[B] Splaiul Independentei-Ciurel-Autostrada A1

Started by Ionut, January 12, 2012, 04:07:08 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Cristiano

Este o ambitie prosteasca si nelocuid in zona nu cunoaste realitatea din cartier, eu as face un sondaj al locuitorilor din sectorul 6.
Eu cred ca viitorul candidat la Primaria Capitalei va fi domnul Ciucu, din partea PNL!

Goldmund

La astfel de proiecte de intrastructura ar trebui sa existe mai multe alternative, daca UE nu finanteaza, sau daca locuitorii unui cartier nu sunt de acord ca o sosea rapida sa treaca prin cartierul lor...

De ex. din Militari Residence, strazile Tineretului si in prelungire str. Macului ar trebui transformate intr-un bulevard larg, trei benzi/sens, piste bicicleta, trotuare largi, zone verzi pana dincolo de DNCB,
poate pana in A1, sau(candva) sa treaca peste A1 pana in ar ajunge in A0...si atunci nu ar mai fi probleme cu o eventuala finantare UE...
Dar str. Tineretului trebuie transformat in bulevard, mai ales ca intreg cartierul acela nu are decat stradute si sute de blocuri...

Puffyk

https://www.g4media.ro/primaria-bucuresti-vrea-sa-prelungeasca-10-mari-bulevarde-pana-in-soseaua-de-centura-care-sunt-drumurile-radiale.html
S-o fi trezit Zdreanță? Declarația "duamnei" l-o fi pus pe gânduri? Atatea câte poate avea el... Pentru că am văzut și Splaiul independentei pe undeva....

danpandrea

^Articolul nu prezintă o noutate. S-a semnat protocolul de colaborare între primărie și CNAIR în urmă cu câteva săptămâni și, cel mai important, acesta NU cuprinde prelungirea Splaiului Independenței până la A1.

PlayStation

Sunt sigur ca in 2024, urmasul lui Nicusor Dan, orice culoare politica ar avea acesta, va continua proiectul

dr4qul4

Doar ca pana atunci posibil sa fie nevoie sa daramam cateva blocuri nou-noute. Sau vreun viaduct/tunel care sa dubleze costul proiectului...
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

ghrt

^^ Ne poţi spune de ce proiectul nu a fost de la început cu tot cu continuare?
Cont (aproape) inactiv.

dr4qul4

Daca imi amintesc bine, Nicusor Dan si al sau USB au obtinut in instanta anularea autorizatiei de construire pentru proiect, pe motiv ca a fost acordata in regim de urgenta, si nu era niciuna.
Autorizatia initiala includea si actualul pasaj, dar pentru acesta s-a mai obtinut inca o AC de la primaria sectorului 6.
Mucusor, dupa prima victorie, obtinuta in timp ce lucrarile la pasaj erau incepute, a cerut anularea si AC de la ps6 si DEMOLAREA lucrarilor incepute. Dar a pierdut si asa am ramas cu pasajul.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

paullie

Quote
Sa faci lucrari in baza uni proiect suspendat, in orice tara civilizata din lumea asta, a doua zi politia este pe santier si aresteaza pe toata lumea.
Citat dintr-un MARE clasicist inca in viata, pe numele sau Nicusor Dan. (2014 parca)

GIV

^exact, articolul e din 2014

https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/social/pod-suspendat-in-zona-ciurel-primaria-capitalei-vrea-sa-dea-aproape-6-milioane-de-euro-pentru-exproprierea-unui-teren-250063

QuoteSă faci lucrări în baza unui proiect suspendat, în orice ţară civilizată, a doua zi, poliţia este pe şantier şi îi arestează pe toţi", spune Nicuşor Dan, preşedintele Asociaţiei ,,Salvaţi Bucureştiul".

ghrt

Autorizaţia de construire anulată iniţial era până la DNCB? Sau vorbim de chestii diferite, şi totuşi doar podul - aşa cum a fost proiectul de la bun început, apropo - nu prea merită banii băgaţi în el?

Anularea a fost solicitată mai ales dintr-un considerent urbanistic, pentru a nu aduce şi mai multe maşini în centru. Când vor fi electrice, va fi desuet, dar până atunci eu subscriu la opinia asta, dvs. nu, e o chestie de opţiune personală. Nu văd de ce atâta supărare.
Cont (aproape) inactiv.

paullie

Anularea a fost solicitata de Danes STRICT ca el nu fusese expropriat. Motivul oficial. Neofocial si-a tras o casa roz de 1 mil EUR care acum cu pasajul mai valoreaza jumatate.

panzer

Doar ca sa avem ce discuta iarna: ma intreb de ce nu pune pe tapet o solutie 1+2?

