1

Started by Ionut, January 12, 2012, 04:07:08 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

oc7avian

În topicul Pasajul Nicolae Grigorescu-Splai-Iuliu Hateganu am deschis subiectul trotuarelor problematice. Cazul nu este singular, dacă ne uităm la alte proiecte aflate în construire.
Față de trotuarele de acolo unde putem zice că nu există viziune (o perioadă de câțiva ani nu va exista acel trafic pietonal), aici avem singurul acces către un bloc de câteva sute de familii.

În prima poză am marcat cu săgeata o bordură pusă pe verticală. Trotuarul, ca lățime, se termină în stânga ei, deci are doar câțiva zeci de cm (nu vei putea merge decât lipit de gardul casei). Mai aproape de zona de unde am pozat e un pic mai lat, dar tot sub un metru lățime. Automat cei cu cărucioare trebuie să meargă pe partea cealaltă.

Așa ajungem la a doua poză, unde trotuarul are "ochiometric" cam un metru lățime. Însă, dacă nu ești scund, fără să te apleci nu poți circula decât pe jumătate din el... Asta deja de acum, când nivelul e mai jos pentru că nu e asfaltul pus.

Sunt curios și unde au pregătit rampe, pentru că n-am văzut niciuna privind bordurile așezate până acum.
(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

Harry


irirat

^^ vad ca si dezvoltatorul a optimizat spatiul la maxim cand a construit blocul de langa vila lui Danes, daca ai o masina mai mare astepti pe bretea ca sa intrii in parcarea privata pazita de bariera.

oc7avian

Aia e ieșirea din parcare. Intrarea se face separat, unde pare că va fi un pic mai mult spațiu de așteptare (nu încurcă pilonul podului).

Un alt defect observat, acum cu ploile, este lipsa unor scurgeri. Acum toată apa se adună spre vila lui Daneș și băltește pentru că drumul e înclinat doar în direcția aia.

miahi

Exista vreo specificatie intr-un normativ privind elementele tip balustrada? De ce nu sunt toate zincate? In 10 ani max. vopseaua aia va fi o mizerie ruginita ...

vancouver

^^ Nu trebuie zincate, galvanizate sau vopsite. Toate elementele expuse coroziunii in oras trebuie sa fie din INOX MASIV. Adica si daca se zgarie sau deformeaza sa nu inceapa sa rugineasca. Costa cat naiba, dar nu necesita intretinere in timp si arata a civilizatie. Asa vopsite nu arata rau la inceput, dar dupa ceva ani vor arata jalnic, a lipsa de civilizatie. Oricat le-ar mai vopsi dupa aceea... Trecem peste pericolele legate de protectia muncii la astfel de activitati pe pod - in viitor cu siguranta se va pune mai mult accent pe aceste aspecte si va costa sa le tot vopseasca. In 50 de ani costurile vopsitului o sa ajunga mai mari de cateva ori decat diferenta fata de otel inoxidabil V2A sau V4A pus de la inceput.

#durabilitate
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

miahi

^^ Ma gandisem la inox, dar am zis sa nu exagerez... Am fost atent si prin alte tari la asemenea detalii si am vazut multe zincate, la fel ca si stalpii de iluminat.

subway

#982
Depinde cat sunt de bogati la fondurile de mentenanta unde noi suntem nu zero ci pe minus...si nu aplicam nici zicala aia englezeasca, ca suntem prea saraci ca sa cumparam lucruri ieftine si proaste...
E cat de cat bine ca sunt macar vopsite <din fabrica> si nu gata ruginite...

voicul

Stai ca pana la inaugurare, in mediul umed in care stau ... orice e posibil.

Ma uit cum arata Basarab-ul peste Dambovita si ... (e ruginit pentru cei care nu cunosc zona).

miahi

Vopsite din "fabrica" cred ca au fost si la Baneasa la pasajul subteran si la Basarab si acum arata de nici "magnetii" nu s-ar lipii de ele :) .

subway

#985
N-am zis ca e solutia ideala ci doar ca e ceva-ceva mai bine decat mazgalite cu <pensula de aquarele> peste rugina...ca se putea si mult mai rau...in rest e doar vorba despre profesionalismul si simtul de raspundere al celor ce au redactat caietul de sarcini...daca nu cumva au avut alte interese si <criterii>...dar e greu de dovedit asa ca presupunem doar un dram de <tembelis>...ca le e caracteristic.
Vrei borduri din <macinis> nu din granit, ok de astea asta vei avea si nu altceva, asfalt cu <frunzis>, hidroizolatie din <cartonis>,  vrei parapeti din <ruginis>, no problem, oxid de fier cat cuprinde si tot asa...din greseala in greseala pana la infranfirea finala.

danutzu_1069

Daca procedura de vopsire este executata cum trebuie, va tine in orie mediu.
Adica sablat, grunduit si vopsea in mai multe straturi....

(a vazut cineva vapoare ... galvanizate?)

kitsune

Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

paulmare

^ la vapoare, conducte metalice masive etc sunt alte metode de protectie, cu anozi "de sacrificiu" din zinc

https://en.wikipedia.org/wiki/Galvanic_anode

La noi daca nu le cere prin caietul de sarcini - sa fie de exemplu galvanizate si apoi vopsite turcoaz, le fac din "fer" si apoi le vopseste Compania Municipala de Vopsit Balustrade (CMVB) cu pensula 

kitsune

Galvanizarea nu este o protecție de acoperire impermeabilă, cum e vopsirea (mulți cred asta) ci este o protecție anodică (catodică) ce lucrează pe principiul electronegativității mai mari a unui metal față de cel ce trebuie protejat. Ce spune @paulmare mai sus e valabil pentru carena vapoarelor și instalațiile mari. Dar foarte multe piese și ansamble sunt galvanizate la vapor, inclusiv țevi și balustrade.
Caroseriile auto sunt și ele galvanizate înainte de aplicarea oricărei alte protecții.
Diferența între galvanizare și vopsire este că la primul procedeu nu va conta o zgârietură (pentru că protecția este electrochimică) în timp ce la al doilea zgârietura contează, pentru că întrerupe pelicula protectoare și umiditatea poate ajunge la metal.
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence