[B] Splaiul Independentei-Ciurel-Autostrada A1

Started by Ionut, January 12, 2012, 04:07:08 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Fred

Quote from: architengi on May 25, 2021, 11:02:20 PM
1.1. Se pune camera la intrarea pe autostrada A1 înainte de mall (Carrefour, Auchan, și toate super marketurile din zona de Vest a Bucureștiului) și se memorează in o bază de date toate numerele - plăcută de înmatriculare de ex AG-99-PIT, să zicem un număr total de mașini/oră care trec pe acolo N1.
GDPR. Bye-bye baza de date cu numere de inmatriculare.

oc7avian

Stochezi doar hash-ul numărului și gata. Datele sunt anonimizate. Dar contorul tot funcționează.

carutasul

asta e non-problemă, poți face asta fără să încalci GDPR. Problema e că evident că nu vine nimeni în tranzit câtă vreme nu există calea de tranzit :) Nici pe A2 nu mergea nimeni la mare când nu era făcută, dar culmea, acum merg :)

irirat

#1848
Înțeleg a PS6 ia în serios varianta sa sistematizeze accesul pe străzile Rotii și Osiei, am atașat planul high-level publicat de Ciprian Ciucu (Primar S6).
@Cristiano daca știi adresa poți sa cauți AC pe site-ul PS6, eu l-am verificat pe cele emise în 2021 și nu am găsit autorizata nici o construcție noua, pe str. A.C. Sandulescu anul ăsta.

Nu cred ca stocare unui simplu număr de înmatriculare, fără datele proprietarului, încalcă GDPR (mai ales de o autoritate a statului), dar de ce ar face-o ND? Ar da apa la moara contestatarilor lui :)

architengi

Stocarea numerelor de înmatriculare se poate face prin anonimitate, adică de exemplu:
AG-99-PIT ar fi stocat că AG-UniqueHash adică de fiecare dată când apare pe Camerele de pe Bd Iuliu Maniu ar fi aplicat aceleași algoritm cum sunt stocate și parole de login la acest forum, ele sunt stocate nu in text clar (plain text) ci sunt trecute print algoritmul de hash și mereu iese același număr codat la fel, deci unic pentru fiecare plăcuță de înmatriculare și repetabil la fiecare apariție.

Lăsând detaliile tehnice la o parte.
In acest fel se va putea vedea cate mașini intră în București și câte ajung la intersecția de la Bd Virtuții că fiind rezidenți în București.
Estimativ, ar fi 80% mașini ale Bucureștenilor, deci prelungirea de la Podul Ciurel nu este pentru cei care vor să meargă de la A3 la A2, adică să traverseze de la Vest la Est tot Bucurestiul, ci pentru cel mai aglomerat cartier al Bucureștiului care este Militari.

frunzaverde

Un hash bidirectional (care mapeaza printr-o relatie 1:1 o data de identificare privata, in asa fel incat relatia e reversibila, o chestie necesara daca acel B-00-BBB rezulta in acelasi hash/uuid etc.) e doar pseudonimizare, nu anonimizare dpdv al GDPR, ceea ce pentru ce vreti voi nu e suficient fara consimtamant explicit.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

architengi

Chestia este unidirectionala, la fel cum sunt stocate și parole le pe un forum PhpBB ori alt tip de login. Adică administratorul nu poate vedea sau obține parolele. Nu intru in amănunte pentru că soluția tehnică exista pentru a se face in mod anonimizat treaba.
Păcat că nu există la nivelul de sus, de decizie, al Primăriei nici destulă înțelegere a chestiilor ce se pot face pentru analizarea traficului și nici nu există dorința de a îndrepta ceva și de a face ce este bine.

Fred

E pseudo-unidirectionala: nu poti obtine din lista respectiva numarul de inmatriculare in clar, dar poti oricand cauta un anumit numar in lista. Corespondenta e de 1:1, domeniul de coliziune e doar teoretic.

architengi

Datele se șterg după 4 ore. Doar să se poate vedea cate mașini care intră dinspre Pitești în zona de supermarketuri ajung la intersecția cu Virtuții, de exemplu. Nu sunt date publice, nu pot fi accesate, sistemul e unidirecțional și nu se permite acces la el. Iar după 4 ore se șterg datele. Desigur că oamenii căpoși și rău-voitori cum sunt din păcate mulți în Romania fata de alte țări, vor găsi motiv să măcăne, dar dpdv tehnic se poate găsi și altă soluție, ideea nu era în modul exact de implementare ce în a face un studiu REAL de trafic  și a lua decizii după un studiu, nu după ureche.

Fred

Nu se opune nimeni unui studiu de trafic, stim ca e necesar si util, doar am ridicat problema complicatiilor care stau in calea unui asemenea proiect. Nu vrem sa facem nimic pe genunchi care sa se intoarca precum cocoasa de la Focsani spre cea de la Boita.

zeckesan

Am trecut ieri prin zona Ciurel și am făcut niște poze cu lucrările din jurul pasajului. Nu îmi este clar când s-a lucrat ultima dată aici și care este situația proiectului, dacă este suspendat la acest moment sau nu. Am găsit prin presă că s-au alocat niște bani pentru lucrările de la Ciurel din bugetul PMB, dar nu știu dacă erau pentru datorii sau pentru finalizarea lucrărilor din jurul pasajului. Cert este că mai este de lucru, dar față de ultima dată când am trecut pe acolo (cândva prin iarnă) au dispărut multe dintre gunoaiele și resturile de materiale de construcții. Sub pasaj există încă o organizare de șantier și câteva utilaje erau parcate la umbră ieri la ~16:30.

Capătul pasajului la intrarea de pe Amilcar Săndulescu, transformat în parcare pe ambele sensuri de către cei de la șantierul blocului (Lake House 2) și ocazional de cei de la reprezentanța Ford


Erau discuții pe thread, acum multe pagini, despre optimizarea accesului pe Virtuții; unii au preluat ideea și au reușit să inventeze propriul traseu, domnul surprins în flagrant a intrat pe contrasens și a coborât pe breteaua Ford. Nu este un caz izolat, se intră foarte des pe contrasens în felul ăsta


Coloana de la coborârea de pe pasaj spre Virtuții și blocurile de beton care blochează accesul auto direct către blocul în construcție


Câteva utilaje sub pasaj


Materiale rămase în șantier


Sub capătul dinspre Grozăvești al pasajului


Pământ întins pe mare parte din suprafață, privire spre Grozăvești


Lângă rondul STS, privire spre Grozăvești


Breteaua dinspre Virtuții spre Splai, abandonată de 9(?) luni de zile


Trotuarul de pe breteaua mai sus menționată, deviat în continuare după gardul de beton


Powered by API/PUM imgur uploader

Attreyu

1. Studiul de trafic se poate face fara camere si recunoasterea placutelor, tehnologia a evoluat mult. LiDAR + PCL registration. Cu asta ma ocup.

2. Teoriile cu bicicletele si trotinetele nu erau valide nici cand au aparut. Bucurestiul nu e Copenhaga, nici Amsterdam. Si nici nu va fi vreodata. In afara de cativa hipsteri si visatori, nimeni nu merge cu bicicleta, pentru ca nu e practic. Vreau sa imi cumpar 2 saci de cartofi de la Kaufland si sa-mi aduc copilul de la scoala. Sau sa ma duc la birou. Si ploua. Sau ninge. Si s-a terminat cu biciclismele.

3. Mai multe drumuri aduc mai mult trafic auto. Rezolvarea - radiale de metrou catre toti satelitii capitalei, plus centura feroviara, ideal reabilitate cateva din caile de rulare si garile vechi. Mai bine il expropriez pe Gigi cu bloculetul lui de birouri decat sa mai mai fac o tiganie ca Ciurel.

4. Traficul de pe centura nu are treaba cu aglomeratia din interiorul orasului. Nici pe Maniu, nici pe Ghencea. Finalizarea pasajului de la Domnesti nu va ajuta cu nimic, doar va muta dopul de la centura cu cateva sute de metri mai incolo, in dreptul Cartierului Latin, iar singurii fericiti vor fi tiristii care ocolesc Bucurestiul.

punktnet

Păi nu de aia facem centura și pasaje? Pentru tiristi nu pentru oraș. Traficul trebuie dezvoltat pe lângă oraș nu în oraș.
Just kidding.

Attreyu

Ba da, tocmai asta spun. Am mentionat diferenta pentru ca am vazut colegii cum dezbat masurile teoretice de reducere a traficului in oras, care ar fi scopul principal al pasajului mentionat in titlul topicului, nu ?

Nu tiristii, saracii, sunt cauza traficului infernal de pe Iuliu Maniu, Ghencea sau viitorul Ciurel. Ei sunt doar victimele unei centuri facute prost si complet insuficiente, atunci cand pe langa ei mai apar si vesnicii navetisti de dimineata si seara, intre workhuburile bucurestene si comunele-dormitor din afara centurii.

Ori navetistii respectivi sunt sursa traficului, deci pe ei trebuie sa ii scoatem din masini si suim pe trenuri si metrouri, nu sa le construim alte drumuri si alte pretexte pentru a circula cu masina.

Cel putin, asa vad eu lucrurile.

hefaistos

 :D :D :D
Va fi greu să-i desparți pe uupper-middle class (ca nu oricine își permite "casa pe pământ") de mașină.
În rest ai dreptate. Integral.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.