[B] Splaiul Independentei-Ciurel-Autostrada A1

Started by Ionut, January 12, 2012, 04:07:08 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

GDPR

#690
Duamna strikes back:

QuoteCOMUNICAT DE PRESA
PMB: Proiectul Splaiul Independentei Ciurel are finantarea asigurata
Problemele tehnice care au intarziat proiectul au fost rezolvate

Avand in vedere articolele aparute in mediul online, ca urmare a faptului ca Asociatia Pro Infrastructura acuza Primaria Capitalei ca "santierul inainteaza cu viteza melcului" la nodul rutier Virtutii, parte din proiectul penetratiei Splai-Ciurel-Autostrada A1, iar " lucrarea nu se va finaliza nici in acest an", Directia de Presa a Primariei Municipiului Bucuresti este imputernicita sa faca urmatoarele precizari:

Proiectul "Penetratie Splaiul Independentei-Ciurel-Autostrada Bucuresti – Pitesti" este un proiect demarat in urma cu mai multi ani, care atunci cand a fost preluat de actuala administratie era complet blocat, la fel ca alte proiecte vitale pentru Capitala,  doua exemple relevante in acest sens fiind Pasajul de la Piata Sudului si spitalul Victor Gomoiu: plati neefectuate, probleme cu consultantul, etc.
La nivelul PMB s-a constituit un grup de lucru care a revizuit intregul proiect, platile restante catre constructor au fost efectuate si s-au prevazut bani in buget pentru ca lucrarile sa poata continua.

Pe langa problemele de ordin financiar care au fost solutionate de urgenta de actuala administratie, cauzele care au generat intarzieri in derularea lucrarilor au fost  de natura tehnica. Concret, proiectul initial a fost facut prost, nefiind luate in calcul o serie de retele edilitare care  trebuiau deviate pentru ca lucrarile sa poata continua. (nici retelele RATB de pe amplasamentul lucrarii nu au fost prinse in proiect, in acest moment reprezentantii regiei lucrand la devierea acestora).

Termenul de finalizare a obiectivului de investitii asumat initial de catre constructor a fost decalat  si din cauza  lucrarilor suplimentare care au vizat descarcari arheologice care au durat mai mult decat era previzionat.

In acest moment PMB  a obtinut avizul de la Ministerul Culturii privind descarcarea arheologica, iar constructorul a inceput lucrarile la canalizarea pluviala si alimentare cu apa, dar si la noul traseu al conductelor de apa industriala Cet Grozavesti.
De asemenea, s-a semnat incredintarea catre ENEL pentru relocarea si devierea retelelor electrice din zona.

Termenul estimat de constructor pentru finalizarea nodului rutier este noiembrie 2018.

Avand in vedere vechimea documentatiei in baza careia a fost atribuita lucrarea si problemele identificate pe parcursul desfasurarii lucrarilor, a fost analizata adoptarea unei noi solutii de realizare a tronsoanelor 2 si 3 ale acestui obiectiv, in concordanta si cu prevederile PMUD Bucuresti- Ilfov.

Astfel, in urma grupului de lucru format la nivelul Primariei Municipiului Bucuresti cu reprezentanti ai proiectantului si reprezentanti ai Primariei Sector 6, s-a stabilit un nou traseu in imediata vecinatate, minim invaziv in privinta exproprierilor si implicit a costurilor acestora, iar acest proiect va fi integrat in PUZ-ul coordonator Sector 6.

Nodul suprateran "Virtutii" este compus din podul hobanat care traverseaza raul Dambovita si o serie de pasaje denivelate care asigura traversarea bulevardului Virtutii si conexiunile acestuia cu directiile principale de mers - Splaiul Independentei - Autostrada A1.

Asigurarea directiilor de mers in nodul rutier se face prin intermediul unui numar de 13 pasaje rutiere, a unui pasaj dublu peste soseaua Virtutii si a unui pod hobanat peste raul Dambovita.

Podul hobanat este realizat in proportie de aproximativ 85,5%, in timp ce intregul tronson Nod rutier "Virtutii" este realizat in procent de 58%.

Avand in vedere informatiile prezentate mai sus, va rugam sa faceti modificarile care se impun.

http://www.pmb.ro/pmb/comunicate/presa_com.php?msj=6996

Oare ce-or fi vrut sa zica cu "faceti modificarile care se impun"?  :hm: :p

Bottom line, cica s-au rezolvat toate problemele. Dar ce-o fi cu asta?   :)

Proiect de hotărâre privind modificarea anexei nr. 1 la Hotărârea CGMB nr. 28/12.02.2015 privind declanșarea procedurilor de expropriere pentru imobilele proprietate privată situate pe amplasamentul lucrării de utilitate publică "Penetrație Splaiul Independenței – Ciurel – Autostrada București-Pitești" între strada G-ral Petre Popovăț și strada Amilcar C. Săndulescu – etapa I

http://www4.pmb.ro/wwwt/institutii/CGMB/sedinte/ordinea_de_zi/db/07_20180419.pdf

ss

Adica, pe romaneste, bajetii cu ochi albastri de la STS, au pus frana la expropriere, pana s/a modificat proiectul...  :-[

GDPR

#692
Mda, avand in vedere ca gardul STS-ului e metalic: https://goo.gl/maps/PR8cwg9Jwep, probabil ca prin el trec retelele de comunicatii speciale, de n-au fost de acord sa-l darame.  :p Dar nici cu Primaria nu mi-e rusine, in adresa casei de avocatura atasata la proiectul de HCGMB se mentioneaza ca PMB nu a declansat pana in acest moment procedura de solicitare a transferului dreptului de proprietate.

Oricum, mai sunt chestii de facut pana sa se apuce de treaba la bretelele dinspre STS: trebuie implementate si aprobate modificarile in proiectul de executie, de facut rectificarea in CF, etc.

architengi

#693
Quote from: adrian rosca on April 23, 2018, 07:45:09 PM
Duamna strikes back:

Quote
...
Avand in vedere vechimea documentatiei in baza careia a fost atribuita lucrarea si problemele identificate pe parcursul desfasurarii lucrarilor, a fost analizata adoptarea unei noi solutii de realizare a tronsoanelor 2 si 3 ale acestui obiectiv, in concordanta si cu prevederile PMUD Bucuresti- Ilfov.

Astfel, in urma grupului de lucru format la nivelul Primariei Municipiului Bucuresti cu reprezentanti ai proiectantului si reprezentanti ai Primariei Sector 6, s-a stabilit un nou traseu in imediata vecinatate, minim invaziv in privinta exproprierilor si implicit a costurilor acestora, iar acest proiect va fi integrat in PUZ-ul coordonator Sector 6.

http://www.pmb.ro/pmb/comunicate/presa_com.php?msj=6996



Nu inteleg de ce trebuie redus costul la acest proiect vital pentru Bucuresti / zona Militari si zonele adiacente.
Cand duamna spune:
"s-a stabilit un nou traseu in imediata vecinatate, minim invaziv in privinta exproprierilor si implicit a costurilor acestora" de ce nu este acest traseu discutat si cu oamenii din cartierul Militari, cu ONG-urile, de ce nu este public, si de ce trebuie sa fie minim in privinta costurilor, in detrimentul calitatii si in detrimentul scopului initial??
Eu "din minim invaziv" as trage o concluzie ca duamna vrea sa taie proiectul, sa-l retrogradeze la 4 benzi in total, desi proiecul avea initial mult mai multe benzi, si pentru autobuz, si pentru biciclisti. A fost informat cineva de la Asociatia Pro Infrastructura sau cetatenii din sectorul 6 de "un nou traseu minim invaziv"? Pe ce mahar vrea sa-l protejeze, oare ce om cu pile la partidul lui duamna a construit pe zona traseului si trebuie protejat?

dr4qul4

Ce proiect?
Prin minim invaziv vrea sa spuna ca se opreste in Sos Virtuții. Eventual mai fac legătura cu aleea lacul Morii.
Atat si nimic mai mult.
Proiectul nu mai poate continua. Puz-ul a fost anulat de instanta si inca nu avem altul. Care oricum are sanse sa pateasca la fel. Sf-ul existent nu mai poate fi folosit. Tb altul nou de la 0.
Si nu e duamna de vina aici, ci domnisorul Nicusor Dan, fondatorul USR.
Duamna doar are pretext si tap ispasitor sa faca ce stie mai bine.... adica nimic.

O sa termine in 2 ani nodul, si dupa da vina pe nicusor exact la alegeri.

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Cristi N

Din punctul meu de vedere nu Nicusor e de vina ci primaria prin functionarii de acolo care nu sunt in stare sa faca un PUZ care sa stea in picioare.
Daca eu fac un proiect si tu arati/demonstrezi ca l-am facut prost nu tu esti de vina, eu sunt singurul raspunzator.

TibiV

Quote from: adrian rosca on April 23, 2018, 07:45:09 PM
Duamna strikes back:

Quote... atunci cand a fost preluat de actuala administratie era complet blocat, la fel ca alte proiecte vitale pentru Capitala,  doua exemple relevante in acest sens fiind Pasajul de la Piata Sudului si spitalul Victor Gomoiu: plati neefectuate, probleme cu consultantul, etc.

