[B] Splaiul Independentei-Ciurel-Autostrada A1

Started by Ionut, January 12, 2012, 04:07:08 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

oc7avian

La 10am se făcea iar puțină treabă spre Regie. Săptămâna trecută au adus armăturile iar abia astăzi 2 persoane tăiau cu flexul. Parcă văd că o să toarne betoanele tot iarna (cum au făcut acum 2 ani când am văzut singurul progres major în partea asta, adică au traversat Dâmbovița cu podul).

Lucrări rampă Regie (GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader



oc7avian

#798
Accesul pe lângă rampă nu va mai fi permis pe zona pietonală? (pe malul Dâmboviței) Au montat gardul fix până la acel fost trotuar. Dacă da, am încurcat-o că ăla e singurul drum pe care-l am spre stația Petrache Poenaru... și vine iarna. Adică n-o să mai lucreze curând

Mai degrabă cred că încearcă să blocheze parcatul mașinilor: sub partea de beton își lăsase o firmă de taxi câteva mașini, iar după primul pilon de susținere devenise parcare publică. Ca pieton devenise un deliciu să te strecori după o ploaie. Acum toată zona e delimitată până la a doilea pilon. Sub zona metalică a rămăs parcare.

Revenind on topic: aseară sudau ceva printre hobanele deja existente, iar dimineața asta cred că au mai adus niște hobane. N-am văzut, dar au dat drumul la niște chestii foarte grele pe pod. Ar fi o minune să văd 2 în plus până deseară.

Văd că mai nou iar trag de dimineață (înainte de 8 ) până seara (după 5). De 2 ani văd doar o astfel de mobilizare aberantă, doar prin iarnă.

danutzu_1069

Pai le trebuie actuvitatr la situatia de lucrari, sa mai faca o factura...

Paraschivoiudan

Din surse interne se vrea podul pe marginea lacului (din cauza asta vrea firicica lacul la primarie).Si eu am un teren in zona peste care trecea vechiul proiect si astept cu nerabdare sa vad ce pot face cu el.Daca mai sunt si altii in situatia mea astept mesaj sau la tel 0721407661 dan

oc7avian

Astăzi au început cofrarea armăturilor de la pila rampei dinspre Regie

oc7avian

Peste weekend funcționa un încălzitor, după zumzet

Progres rampă Regie(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader


Ionut

#804
Bilanțul marilor lucrări de infrastructură din București

Pasajul Ciurel

Primarul Gabriela Firea și reprezentanții Primăriei Capitalei au anunțat de mai multe ori pe parcursul acestui an că Pasajul de la Ciurel va fi gata în luna noiembrie 2018, termen asumat de constructor. Pe 15 octombrie, însă, după o vizită pe șantier primarul Gabriela Firea a postat pe pagina de Facebook că Pasajul de la Ciurel este realizat în proporție de 90%. Aceasta a cerut constructorului să mobilizeze toate resursele pe șantier ca să termine cât mai repede lucrarea, însă nu a dat un termen clar la care va fi gata. "În prezent, se lucrează la tensionarea hobanelor, la relocarea conductelor Elcen pentru apă industrială. După relocarea acestor conducte, pe amplasamentul eliberat va începe construcția unui stâlp de susținere pentru tablierul care va fi amplasat peste șoseaua Virtuții. S-au deviat toate rețelele de medie și joasă tensiune, s-a mutat punctul Trafo, iar pe amplasamentele eliberate se lucrează atât la platforme cât și la rampe de urcare și coborâre de pe pod", spunea Gabriela Firea pe 15 octombrie.

Am ajuns la finalul anului, însă pasajul nu este gata. La fața locului se vede că încă mai este de muncă până când șoferii vor putea folosi obiectivul.

Pasajul Ciurel face parte din Străpungerea Ciurel - Nod Rutier Virtuții. Valoare totală a proiectului este de 128 milioane euro. În a doua etapă Primăria Capitalei va realiza străpungerea către A1. Culoarul stabilit inițial pentru lucrare nu va mai fi însă respectat.

"Atunci când a fost proiectat acest obiectiv de investiții, s-a dorit un culoar de expropriere care să ducă până la Șoseaua de Centură și autostrada A1, dar acest culoar nu a fost rezervat pentru execuția lucrării, ceea ce a dat posibilitatea primăriilor de sector să elibereze autorizații de construire în această zonă și, astfel, în urma construirii unor imobile pe amplasament, s-a ajuns la un număr de aproximativ 200 de clădiri care ar trebui demolate ca urmare a exproprierilor. În consecință, Primăria Capitalei a solicitat proiectantului să vină cu o soluție pentru un culoar de expropriere care să permită continuarea proiectului până la autostradă, dar cu o intervenție minimă în zona construită. Proiectantul a înaintat către PMB o nouă propunere de culoar, minim invaziv, prin care se propune exproprierea unui număr de maxim 20 de imobile, adică o reducere la 10% a numărului necesar de imobile care ar fi trebuit demolate, dar și o reducere semnificativă a costurilor necesare continuării proiectului", a precizat Gabriela Firea pe 15 octombrie. Deocamdată nu a fost prezentat traseul străpungerii.

De asemenea, actuala administrație a comandat un studiu de trafic din care a reieșit necesitatea construirii unui sens giratoriu, care va prelua traficul desfășurat pe pasaj. Deocamdată însă nu s-a stabilit unde va fi amplasat.

"Pentru finalizarea Nodului Rutier Virtuții, parte a obiectivului de investiții Penetrație Splaiul Independenței - Ciurel- A1, Primăria Municipiului București a comandat un studiu de trafic, din care a reieșit necesitatea construirii unui sens giratoriu, care va prelua traficul desfășurat pe pasaj. Odată ce podul hobanat va fi finalizat, sensul giratoriu va fi realizat pe un amplasament definitivat împreună cu specialiștii Comisiei Tehnice de Circulație și ai Brigăzii Rutiere, pe baza avizelor emise de aceștia", se arată într-un răspuns trimis de Primăria Capitalei la solicitarea HotNews.ro.

Primăria Capitalei a demarat lucrările la drumul expres spre Autostrada București-Pitești în 2010, iar potrivit documentelor prezentate la vremea respectivă, artera, de 8,3 km, ar fi urmat să facă legătură între Splaiul Independenței și autostrada A1. Licitația pentru executarea lucrării a fost câștigată de către consorțiul JV Bogl - Astaldi - Euroconstruct -Tehnologica și Proiect București, termenul estimat pentru finalizare fiind de 35 luni, de la începerea lucrării, respectiv anul 2014. Lucrările au fost oprite la câteva luni după ce au început atât din cauza litigiilor cât și din motive financiare. În 2014 au fost reluate, însă s-a lucrat cu viteza melcului. Primarul Gabriela Firea spune că atunci când a preluat lucrarea, această era la 13%. Potrivit primarului Gabriela Firea, motivele blocajului au fost următoarele, nu s-au făcut plăți către constructor, nu au fost mutate rețelele edilitare, descărcarea arheologică a durat foarte mult.

Hotnews

GDPR

De unde scoate Firea procentele astea? 90% din ce?  :lol:

danutzu_1069

Doar de la pasajul in sine, probabil.
Dar crezi ca a scris ea procentele? Nu, i le-a zis vreo sluga, exact ce vrea sa auda, nu realitatea ...

Ionut

Aia 90% se refera de fapt strict la podul hobanat...

GDPR


danutzu_1069

Este "aproape finalizat", cum le place unora sa spună....