[B] Splaiul Independentei-Ciurel-Autostrada A1

Started by Ionut, January 12, 2012, 04:07:08 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dr4qul4

Si mucusor, cu majoritate de 1,5 ani si pentru inca 2.5 ani, nu va face absolut nimic.  Discutam in 2024.

Traficul acela atras in plus nu va fi de pe A1. Va fi din Chiajna, Joita, Dragomiresti.
Ca nu e nimeni masochist sa traverseze orasul de la A1 la A2 pe la Unirii cand va avea la dispozitie A0.  Aceasta ineptie sustinuta de mucusor (si acolitii sai) nu mai e de actualitate. Dar la noi, e greu sa convingi pe cineva ca studiu acela facut pe vremea lui ceausescu, nu mai e valabil. Doar ala vroia sa traverseze orasul prin centru cu un drum expres. Dar atunci nu erau masini si de la Ciurel era camp pana in DNCB.
De fapt nici mucusor nu mai crede in aceasta ineptie: daca ar crede ca, prin realizarea acestui proiect masinile vor tranzita orasul pe aici, de ce naiba a dat unda verde radialului care prelungeste Splaiul pana in A0 si A2?
Este proiectul oglinda al strapungerii Ciurel.

Lasati ca e mai logic sa facem drum radial pana in padurea baneasa. oare de acolo nu se va continua? sau fiind in partea de nord, interesele sunt ale cui trebuie?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

EugenRo

#1936


^ O mare lipsa de viziune a actualei administratii, care clameaza ca ne "pazeste" de aglomerarea centrului.
Orice drum radial odata realizat inseamna o raza care pleaca catre/ dinspre centru. Deci oricine poate intra pe radiale, strabate centru si apoi iesi pe alte radiale.
Iar strapungerea Ciurel nu este decat tot un radial.

Decat deloc, as fi propus macar o solutie de compromis, temporara, atat pentru investitie, pentru bucuresteni cat si pentru viziunea lui Nicusor Dan, respectiv o fazare a proiectului:

1. stabilirea, eliberarea si securizarea culoarului, 2x2, inclusiv in zona asa-zis sensibila de protectie a bazinelor de apa.
2. stabilirea zonelor de trafic
- sector A (functional) Unirii - Pod Ciurel: 2 benzi pe sens, asa cum este si in prezent.
- sector B (proiectare/ constructie) Pod Ciurel/ Virtutii – Bd. Tineretului x Str. Acvilei (Chiajna) - DNCB:
•   2 benzi pe sensul de iesire, pana la Bd. Uverturii (bleu) si apoi 3 benzi pana la DNCB -> incurajarea iesirii din Bucuresti ca alternativa la Bd. Iuliu Maniu (verde)
•   1 banda pe sensul de intrare DNCB - Bd. Tineretului x Str. Acvilei (Chiajna), cu limitarea (temporara) a accesului pentru riverani (orange)
•   1 latime de banda (neconstruita dar rezervata) pentru sensul Bd. Tineretului x Str. Acvilei (Chiajna) - Bd. Uverturii (gri) ->descurajarea prin intreruperea (temporara) a continuitatii culoarului catre centrul Bucuresti-ului pe aceasta artera (dorinta lui Nicusor Dan).
•   2 benzi pe sensul de intrare intre Bd. Uverturii – Pod Ciurel/ Virtutii (preluare trafic si degrevare intersectie Lujerului) (bleu)
Dupa realizarea tuturor radialelor, se va putea extinde traficul si pe portiunea ramasa temporar neconstruita.
-sector C (proiectare/ constructie) DNCB – A1: 2 benzi pe fiecare dintre sensuri.

Este esential sa exsite si la nivelul acestei strapungeri un parteneriat cu guvernul, pentru asigurarea fondurilor si rezolvarea problemelor de ordin tehnic si legal. Pentru portiunea din zona de protectie a bazinelor de alimentare cu apa se poate alege ulterior solutia unui tunel suprateran (culoar acoperit artifical) asa cum am mai propus si alta data.




ghrt

Proiecte se pot face multe. Bottleneck-ul este la resurse nu la proiecte. Deci propuneţi o sursă de finanţare viabilă, care să fie votată de CGMB, ca să aibă sens ca propunere. ND ieşise de curând că nu vor mai fi bani aproape deloc în fară de subvenţiile cunoscute plus problema nouă a creşterii preţurilor la gaz.

Cel mai simplu este să se taxeze accesul în centru cu maşina. Atunci fiecare îşi va calcula bănuţii şi am o bănuială că traficul auto nu va mai fi o problemă aşa de mare.

Cont (aproape) inactiv.

paullie

#1938
Eugen primarul nu e in stare sa faca o bucata de drum de 350 metri sens unic pâna in strada Dâmbovitei (cu albastru in poza) Apoi reparata Amilcar Sandulescu, interzis una doua parcari pe acolo si facut ceva sens unic, ca in plan. De fapt in afara ca nu e in stare nici nu vrea.



Si 4 poze proaspete de azi pe traseul albastru de la strada Dâmbovitei catre pasaj.








danutzu_1069

Vezi ca zona aia de pe malul lacului s-ar putea sa nu poata fi folosita pentru un drum... in sensul de trafic permanent.

