[B] Splaiul Independentei-Ciurel-Autostrada A1

Started by Ionut, January 12, 2012, 04:07:08 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

adi123

Buna ziua,

Sunt informatii mai detaliate despre noul traseu al tronsonului 2 si 3 din acest proiect? Ma intereseaza daca se mai fac deviatiile de acces catre Rosu/Chiajna si daca da, pe unde? s-a construit foarte mult in zona ... si nu vad pe unde s-ar putea, fara exproprieri masive.

Multumesc frumos,

dr4qul4

Momentan totul e in pom si pomul in aer. Eu unul am evitat sa-mi iau un al doilea apartament in zona (se fac ceva blocuri noi pe malul lacului si oferta era f buna) deoarece nu se stie ce se va darama pe viitor sau la ce distanta va trece drumul si cata galagie va fi.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

tommyd

Ai mei au un teren langa Lacul Morii din 2002 si suntem blocati inca de atunci. Saptamana trecuta am fost in audienta la arhitectul sef de la sectorul 6 ca sa il intreb cand vor aproba PUZ-ul si am constatat ca neseriozitatea e la cote ametitoare. Initial parea sa vrea sa ma ajute, dar cand am insistat cu intrebarea cand se va aproba a devenit foarte defensiv, a zis ca nu se stie nimic daca anul asta, la anul...deci orice e posibil. Doar daca ne strangem 10-15 persoane sa mergem la o sedinta de consiliu, poate asa reusim sa atragem atentia, altfel e greu de tot... Daca e cineva doritor, sa imi scrie mesaj privat.


TibiV

Daca se pricepe cineva la asta, sa ne traduca si noua ce vor sa faca...

"Proiect de hotărâre privind solicitarea către Guvernul României de emitere a unei hotărâri pentru transmiterea din domeniul public al statului și administrarea Administrației Naționale ,,Apele Române" în domeniul public al Municipiului București și administrarea Consiliului General al Municipiului București a unei suprafețe de teren din imobilul situat în Șoseaua Virtuții nr. 69, sectorul 6, București în vederea realizării obiectivului de investiții ,,Penetrație Splaiul Independenței – Ciurel – Autostrada București – Pitești":

PDF
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

nenea_hartia

^ Din ce văd eu numărul cadastral cu pricina e lacul însuși și e vorba de un teren dinspre stăvilar. În actuala încadrare juridică el nu poate fi expropriat, iar primăria cere trecerea lui în administrare. Nu cunosc în amănunt proiectul, încă cred că terenul le trebuie pentru una din bretele. Am folosit saitul ANCPI și am desenat (aproximativ) terenul în cauză cu magenta, poate așa se înțelege mai bine:



danutzu_1069

Cum naiba au descoperit ei tocmai acum ca... " le lipseste" o bucata de teren pentru constructie???



Ionut

Pam pam! Am aparut in Evenimentul Zilei de azi. Click pe imagini pentru full-size/high res.






Ionut

Maine dimineata pe la 08:15 la Matinalul de la TVR facem un sincron live de la pod. Cel putin asa e planul acum. :)

Ionut


Ionut

O noua promisiune. Dupa "e gata in 2015", "ba in 2016", "nu, in 2017, gata, e gata!" si dupa "este gata in 2018", vine 2019! Oare ce ziceam noi prin APRILIE 2018?




API, 22 aprilie 2018 - pozitie pe Facebook

Șantierul înaintează cu viteza melcului, fiind un exemplu perfect de incompetență și neputință administrativă din partea Primăriei Municipiului București (PMB), în ciuda promisiunilor fanteziste și mincinoase ale Primarului General Gabriela Firea care a declarat în multe rânduri că acest nod va fi gata în 2017. De fapt, în ritmul actual, nici în 2018 nu se va finaliza!




Firea, octombrie 2018

O altă mare provocare a Primăriei Capitalei este construirea Nodului Rutier Virtuţii, finalizare care se va face, aşa cum a declarat primarul general, la sfârşitul anului viitor. Până atunci, pe traversele construcţiei a început să curgă rugina, iar potrivit unui răspuns al PMB, la solicitarea MEDIAFAX, podul va fi vopsit cu grund atunci când va fi dat în folosinţă. De asemenea, surse din cadrul Municipalităţii au declarat, pentru MEDIAFAX, că RATB (în prezent STB) a fost nevoită, recent, să coboare cu câteva zeci de centimetri cablurile de tensiune ale tramvaiului 41, pentru trecerea podului peste Şoseaua Virtuţii şi implicit peste linia de tramvai.

