[B] Splaiul Independentei-Ciurel-Autostrada A1

Started by Ionut, January 12, 2012, 04:07:08 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TVlad

Si de platit cine ar plati? Ar fi corect sa se imparta costurile si cu cei din Chiajna.

irirat

Care-i rostul discutiei ? Nici unul dintre noi (sau de pe forum) nu cred ca e primarul general, de sector sau in Chiajna si motivele lui ND sa nu se faca sunt altele, nu cred ca-i lipseste ala ca ar trebui sa plateasca (si) altii.

ghrt

Când a avut PMB-ul planuri concrete să prelungească până în Chiajna? Poţi să indici un document oficial ceva?
Cont (aproape) inactiv.

naivu

^Aceasta e marea tragedie a proiectului! In toti anii in care au bagat sute de milioane in pod, nu s-a gandit nici un factor de decizie sa aloce un milion-doua si pentru pregatirea prelungirii proiectului spre Chiajna; daca fostii ar fi lasat un plan concret, daca ar fi existat un minim progres in pregatirea prelungirii, daca s-ar fi analizat o solutie tehnica pt protejarea captarii de apa potabila, poate ca actualul ar fi continuat. In interviul pus de @ionut_16, Nicusor Dan si-a expus destul de clar viziunea: radiala din Ciurel pune prea multe probleme cu uzina de apa, iar o radiala in Giulesti si una pe Bd Timisoara plus vor degreva suficient Bd Iuliu Maniu pt a fluidiza traficul.

Puffyk

Mai devreme sau mai târziu tot vor continua acest proiect. Doar că vorba bancului, nu în mandatul lui...

Fred

Dupa ce se vor construi radialele din Giulesti si Bd Timisoara se va inchide Iuliu Maniu si se va face pietonala pentru ca nu va mai fi nevoie de ea pentru trafic auto.

Si cand s-a trezit era dimineata.

naivu

^^Sansele să fi fost făcut în mandatul actual erau oricum mici, dar măcar se putea face pregătirea proiectului. Așa, peste 3ani, tot la zero va fi (poate chiar la minus dacă se mai construiește ceva pe culoar).

Ionut1

#1897
Cea mai buna varianta e sa se facă viaduct sau pod peste lacul morii și sa se continue spre autostrada a1 și acest lucru ar trebui făcut cât mai repede cât încă e teren liber fără construcții!

http://imageupload.io/i/AOBrI8ZhHw
http://imageupload.io/i/AOBrI8ZhHw
http://imageupload.io/i/AOBrI8ZhHw

ghrt

De ce este "cea mai bună"? Cu ce alte variante ai comparat, şi după ce criterii?
Cont (aproape) inactiv.

dr4qul4

Sper ca realizezi ca ai propus un viaduct de peste 6 km!!!
Cu un impact semnificat asupra mediului si care nu va ajuta aproape deloc populatia din Militari si Chiajna (adica traficul principal ramane pe Iuliu Maniu). Ce ai desenat tu acolo, nu face decat sa aduca masinile de pe A1 in centrul orasului.
Iar la siguranta va fi sub nivelul marii. Doamne fereste sa pierzi controlul sau sa ti se strice masina in cei 6 km.
Varianta propusa de tine este : scumpa, proasta pt mediu, proasta pt trafic, proasta pt siguranta.

PS. daca nu intelegi de ce e nevoie de 6km, cand lacul morii are doar vreo 2, te sfatuiesc sa pui mana sa citesti. Ori in spate pe acest topic, ori studii legate de apararea Bucurestiului contra inundatiilor.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Ionut1

#1900
Pentru ca nu ar trebui demolări de case și ar fi un teren liber pe unde se poate realiza acest drum direct către autostrada!
Iar podul sau viaductul ar fi de maxim 2 km!
https://imageupload.io/i/ETitMZFaCo

VladVulpe

#1901
De ce este "proasta pentru mediu" varianta unui viaduct ? Ce flora/fauna este pe zona respectiva ? Sunt doar resturi din constructii si vegetatie necontrolata.
Cliseul "baga traficul din autostrada spre centru" nu se aplica si in cazul Splaiului Unirii sau DN1-Kiseleff/Aviatorilor ?

paulmare

^ nu vorbiti pe poze de "sus", eu am fost cu un junior vara asta in parcul "Dinamic" din Chiajna, pe malul lacului Morii la varsarea raului, la intoarcere ne-a bagat waze pe ceva gen splai de o parte si de alta a raului si am zis wow, apoi am intrat in chiajna si pa am facut 40 de minute sa iesim in centura


irirat

@VladVulpe - cred ca te-ai uitat doar pe Google Maps insa dupa ce vizitezi "splaiul" stang (cel de pe partea cu Giulesti Sarbi si care incepe de la stadionul Chiajna pana la varsarea in lacul Morii) s-ar putea sa-ti schimbi parerea. E o zona salbatica, o microdelta si am vazut pe acolo iepuri, vulpi, rate salbatice si alte lighioane.
In al doilea rand, daca se face viaduct, nu va mai putea colecta traficul local din zona Militari Chiajna si atunci singura lui utilizare va fi pentru traficul de tranzit - cel de pe centura spre centru.

dr4qul4

#1904
vreunul dintre voi a citit topicul asta? Puneti mana si faceti-o ca am explicat in spate care e rolul acelei "gauri".
Ca o fi odata la 50 de ani sau o data la 100 de ani, dar acolo NU SE POATE CONSTRUI daca vrem sa fim in siguranta in Bucuresti.

Si legat de mediu, acolo este un proiect numit "Padurea Bucuresti"
Ii gasiti si pe fb. Pana mai ieri, pe initiatorul proiectului il gaseati la Garda de Mediu. Asta pt ca intrebati de ce e nevoie de aviz de mediu acolo. Plus de la apele romane pentru ca o poluare a lacului morii are expunere mult mai mare ca una de la Suplacu.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist