[B] Splaiul Independentei-Ciurel-Autostrada A1

Started by Ionut, January 12, 2012, 04:07:08 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Cristiano

Pana la bulevardul Uverurii se putea prelungi, pana in canalul Arges. Acum se va da liber pe traseu, la construit blocuri!!!
Legatura prin Calea Giulesti c centura este cea mai proasta idee, la cat de ingusta e!

danpandrea

Nimic nou sub soare, dar e de trecut la catastif:

"Primarul Capitalei Nicușor Dan a anunțat vineri că Pasajul Ciurel, numit ,,cel mai scump viraj la stânga din România", nu va fi continuat către Autostrada București-Pitești, așa cum era prevăzut inițial, prin traversarea Cartierului Militari. El a precizat că un motiv este legat de apropierea de Lacul Morii, o sursă de aprovizionare cu apă, iar al doilea îl reprezintă planurile pentru dezvoltarea urbană a Dâmboviței."

sursa

TibiV

Avea cineva alte asteptari de la Mucusor?!...

Chiar isi merita porecla... :puke:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Sorinus


b1

Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

Fred

Ca sa pun cap la cap, a baut prea multa apa din Lacul Morii si l-a lovit ideea ca prin cartiere fara bulevarde nu e nevoie de bulevarde, ci de blocuri. Avand in vedere ca exista prototipuri de aerotaxi, omul are dreptate.

dr4qul4

@TibiV, cu siguranta ca unii chiar aveau asteptari. Altfel ce motivatie au avut votantii sai care stau in Militari ?
Banuiesc ca se asteptau sa mearga pe jos pana in centru. Mersul pe jos, face piciorul frumos  :lol: 

Ce zic de 2 aproape ani pe aici? De pasajul asta mai vorbim in 2024. Sau 2028, ca nu stii cati masochisti avem printre noi.  :troll:
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

vancouver

La fel de logic era si asa:

"Primarul Capitalei Nicușor Dan a anunțat vineri că Pasajul Ciurel, numit ,,cel mai scump viraj la stânga din România", va fi continuat către Autostrada București-Pitești, așa cum era prevăzut inițial, prin traversarea Cartierului Militari. El a precizat că un motiv este legat de apropierea de Lacul Morii, iar al doilea îl reprezintă planurile pentru dezvoltarea urbană."
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

stangabriel

https://www.hotnews.ro/stiri-esential-25163970-sedinta-extraordinara-cgmb-primaria-capitalei-vrea-finantare-pentru-37-proiecte-prin-progamul-anghel-saligny.htm

Un alt proiect, susţinut de primarul general al Capitalei, Nicuşor Dan, încă din campania electorală, este "Dâmboviţa - axa creativă a oraşului", care vizează revitalizarea urbană a cheiului Dâmboviţa. Durata de implementare estimată este de 36 luni, proiectul având o valoare totală de 422 milioane lei cu TVA. 

danpandrea

E amuzant cum Nicușor Dan nu vrea legătura dintre Ciurel și A1, pentru că Splaiul are nevoie de revitalizare urbană. În schimb, același Nicușor semnează proiectul drumurilor radiale, unul dintre ele legând același Splai de A2. Aici, Splaiul nu este pus în pericol de potențiala creștere a traficului...

EugenRo

^Exista, oare, vreo posibilitate de a impune continuarea legaturii Ciurel- A1 prin lege? Dupa modelul legii pentru Autostrada A8? :hm:

Xed

Nu prea ai cum iar ce s-a facut cu A8 a fost doar o mascarada politica. S-a discutat de cateva ori subiectul ideii de lege pe topicul de A8. Printr-o lege poti reglementa cum se pot face anumite lucruri dar nu poti obliga, cum e cazul nostru, ca un proiect rutier sa sa intample (sa imi spuneti daca gresesc). E nevoie de vointa politica si presiune din partea sociectatii iar daca dom' primar s-a pus de-a curmezisul ca el nu vrea atunci tot ce ne mai ramane e sa il batem la cap sa il faca si sa ii explicam de ce greseste.

Din punctul meu de vedere era foarte important ca acest proiect sa continue imediat dupa finalizarea pasajului pana la centura dar deh...

@dr4qul4, ai dreptate. Zici de ceva vreme dar eu cel putin mai aveam ceva sperante ca Nic' nu va fi chiar asa insa cred ca acum ne-am cam lamurit cu totii :D


EugenRo

#1917
Prin protestele catorva, administratia Nicusor Dan nu isi va modifica pozitia.

Din contra, legea este instrumentul prin care se aproba o investitie. Indiferent cat de "mascaradanta" ar fi, legea poate pune in lumina reflectorului un astfel de proiect, mai mult decat orice asa-zisa "presiune si vointa politica" (notiuni abstracte).
Vezi Legea 291/2018, cu toate modificarile si completarile ulterioare (2021)

Vreau sa fiu bine inteles: o lege nu inseamna ca se va face ceva in X ani, doar ca prin acea lege se impune realizarea obiectivului (pana la abrogarea sau modificarea ei).
Eu nu vad o alta modalitate eficienta de presiune in acest moment. Un sondaj nu va fi suficient pentru Nicusor.

LE: vor exista sigur si interese politice pentru deblocarea si asumarea finalizarii acestui proiect  ;)

oc7avian

Quote from: oc7avian on March 16, 2021, 10:36:41 PM
Străpungerea e posibil să nu fie eligibilă pentru Fonduri Europene în forma actuală (drum express)

Redau următorul dialog, din Grupul de lucru București-Ilfov:
     • Udriște: lipsește prelungirea Pod Ciurel în planul cu Orbitalele
     • Răspuns: prelungirea se intersecta cu A1, deci nu primea finanțare UE. (contextul: drumuri cu acces controlat din A0)

Am explicat mai demult de ce nu e parte din proiectul cu drumuri radiale. Mai concret, cele propuse se doresc a fi cu acces controlat. Prelungirea Ciurel este mai dificil de făcut într-un astfel de mod (bine, cu fonduri nelimitate orice e posibil)

Iar finanțarea UE era condiționată de conexiunea cu A0. Asta s-a spus, nu împușcați mesagerul.

crystale

Pana una alta, poate imi explica si mie cineva de ce pe pod nu se inchid cu parapeti doua benzi din cele trei de pe sensul dinspre Grozavesti spre Ciurel. Acolo toti nesimtitii vin in viteza pe benzile 2 si 3, dupa care se baga in fata, incurcand in mod evident traficul.