Puffyk

Pe lungul drum catre casa ascultam EuropaFm. Ce credeti...interviu cu Nicusor Dan in direct cu ascultatorii. Patru au fost, al treilea am prins eu! Intrebare directa -- De ce ati blocat Proiectul Virtutii A1, un proiect absolut vital pentru Bucuresti? Raspuns... Nu sustin acest proiect. Pentru ca Firea, pentru ca s-a construit pe traseu, pentru ca trece foarte aproape de bazinul de apa potabila si, aluna de pe coliva, se pune presiune pe Dambovita!!! Cum adica presiune pe Dambovita....?!? A continuat... Dambovita este a bucurestenilor si traficul de pe Splaiul Independentei ar strica imaginea.... Apoi a venit cu solutia...10 radiale in cooperare cu Judetul Ilfov unde " se fac drumurile in camp si nu exista exproprieri"....!!! Si cu asta, nu mai este nimic de spus!!!

Puffyk

Completare....in 3 ani se fac toate aceste radiale!

nirolf

#1942
Pe Splai are în plan diminuarea traficului auto, probabil similar cu ce s-a făcut la Paris (unde s-au închis tunele* și bucăți din splaiul lor tocmai pentru a reduce tranzitul).

În rest, dacă e așa simplu, mă întreb de ce nu a început nimic mult iubita voastră duamnă. A avut 4 ani și nu s-a făcut nimic pentru continuare. Zero. A, a declarat că există un proiect, dar pe care nu l-a văzut nimeni - la fel ca tablierului de la Doamna Ghica.

* de fapt sunt deschise pentru bicicliști - blasfemie!

Xed

^ Hai sa nu facem presupuneri nelalocul lor despre ce orientari politice are cineva. Adevarul e ca exista oameni atat fani Firea cat si opozanti de-ai ei care considerau si inca considera acest proiect bun.

Totusi, Nicusor are dreptate intr-un anumit sens si anume ca a devenit foarte scump de realizat aceasta legatura Splai-Centura-A1. Trecem peste problema cu apa potabila, Dambovita si ce alte impedimente mai sunt. Eu totusi consider ca primaria ar putea sa mai avanseze macar 400m cat au mai ramas pana la intersectia cu Strada Dambovitei pentru a lega intr-un mod civilizat aceasta margine de Militari cu pasajul. Si cred ca aplicand si un nou plan de circulatie bun pe strazile adiacente: semaforizari, sensuri unice etc. se poate ajunge la ceva palpabil care sa ii ajute pe oamenii de acolo.

Daca acest proiect nu se va mai duce la final asa cum a fost gandit acum multa vreme nu e un capat de tara. Sa fim sinceri, inelul de autostrada e in lucru deja, avem pornite SF-urile pe cateva radiale. Lucrurile se vor mai calma in anii ce vin si pentru Militari iar usor acest cartier al Bucurestiului va putea respira mai usor.

Puffyk

@ Nirolf

Nu sunt fac Firea! Si consider incheiat acest subiect politic.
Sunt un fan declarat, insa, al proiectului Virtutii-A1! Fan pana in panzele albe! Inca ma vad urcand pe pod, trecant cu 90 km pe langa lac, supratraversand DNCB si iesind la podul al doilea, la Iveco.... Ar fi aur pentru Bucuresti. Aur fara majuscule ...

oc7avian

90km/h în oraș, printre locuințe...  Urbanismul:  :headache::help:
Ai greșit continentul cu autostrăzile urbane în secol XXI. P-aici discutăm cum să facem Lacul Morii o promenadă plăcută. Iar "p-aici" mă refer la București chiar, nu doar Europa.

Cum s-a mai discutat mai sus, ideea de bulevard cu toate funcțiunile e bună. Dar autostrada urbană e direct "NU /thread"




Powered by API/PUM imgur uploader

TVlad

Nu s-a construit nimic semnificativ pe traseu - cel putin pina la intersectia cu Uverturii - unde, dupa parerea mea, ar fi cea mai utila si realizabila legatura.
Sint doar 1500m si citeva garduri si magazii de demolat:





Powered by API/PUM imgur uploader


silviu1987

Uverturii nu e deja blocat ? daca mai vine si strapungerea....

dr4qul4

proiectul asta este vital pt zona de Vest. Avem un oras nou in Chiajna, legat printr-o ulita.
Nu vad ce de trebuie 90 km/h. Trebuie pur si simplu continuat Splaiul, eventual cu 2-3 intersectii denivelate (pana in DNCB) si restul la nivel.
Cu linie de tramvai pana in Cosmar residence (sau pana in centura feroviara, ca tot are un fetis) si parcari pe margine, acol unde este posibil.

Scump? realizati ca vorbim de Bucuresti si 3-400.000 de locuitori care ar beneficia zilnic de pe urma proiectului? Plus cea mai mare zona logistica din Romania?

Asadar, Bulevard, 2+1 benzi/sens, 50 km/h, trotuare si piste de biciclete, locuri de parcare doar acolo unde se pot amenaja fara demolari.
La uzina de apa pot face partial acoperit pe partea cu rezervoarele, eventual pot sa planteze si niste copaci.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

alexandru_m

Cea mai mare zona logistica din Romania? Unde?