[B] Splaiul Independentei-Ciurel-Autostrada A1

Started by Ionut, January 12, 2012, 04:07:08 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ghrt

Este ipocrizie să susţii că un proiect e prost? Sau că, privind realist, nu va fi implementat, ci doar se va servi gargară?

Cred că primul pas ar fi opinia unor urbanişti şi ceva studii de trafic, şi al doilea, să se ţină cont de ele. Contraexemplul recent este Berzei.
Cont (aproape) inactiv.

thefrenzybudgeter

Vad ca iei argumentele mele in nume de rau. Una este sa spui ca ceva este facut/proiectat a fi executat prost si alta este sa spui ca este prost, deci sa nu mai facem nimic pe veci deloc ca deja este prea tarziu.




Powered by API/PUM imgur uploader

Cam asa arata zona. Cat timp nu sistematizam in zone cu trafic de tranzit ( bulevardele ajuta ), trafic local si trafic rezidential nici un bulevard nou nu va ajuta.
Lurand in urbanism/consultanta mobilitate urbana iti spun de pe acum ca un studiu de trafic facut pe harababura de acum te va pacali ca in anumite zone nu ai nevoie de nici o investitie iar in altele da.

Este gresit sa te concentrezi pe zone fara a dispersa capacitatile necesare intre toate aceste zone de mai sus.

Exemplul Berzei este bun dar desi acum avem o strada lata fara trotuare si vegetatie reconfigurata doar pentru traficul auto, partea buna este ca o putem reconfigura pentru un trafic mix de transport in comun si de reducere a spatiului pentru traficul auto individual.

Ultima chestie ...nu va mai lasati pacaliti de studiile de trafic. Una este sa faci un studiu pe o zona sistematizata cu spatiile adiacente ale strazilor corecte si alta este sa faci pentru un urbanism haotic unde nimeni nu are loc de nimic si toata lumea se duce acolo unde are spatiu sa circule cu masina.


Dupa cum se poate vedea in imaginea de mai sus avem cateva zone de interes precum bulevardele principale care duc greul traficului si zonele rezidentiale ce pot fi sistematizate diferit cu nivele de prioritate intre participantii la trafic diferite. Un drum in continuarea pasajului Ciurel poate fi folosit in asigurarea accesului pe diferite cai.

Frica de demolari punctuale sau mai extinse chiar nu o inteleg absolut deloc. Da totul pleaca de la urbanism si cladirile construite ca ...nu vor pleca maine de acolo, dar in 30-50 de ani cand vom fi mai bogati si vom dori mai mult spatiu cred ca da. Asadar daca sistematizezi strazile de acces in acele zone vei determina ce se va intampla cu toate constructiile noi din acele zone.

Punctual zona are nevoie de acest drum, extins ...zona are nevoie nu doar de acesta pentru ca totul sa functioneze ca un intreg.

vancouver

Ar fi o idee sa se faca viitorul bulevard in prima faza la nivel de 1+1? Poate ca se dovedeste suficient iar afectarea mediului si locuintelor din zona va fi foarte mica.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

panzer

Este o idee. De la Virtutii pana la Uverturii. Apoi poate fi 2x2 pana peste DNCB, pentu ca este loc.

In fapt nu este nevoie de o solutie ca la DN1. De pe DN1 vin foarte multi in Bucuresti la munca. De pe A1 nu vine nici un fel de trafic "local" - metropolitan sa spunem.

Aceasta penetratie ar tb sa ajute locuitorii din Militariul vechi plus cei din Militari Rezidence. Cei din Rezidence ar fi mult mai ajutorati daca sunt legati la DNCB. Lucrare pe care nu inteleg de ce Chiajna nu o pune in practica.

Un primar hotarat insa n-ar trebui sa aiba o probelma sa exproprieze 2-3 blocuri + case sa fac o bucla care sa ocoleasca uzina de apa la 50m cat e legal. Plus panouri, cum am vazut chiar pe acest forum.

Fred

Quote from: ghrt on October 18, 2020, 12:40:25 AM
Este ipocrizie să susţii că un proiect e prost?
Cred că primul pas ar fi opinia unor urbanişti şi ceva studii de trafic, şi al doilea, să se ţină cont de ele.
Nu, ipocrizia e sa sustii ca nu e nevoie de un bulevard acolo si ca transportul in comun rezolva orice problema.

unde erau urbanistii cand s-au dat aprobari de constructii de blocuri intr-o zona fara nici o capacitate de transport disponibila? Nu exista capacitate pentru masini individuale, nu exista transport in comun, legea parca spune ca pentru orice constructie de mare densitate (blocuri) e nevoie de studiu de trafic. Unde erau urbanistii? Pe unde circula zecile de mii de oameni care se muta in zona aia? Nu poti sa ai un cartier de kilometri pe fiecare directie cu zero strazi; unde sunt strazile? Nu ma refer la alea de 5 metri latime, din care 3 ocupati de masini parcate pe trotuare pe fiecare parte a strazii, ci de strazi pe unde pot circula fluent cate o masina pe fiecare sens, eventual cu o viteza medie de 30 km/h, ca la 10 km/h poluarea e tripla.

AlexxC

Inainte de a lua orice decizie asupra acestui obiectiv,ar trebui sa asteptam finalizarea lucrarilor de la Domnesti pentru a vedea cum se va redistribui traficul.
In momentul de fata din cauza blocajului de la Domnesti toata jumatatea de sud a Bucurestiului se inghesuie pe Iuliu Maniu in detrimentul DNCB.

AndreiB

@Fred

Ce urbanism sa existe la Primaria Chiajna? Localitatile astea mici sunt depasite complet de dezvoltarea Bucurestiului pe campurile lor ex-agricole. Trebuie sa dispara prin comasare.

dr4qul4

Pana atunci Militari Residence creste vazand cu ochii. La fel si depozitele care alimenteaza orasul. Dar nici unii nici altii nu sutn in Bucuresti.
Eu sper macar la blocarea traseului, pentru a ne se mai construi. Si mai vedem peste 4 ani. Pana una alta, bucurestenii au hotarat ca nu vor acest pasaj. Daca au votat fara sa stie ce, atunci...teapa!
Noul Primar a fost destul de clar in aceasta privinta: nu se face! Si nu cred ca ne-a mintit :))

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

panzer

Pai blocare traseului e facuta prin Puz la S6. In Chiajna ma indoiesc.
Problema este ca proprietarii vor da in judecata primaria si vor castiga. Nu poti sa imi blochezi proprietatea si sa nu ma expropriezi 4 ani.
Daca se fac exproprierile, apoi este de competenta curtii de conturi: de ce ai dat banii daca nu continuii investitia.

Cat despre tramvai, glumiti. Prelungirea lui 601 pana la Militari Rezidence ar fi suficienta.

voicul

#1644
Credeti ca s-ar rezolva ceva daca s-ar face stanga pe rampa Ford? S-ar castiga macar 1 minut asa?

LE. Raspund eu - in teoria actuala ar fi castig de 2 minute, dar valul de pe pod ar umple imediat Virtutiei, deci nu s-ar mai sta pe pod, s-ar sta pe Virtutiei. Probabil castigul ar fi de zeci de secunde.











Powered by API/PUM imgur uploader

thefrenzybudgeter

@voicul: castigi 30 de secunde ca sa te infigi in primul semafor. Stanga de pe Uverturii mai adauga la ambuteiaj. O solutie ar putea fi extinderea pasajului Militari spre Nord astfel incat Uverturii sa nu se intersecteze la nivel cu Virtutii cand ies toti din Militari.

johnny777

Salutare!

Parerea mea e ca pana la prelungirea podului spre Militari (daca se va mai prelungi ceva), pana s-or hotara la traseu, exproprieri etc... benefic ar fi in momentul actual sa asfalteze bucatica existenta de drum din spate la Ford (str. Amilar C. Sandulescu) sa o faca cu sens unic si eventual sa faca o mica continuare provizorie tot cu sens unic de la pasaj pana la Intrarea Puntii pe sensul de coborare al pasajului. Si cred ca toti cei care vin pe pasaj dinspre regie si merg in Militari / Chiajna nu ar mai aglomera Virtutii doar ca apoi sa faca dreapta pe Str. Dambovitei sau Orsova.





Powered by API/PUM imgur uploader

voicul

Asfaltare in spate la FORD are sanse, ca e o strada existenta.

Restul nu se face pentru ca romanii nu joaca "zmall". Ei joaca "big fukin time" si deci nu se pot murdari cu inca 10 m de asfalt noi.

Ori totul ori nimic! (dar in general prefera nimic, ca asa e mai bine, ca sa nu deranjeze pe nimeni).

danvaderman

Ideea cu prelungirea pasajului Militari spre nord este geniala. Ar putea fi facuta.

dr4qul4

ce bine ar fi daca ar fi si atat de simplu  :lol:
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist