[B] Splaiul Independentei-Ciurel-Autostrada A1

Started by Ionut, January 12, 2012, 04:07:08 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

vancouver

(sarcastic: ) Eu cel mai mult apreciez la Nicusor, ca nu are absolut nici un plan concret cum se va proceda mai departe cu aceasta strapungere. Si pentru ca este un om de super actiune si pune presiune pe o rezolvare rapida.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

bogdan4ice

Mai are 3 ani sa nu faca nimic aici desi ar putea sa ii creasca utilitatea prin cateva masuri comune cu PS6 ...

survola

Prea mult hate gratuit aici.
Sunt lucruri mai importante de făcut în oraș, cu banii de care dispune.
Pentru situația de aici trebuie întrebați Oprescu și Firea.

irirat

Sunt sigur ca toti suntem "obiectivi" in privinta prioritatilor investitiilor care ne afecteaza, dar e treaba autoritatilor sa le prioritizeze a.i sa asigure o echitate intre locuitorii orasului si sa faca investiile cu impact cat mai mare asupra calitatii vietii noastre.
Pentru mine asta (si pentru altii care sunt nevoiti sa stea in trafic pe Iuliu Maniu) e unul dintre lucrurile cele mai importante investitii care trebuie continuate de PMB, si la fel, pentru mine, o investitie in nordul favorizat al orasului, de ex. M6 sau subventia la caldura indiferent de venituri, mi se par la coada listei.
Dar e parerea mea si nu inseamna ca am neaparat dreptate.

paullie

#1879
M6 e la MT. Rusinea Nationala Centura Bucuresti la fel.

Ciurel insa e la PMB. Si din pacate Nicusor e pe dinafara. E adevarat ca i-am adresat "epitete" dure dar din pacate in parte si le merita. Este exponentul clar al matematicianului care viseaza abstract cai verzi pe pereti. Si uneori si-o si fura. (Vezi scandalul cu cladirea din Parcul Tineretului, vezi alaturarea de MARELE domn Danes cu casa lui pe malul Dâmbovitei.)

De ex bulevardul de la Dedeman Ghencea pâna la Rahovei ce are de nu se apuca de un SF? Aaaaa nu se poate tren urban pe acolo? Se poate tramvai dom' Nicusor. Asa cum am zis este complet pe dinafara

Ionut

Va rog nu deviati pe alte proiecte. Multumesc!

ghrt

În legătură cu continuarea acestui proiect intervenţiile primarului sunt corecte  - continuarea este în acest moment nelegală (am postat cu nişte pagini în urmă chiar studiul iniţial de pe site-ul PMB). Aberaţiile au fost în mandatele anterioare (Firea şi Oprescu), când s-a vehiculat gogoaşa continuării drumului. De altminteri în toate discuţiile de aici nu s-a identificat un alt traseu, cel evident/ discutat presupunând relocarea alimentării cu apă.
Cont (aproape) inactiv.

Fred

Explicatiile cu "nu se poate" nu sunt utile. Se poate devia traseul la o distanta suficient de mare de statia de apa incat sa fie legal, cand s-a facut proiectul era camp gol acolo, daca se voia se putea. Cand l-au oprit era din cauza vilei lui Denes, nu pentru ca nu se putea rezolva statia de apa. Chiar si acum se poate baga in subteran 200 de metri in dreptul statiei de apa, costa ceva mai mult dar tot e net pozitiv - daca nu crezi, da o tura pe Iuliu Maniu la orice ora din zi, in orice zi din saptamana. Daca vrei sa spui ca se rezolva cu strapungerea de le Bd. Timisoara te invit sa dai o tura pe acolo, tocmai am fost acum 30 de minute, si sa explici cum folosesti un pasaj de cateva sute de milioane la Virtutii care nu e conectat la nimic.

