[B] Splaiul Independentei-Ciurel-Autostrada A1

Started by Ionut, January 12, 2012, 04:07:08 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

voicul

Poate doar asa: sa ne aducem aminte ca exista si ca se va termina la un moment dat. (ca pare ca nu e diferenta mare fata de ultima data).

irirat

Acum 2 saptamani au mai ridicat si sudat 2 grinzi de metal in capatul dinspre Virtutii. In rest miscare super slaba, trec aproape zilnic pe acolo si nu identific nici un progres.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

rizzuh


voicul


adiarc

Probabil esti ironic cu cei 20 de ani...la ritmul de implementare,aceste investitii bine venite sunt deja depasite la inaugurare( la inceputul implementarii se bazeaza pe o realitate,iar peste 10-15 ani,cand devin realitate...avem o cu totul alta situatie )
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dr4qul4

Pe anunturile de imobiliare a aparut un bloc (momentan doar la stadiul de proiect) localizat pe strada Boja nr 42. Nu cumva este exact pe traseul strapungerii? Sau mai bine zis, stie cineva daca s-au apucat de construit pe traseu (mai mult decat era pana acum 2 ani cand au anulat PUZ-ul)?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

irirat

^Acum un an aparuse Novum Residence Lacul Morii - vis-a-vis de ridicari auto sect.6 (https://goo.gl/EHk4xB). Mai facem o inspectie in zona cu bicicleta ca tot s-a facut frumos afara

Ionut

Doar un mic teaser de astazi. Urmeaza si video, dar cred ca maine. :)

(GPS)


(GPS)


(GPS)

Ionut

Filmare de ieri by Maverick. Enjoy! Bine, enjoy in conditiile actuale, cu proiectul pe butuci...


ss

Multumim, filmarea este super, lucrarea arata bine, doar viteza de executie a podului este a melcului turbat!  :o

MISECE62

Este o lucrare mare, si ar fi si extreeeeeeem de utila daca s-ar finaliza conectarea la A1. Altfel nu se justifica sub nicio forma o atat de mare investitie. Poate la batranete vom merge spre Pitesti pe acolo (cine stie, poate ca nu).

dumbravaandrei

Astazi pe la 3:50 am vazut doua echipe care lucrau la racordurile electrice de pe stalpii marcati cu rosu in imagine. Nu stiu daca au treaba cu relocarile de utilitati sau fir-contact pentru tramvai.


Ionut

API pe Facebook

Ieri, 21.04.2018, am filmat din aer nodul rutier Virtuții, parte din proiectul penetrației Splai-Ciurel-Autostrada A1. Șantierul înaintează cu viteza melcului, fiind un exemplu perfect de incompetență și neputință administrativă din partea Primăriei Municipiului București (PMB), în ciuda promisiunilor fanteziste și mincinoase ale Primarului General Gabriela Firea care a declarat în multe rânduri că acest nod va fi gata în 2017. De fapt, în ritmul actual, nici în 2018 nu se va finaliza!

Ca toate investițiile majore de infrastructură rutieră derulate în Capitală, și aceasta are o istorie zbuciumată, plină de scandaluri, cu autorități locale incapabile să rezolve hățișurile birocratice și care știu doar să promită și să dezinformeze în loc să aloce finanțarea necesară și să rezolve problemele.

Acest proiect a fost gândit ca o alternativă la Bd. Iuliu Maniu care să asigure conexiunea dintre Autostrada A1 (vest) și Splaiul Independenței (centru), traversând orașul la limita dintre Militari (Sector 6) și localitatea Roșu. Noul drum ar trebui să aibă 3 benzi pe sens și aproximativ 8,3 km în total. Contractul a fost semnat în noiembrie 2007 cu asocierea Max Boegl-Astaldi-Euroconstruct, cu termen de finalizare 35 de luni de la data începerii.

Autorizația de construire emisă în iunie 2010 a fost anulată definitiv în 2013, după îndelungi lupte în instanță. Lucrările au demarat în cele din urmă în 2014, pe o nouă autorizație de construire emisă în 27.01.2014, însă doar pentru nodul Virtuții. Alocarea bugetară a fost precară dintotdeauna, iar relocările de utilități, exproprierile și alte blocaje birocratice au pus permanent bețe în roate.

Mai mult, în iulie 2016 Gabriela Firea anunța că penetrația va avea doar două benzi pe sens în loc de trei, renunțându-se la drumurile colectoare, argumentând că astfel se vor diminua costurile prin evitarea exproprierilor de locuințe construite recent. În urma acestui anunț, Asociația Pro Infrastructură (împreună cu Asociația Metrou Ușor) a emis un comunicat în care i-a cerut primarului general să NU modifice proiectul și să păstreze benzile colectoare, una fiind dedicată transportului în comun, iar noul bulevard să fie prevăzut cu benzi pentru biciclete și trotuare generoase.

Credeți că am fost ascultați? Bineînțeles că nu. Proiectul este în continuare în aer și există riscul să fie anulat complet! Dacă acest lucru se va întâmpla, nodul Virtuții va fi aproape inutil fără conexiunea cu vestul orașului.

Pentru că autoritățile s-au blocat în relocările de utilități, PMB a tăiat, în septembrie 2017, suma de 35 milioane de lei (din bugetul de 90 milioane alocat în 2017), deși Gabriela Firea a promis că nodul Virtuții va fi gata la finalul anului trecut. Nici vorbă de așa ceva! Deși podul hobanat peste Dâmbovița este realizat în proporție de 85%, lipsind practic doar hobanele (foarte scumpe) și straturile de asfalt, bretelele de acces/conexiune cu străzile existente sunt departe de finalizare, fiind la un stadiu fizic de aproximativ 30%.

Cerem administrației Firea să continue proiectul în forma lui inițială, cu 3 benzi pe sens, din nodul Virtuții și până în Autostrada A1, asigurând bugetul necesar și rezolvând la timp problemele birocratice astfel încât bucureștenii să poată folosi în cel mai scurt timp o alternativă veritabilă pentru transportul rutier și public între centrul și vestul orașului.

Ionut

S-a auzit repede la Adevarul si la News.ro. Ii asteptam si pe altii. :)