ZF


Harry


Primarul General, Gabriela Firea, a facut o vizita inopinata la santierul "Strapungere Ciurel - Nod Rutier Virtutii", pentru a verifica stadiul lucrarilor la acest obiectiv de investii.

Primarul General, Gabriela Firea: "Am recuperat intarzierile si am reusit sa aducem acest proiect de la 13% la 90%. Vorbim despre prima etapa, care presupune realizarea podului hobanat peste soseaua Virtutii. L-am asigurat pe constructor, caruia i-am solicitat sa aloce toate resursele pentru accelerarea lucrarilor ca sa putem profita de tot timpul pe care il mai avem la dispozitie pana la iarna, ca fondurile pentru finalizarea acestui proiect sunt rezervate in buget, astfel incat acest obiectiv de investitii atat de important pentru fluidizarea traficului in Capitala sa fie finalizat cat mai rapid".

In prezent, se lucreaza la tensionarea hobanelor si la relocarea conductelor Elcen pentru apa industriala. Dupa relocarea acestor conducte, pe amplasamentul eliberat va incepe constructia unui stalp de sustinere pentru tablierul care va fi amplasat peste soseaua Virtutii.

S-au deviat toate retelele de medie si joasa tensiune, s-a mutat punctul Trafo, iar pe amplasamentele eliberate se lucreaza atat la platforme cat si la rampe de urcare si coborare de pe pod.

Valoarea totala a proiectului este de 128 milioane euro.

Reamintim faptul ca, atunci cand a fost proiectat acest obiectiv de investitii, s-a dorit un culoar de expropriere care sa duca pana la Soseaua de Centura si autostrada A1, dar acest culoar nu a fost rezervat pentru executia lucrarii, ceea ce a dat posibilitatea primariilor de sector sa elibere autorizatii de construire in aceasta zona si, astfel, in urma construirii unor imobile pe amplasament, s-a ajuns la un numar de aproximativ 200 de cladiri care ar trebui demolate ca urmare a exproprierilor.

In consecinta, Primaria Capitalei a solicitat proiectantului sa vina cu o solutie pentru un culoar de expropriere care sa permita continuarea proiectului pana la autostrada, dar cu o interventie minima in zona construita. Proiectantul a inaintat catre PMB o noua propunere de culoar, minim invaziv, prin care se propune exproprierea unui numar de maxim 20 de imobile, adica o reducere la 10% a numarului necesar de imobile care ar fi trebuit demolate, dar si o reducere semnificativa a costurilor necesare continuarii proiectului.

Se estimeaza ca noul culoar de exproprieri si sumele pentru despagubiri vor fi suspuse aprobarii CGMB anul viitor.

De asemenea, actuala administratie a comandat un studiu de trafic, astfel incat Nodul Rutier Virtutii sa nu ramana doar un proiect pe hartie. Din acest studiu a reiesit necesitatea construirii unui sens giratoriu, care va prelua traficul desfasurat pe pasaj. Odata ce podul hobanat va fi finalizat, se va construi si sensul giratoriu.

Date despre proiect

Penetratia Splaiul Independentei – Autostrada Bucuresti-Pitesti va avea o lungime de 8,3 kilometri, va incepe la intersectia Splaiul Independentei cu Sos. Virtutii si se va termina pe A1, la Podul Ciorogarla.

Noua artera va avea cate trei benzi pe sens si va fi marginita in anumite zone de strazi colectoare a traficului zonal. Vor fi construite trei pasaje supraterane: la intersectia sos. Virtutii cu Splaiul Independentei, la intersectia Penetratia A1 – Bd. Uverturii si la intersectia cu Soseaua de Centura si in zona Pasajului CFR de la Ciorogarla.

Prin realizarea acestei penetratii se va obtine o intrare mai facila in Bucuresti dinspre autostrada Bucuresti - Pitesti, dar si o redistribuire a traficului in importantele noduri de circulatie propuse a se realiza prin pasaj denivelate.

Totodata se urmareste atragerea fluxurilor de circulatie, accesibilitatea la Autostrada A1 si din autostrada la centrul capitalei, costuri scazute de transport, accesul la servicii, siguranta traficului, sustinerea dezvoltarii locale si impactul scazut al emisiilor din trafic.

Caracteristici tehnice: lungime drum 6,44 km, suprafata drum 128.980 mp, lungime poduri si rampe 3.560 m.

Proiectul a fost impartit pe trei tronsoane :

- Tronsonul I – km 0 (Splaiul Independentei) – Sos. Virtutii

- Tronsonul II - Sos. Virtutii – Sos. de Centura

- Tronsonul III - Sos. De Centura – Autostrada A1

+ poze de la primarie:










^^ :o