O banda la intrare => nu tragem asa de mult trafic in centru = impacam capra. (care are dubii, vezi si discutiile in contradictoriu chiar si de aici)
2 benzi la iesire => degajam mai repede orasul = impacam lupul.
Nu mai suntem atat de aproape de uzina de apa, exproprieri mai putine = impacam si varza.

Pentru ca nu sunt atat de multi bani, putem renunta la pasajul peste Uverturii si sa facem o giratie.
Ca sa fim si PNRR compliant putem adauga o line de troleu care sa lege "minunea" de Militari Rezidence cu una din liniile de metrou si ideal cu linia lui 41.

Bineinteles ca nu este o solutie ideala. Dar poate ar tb sa fim mai realisti.
Nu cred ca s-a nascut inca primarul din Bucuresti/Chiajna care sa implementeze solutia ideala: 2x2 + transport electric +  piste de bicicleta pana dupa DNCB.

nirolf

#1933
Quote from: ghrt on January 06, 2022, 12:01:17 PM
Autorizaţia de construire anulată iniţial era până la DNCB? Sau vorbim de chestii diferite, şi totuşi doar podul - aşa cum a fost proiectul de la bun început, apropo - nu prea merită banii băgaţi în el?

Nu, și autorizația de construire suspendată oricum nu îi oprea cu nimic să facă demersuri pentru continuarea lucrării - exproprieri. Nici măcar PUZ-ul suspendat nu îi oprea după cum zicea în 2012 cineva din PMB:
Quote

Contactat de HotNews.ro, Ion Dedu, seful Directiei de Infrastructura a Primariei Capitalei sustine ca nu are cunostinta de aceasta decizie a Tribunalului, dar, chiar daca ar exista, nu afecteaza lucrarea. "Exproprierile pentru lucrare se pot face si in baza Studiului de Fezabilitatea, deci aceasta hotararea nu afecteaza lucrarea. Cetatenii au nevoie de aceasta lucrare de infrastructura fiindca bd. Maniu este foarte aglomerat. In acest moment, singurul lucru care ne impiedica sa facem aceasta lucrare sunt banii. De indata ce se va rezolva aspectul financiar, ne apucam de treaba si putem incepe exproprierile. Nu putem multumi pe toata lumea si sa pastram fiecare casa care s-a construit acolo, unele in mod ilegal", a declarat Dedu.

Consilierii generali ai Capitalei au aprobat, la sfarsitul lunii august 2012, traseul noului drum expres spre Autostrada Bucuresti-Pitesti (penetratia Splaiul Independentei - Ciurel - Autostrada Bucuresti - Pitesti), artera ce va reprezenta o ruta alternativa la bulevardul Iuliu Maniu pentru iesirea spre vest din Capitala.

Potrivit Planului Urbanistic Zonal aprobat de consilieri drumul expres va porni de la intersectia bd. Virtutii cu Splaiul Independentei, va merge pe langa Lacul Morii pana la intersectia cu bd. Uverturii, dupa care trece pe langa statia de tratare a apei Rosu-Militari si iese din Bucuresti prin comuna Chiajna. Traverseaza Centura Capitalei, trece prin Comuna Dragomiresti-Vale si iese in A1, la km 13, Pod Ciorogarla.

Sursa

Deci nu s-au făcut exproprieri, practic din 2013 nu s-a mai făcut nimic concret pentru continuarea spre A1. Doar Oprescu a mai declarat (și atât) că face tunel ca să nu mai fie nevoie de exproprieri.

Dar continuați să dați vina pe Nicușor, de parcă el și nu justiția a decis suspendarea unor acte administrative și tot el ca primar PSD cu majoritate PSD în CGMB nu a făcut nimic timp de 7 ani pentru continuarea spre A1.

În realitate nu s-a făcut nimic pentru că nu sunt bani, bugetul (real al) PMB stagnează de 10+ ani de zile deși PIB-ul aproape s-a dublat (echivalent EUR) și asta cel mai probabil pentru că politicul nu vrea să mai apară un candidat la prezidențiale în persoana unui primar general cu realizări. Fără bani se lucrează în regim de avarie (oare s-a terminat de plătit Basarabul?) și nu se alocă mai nimic pentru investiții.

hefaistos

E corect, aici culpa de neglijenta (în sens moral nu penal) aparține tuturor administrațiilor.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.