Deci nu, interventiile primarului nu sunt corecte. Vrea sa faca 10 strapungeri, mai putin cea mai importanta din cele de care e nevoie si asta doar dintr-o ambitie.

dr4qul4

Sa ingroape strada in zona uzinei de apa. Sapatura deschisa si cu plafon usor, cat sa tina niste copacei (ca sa protejam si bazibele de praful de la santierele din zona)... Groapa cu capac.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ghrt

Nu înţeleg de ce vă certaţi cu mine. Eu v-am semnalat că de la bun început acest proiect nu a avut continuare - precizare din documentele de pe site-ul PMB cu mult înainte de mandatul actualului PG, şi am indicat şi prevederile legale respective.
Faptul că se poate face ceva cumva este relevant doar dacă cineva se va apuca de SF, care va indica costurile etc. Nici Oprescu care a ventilat poanta cu autostrada suspendată şi nici Firea nu au făcut nimic. Apoi, şi actualul pasaj s-a edificat în nşpe ani, bani venind cu ţârâita în condiţiile în care se organizau parangheli peste paranghelii. Acum înţeleg că nu prea sunt. PGul a afirmat asta în interviul de 9 luni şi îl cred. Adică ar fi mare lucru să aibă bani de pasajele din Ghencea şi Ghica.
În ceea ce mă priveşte, ştiu cum se circulă pe Iuliu Maniu, Ştefan cel Mare/ Mihai Bravu, Fundeni, mai nou şi pe A2 etc. De când cu spitalele pline am zis să merg numai cu maşina, din păcate am ajuns din nou la metrou.
Ce cred că poate face PG în acest mandat este să oprească densificarea extremă - chiar zilele trecute posta cineva despre un platforma industrială de pe Trafic Greu, unde sunt planificate mii de apartamente. În acest stil va trebui şi la Răzoare ceva pasaj subteran, şi evident că nu vor plăti dezvoltatorii, care nu au prevăzut nici măcar teren pentru o şcoală şi o grădi - trafic suplimentar. Dar pe acest forum dacă nu torni betoane ejti împotriva propăşirii ţărişoarei. De aia certaţi-vă cu cine vreţi...
Cont (aproape) inactiv.

paullie

Stiti ceva? De ce nu vorbim noi exact pe lege?
Quote
ART. 30
Dimensionarea zonei de protectie sanitara cu regim sever pentru statiile de pompare,
instalatiile de îmbunatatire a calitatii apei - deznisipatoare, decantoare, filtre, statii de
dezinfectie si altele asemenea -, statiile de îmbuteliere a apelor minerale, rezervoarele
11
îngropate, aductiunile si retelele de distributie se va face cu respectarea urmatoarelor limite
minime:
a) statii de pompare, 10 m de la zidurile exterioare ale cladirilor;
b) instalatii de tratare, 20 m de la zidurile exterioare ale instalatiei;
c) rezervoare îngropate, 20 m de la zidurile exterioare ale cladirilor;
d) aductiuni, 10 m de la generatoarele exterioare ale acestora;
e) alte conducte din retelele de distributie, 3 m.

De aici:
http://www.namr.ro/wp-content/uploads/2013/02/hotarare930.pdf

Stie cineva altceva? Sa spuna, nu sunt jurist si poate gresesc.

ionut_16


Deșteptarea României: Nicușor Dan intră în direct cu ascultătorii Europa FM | VIDEO


ND a zis ca nu exista vreo intenție de a continua continuarea Ciurel spre A1

TVlad

Eu sint curios cum ar putea construi legal primaria capitalei acesta strapungere pe teritoriul administrativ al altui UAT, respectiv Chiajna. Bucurestiul se termina la intrarea in Rosu, la canal.

irirat

@TVlad - nu e asa cum crezi, raspunsul il gaseai in postarile anterioare.
Long story / short - planurile erau ca de la Sos. Virtutii pana la DNCB strapungerea sa fie pe teritoriul Bucurestiului, la limita cu comuna Chiajna iar dupa DNCB, pana la conexiunea cu A1, era pe teritoriul Chiajnei. Daca esti interesat, te poti uita pe PUG Comunei Chiajna (https://www.primariachiajna.ro/urbanism/) PUG care cuprinde si aceasta strapungere.
Deci ingrijorarea ta este putin exagerata.