Asta este MAXIMA...
Unul dintre obiectivele de la Pasajul Piata Sudului era sa simplifice circulatia troleibuzelor de la Piata Sudului (metrou) catre cartierul Berceni.
In loc de asta le-au triplat lungimea traseelor, deci troleele vin de 3 ori mai rar si de 3 ori mai aglomerate - pe treimea de segment (1/3) utilizat de calatori, caci pe celelalte doua treimi (2/3) cara aer "cu parfum de Piata Unirii"...

"Life is like a box of chocolate... Run, Firea, run !!!!"

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

architengi

Quote from: Ionut on April 22, 2018, 09:47:20 PM
API pe Facebook

Ieri, 21.04.2018, am filmat din aer nodul rutier Virtuții, parte din proiectul penetrației Splai-Ciurel-Autostrada A1. Șantierul înaintează cu viteza melcului, fiind un exemplu perfect de incompetență și neputință administrativă din partea Primăriei Municipiului București (PMB), în ciuda promisiunilor fanteziste și mincinoase ale Primarului General Gabriela Firea care a declarat în multe rânduri că acest nod va fi gata în 2017.
(...)
Pentru că autoritățile s-au blocat în relocările de utilități, PMB a tăiat, în septembrie 2017, suma de 35 milioane de lei (din bugetul de 90 milioane alocat în 2017), deși Gabriela Firea a promis că nodul Virtuții va fi gata la finalul anului trecut. Nici vorbă de așa ceva! Deși podul hobanat peste Dâmbovița este realizat în proporție de 85%, lipsind practic doar hobanele (foarte scumpe) și straturile de asfalt, bretelele de acces/conexiune cu străzile existente sunt departe de finalizare, fiind la un stadiu fizic de aproximativ 30%.

Cerem administrației Firea să continue proiectul în forma lui inițială, cu 3 benzi pe sens, din nodul Virtuții și până în Autostrada A1, asigurând bugetul necesar și rezolvând la timp problemele birocratice astfel încât bucureștenii să poată folosi în cel mai scurt timp o alternativă veritabilă pentru transportul rutier și public între centrul și vestul orașului.

Domnule Ionut, si Asociatiei Pro-Infrastructura - multe multumiri !!!


Multe multumiri, pentru luarea de pozitie corecta, si iata ca si presa (Adevarul, News.ro, etc) a preluat acest mesaj, care sunt sigur ca reprezinta marea majoritate a cetatenilor din sectorul 6 si din Bucuresti !!!

Este mare nevoie de asa ceva !

Asistam cu prea multa usurinta la folosirea banilor cetatenilor din taxe, impozite pentru nimicuri, iar viata de zi cu zi in oras este sufocanta pe strazi. Poate este, la multi cetateni, prea mult apatism, capul plecat, acceptarea "se poate si asa (rau)", atitudine de nepasare ce nu face bine unui oras.

Aceasta atitudine a API, de a spune Primariei ca vrem rezultate, nu doar vorbe, readuce orasul Bucuresti la "normalitate", unde cetatenilor orasului le pasa !

Speranta noastra este in voi !
Va multumim API !

alex8

Bine că nu ne-a amenințat că ne dă în judecată.

E un început de comunicare, dar nu a spus nici un cuvant despre proiecte noi propuse și care se vor avea licitație.
În 4 ani PMB poate iniția un proiect de infrastructură?

ciprebbe

Parca e a 4 filmare facuta de mine acolo, in 3 ani (sper ca nu a trecut mai mult).
Imi amintesc inca de la primul zbor cum arata si cam in ce ritm a evoluat santierul ... 2018 e imposibil de finalizat.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ionut

Nu va e rusine sa o tot contraziceti pe duamna... daca a zis 2018, atunci asa e! :lol:

dr4qul4

in 2018 poate vor finaliza exproprierile.
Termenul e de 2020. An electoral. Tot atunci termina si N Grigorescu-Iuliu Hateganu. vorbim doar de pasaje. La ambele va lipsi continuarea.

PS. cred ca si M5 tot atunci va avea PIF!
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Ionut

Acum observ ca avem peste 20.000 views pe filmarea din 21 aprilie. Deci este ceva interes. Poate o sa revenim mai des. :)

irirat

Am facut o tura cu bicicleta, poate gaseam surprize placute. Din pacate progresul este foarte slab, s-au miscat doar cu pilele dinspre statia Lukoil.
Pe malul lacului si in zona viitoarei penetratii au inceput sa rasara diverse constructii, am remarcat 2 blocuri la nivel de fundatie, unul pe str. Manastirea Govora, altul lipit de Novum Residence Lacul Morii.
Armare pilelor dinspre Lacul Morii 


Vedere spre centru


Au sapat o gropa cam de 6m adancime


Pamantul din groapa folosit pe post de terasament


Vedere din capatul santierului spre Rosu



Powered by API/PUM imgur uploader

rizzuh