[B] Splaiul Independentei-Ciurel-Autostrada A1

Started by Ionut, January 12, 2012, 04:07:08 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

ghrt

Dacă prin utilitatea traseului înţelegi că vei circula mai repede, cred că te înşeli, da. Dacă te referi la planul iniţial, şi anume că legătura A1 şi A2 se va face prin Bucureşti circulând pe Splai, atunci nu pot decât să :))

Ca să înţelegi, citeşte topicul A3, cu efectul deschiderii lotului ultim, de la Cheţani: lumea parcurge rapid segmentul de autostradă şi stă în ambuteiaj la primul giratoriu. Exact la fel este şi cu aceste bulevarde. Vei merge mai rapid dintr-un cartier mărginaş câţiva km, apoi vei sta în ambuteiaj la primul semafor, iar timpul total va fi acelaşi ca şi pe Uverturii.
Există o mică excepţie, când şi plecarea şi destinaţia sunt pe porţiunea liberă a bulevardului. În acest caz, mea culpa.

PS: nu mă mai uit la TV de 18 ani... recomand tuturor.
Cont (aproape) inactiv.

thefrenzybudgeter

@ghrt: In esenta odata ce sa inceput toata aceasta lucrare daca tot nu se va continua orin construirea acelui bulevard ...macar sa fie integrat cu Soseaua Virtutii dar intr-o mai buna masura nu ca acum. ALtfel de continuat bulevardul precum in planul initial ...nu prea sunt sanse fara demolari consistente. Okay hai ca evitam blocurile dar de case tot nu scapam, si toate acestea la un cost ce nu justifica beneficiile aduse.

@exploring: nu este benefic. La modul in care s-a construit in acea zona, nu mai ai cum sa vii cu bulevardul. Asa ca in afara de o linie nousá de tramvai cu rame moderne nu ai ce face, si cred ca asta este solutia cea mai buna nu doar pentru zona aceea ci pentru tot Bucurestiul.

panzer

Studii de trafic adevarate in Romania sunt putine. Exista unul facut de Egis pentru DNCB. Cauta-l pe topicul respectiv. Il recomand. Este exceptional ca material de studiu. Mai ales pentru cei care isi dau cu parerea pe aici. Analizeaza foarte bine impactul largirii DNCB si recomanda si largiri in zonele de descarcare a traficului dupa ce capacitatea centurii creste. Cu date volumetrice: linii mai ingrosate daca traficul e mai mare.

O sa intelegi lucrul despre care nu se vorbeste: largesti un drum (autostrada, ca la Chetani) si apoi descarci intr-un DJ sau chiar DC. In cazul autostrazilor e work in progress. Problema va disparea cand se continua cu urmatorul segment. In alte cazuri este doar lipsa de viziune si interes.

In zona respectiva exista Lacul Morii. Un obstacol natural. Asa ca alternativa la Virtutii este doar DNCB sau Centrul.

Militari Rezidence se leaga pe un singur fir de Maniu si prin alt singur fir de Chiajna in 2 locuri. Daca te uiti pe Waze dimineata e rosie iesirea prin Chiajna spre DNCB peste calea ferata la Dragomiresti. E si normal, nu au oamenii unde sa iasa. Pentru ei iesirea in DNCB este imperios necesara. Chiar daca si DNCB sufera acum, in 2-3 ani va putea prelua mai mult trafic.

Lucru valabil pentru toate mizeriile facute in ultimii ani: Popesti, Cartierul Latin, Greenfield etc.

Puffyk

Teoretic, peste doi ani lucrurile vor arata cu totul altfel. Cu un Domnesti gata, cu un Mogosoaia gata, Iuliu Maniu va fi ceva mai bine. Chiar daca vor fi giratorii in zonele cu incidenta mare, gen Residence(care, apropo, continua sa se extinda in ritm alert), tot se vor face blocaje. Dar nu se va compara nici pe departe cu situatia din acest moment...

Exploring

Și totuși înțeleg ca niciunul dintre voi probabil n-a trecut pe acolo în ultimul timp. E, afla ca eu nu vin din Ilfov, locuiesc în București și nu vreau sa traversez Bucureștiul, cum probabil nici locuitorii din Chiajna nu vor asta, vor doar sa ajungă la muncă într-o alta zona a capitalei. Ce spui tu cu centura ocolitoare e absurd. Realitatea e ca zona aia este separata de restul capitalei de linia lui 41 și nu exista alte comunicații decât prin intersecția de la lujerului/Uverturii-virtuții.
Vreau să-i vad eu pe aia din Chiajna care vor întra în București prin prelungirea Ghencea lărgită :)) hai sa fim serioși..

După voi ar trebui sa punem bariere la întrarea în oraș, sa nu mai între nimeni, sa oprim Bucureștiul sa se mai dezvolte în exterior și sa oprim toate lucrările de infrastructura rutieră.
Ce-i drept așa e, din cauza asta toate capitalele europene au numai străduțe mici și înguste, nu bulevarde, nu autostrăzi urbane, pe astea le-am inventat noi cu penetratia asta. Așa se întâmplă când călătorești acolo doar în centrul vechi.

Exploring

Probabil ați fost de aceeași părere și acum 20 de ani când s-au făcut pasajele (supraterane și subteran) de pe DN1 de la Băneasa de intrare în București. Ele sunt cauza aglomerației de acum din București. 😂😂
Toți imigranții ăștia din Snagov, Otopeni și alte localități, vin aici sa facă viața grea bucureștenilor.
Cred ca toți ăștia care cred ca ar trebui opriți cei din localitățile limitrofe sa vina în București, ar fi util sa luați în considerare o schimbare a domiciliului în Teiuș, Birlad, Dorohoi, etc. acolo nu e nevoie de mari proiecte de infrastructura rutieră.😁😁 👍

ghrt

Nu înţeleg de ce tot presupui, şi mai ales peiorativ, la adresa unor oameni (inclusiv a mea, dar tu să fii sănătos) care îţi oferim nişte argumente. Poţi să combaţi argumentele, dacă le înţelegi. În plus, nu cred că ai citit discuţiile de prin 2011 încoace, măcar din curiozitate.

Desigur că tot bucureşteanul vrea o autostradă de la el din faţa casei până la servici, dar oraşul e prea dens pentru asta. Adică nu se poate! Şi atunci răspunsul la întrebarea cum faci să nu îţi pierzi 2-4 ore pe zi de acasă la servici şi înapoi nu este un drum nou şi cât mai lat!

Vin prin zonă, de regulă iau metroul şi bag talpă. Eu stau în partea opusă.

Apropo, bănuiesc că vei fi împotriva taxei oxigen şi după ce va fi disponibil un transport public decent? Nu de alta dar la Londra plăteşti destul de mult să te dai prin centru cu maşina. La fel va fi şi aici, nu o să pună nimeni bariere, poate că se va face şi bulevardul ăsta, numai că o să plăteşti accesul? Sau vei striga că e prea scump şi ai dreptul la maşină personală?
Cont (aproape) inactiv.

dr4qul4

tu nu ai oferit nici un argument. Doar niste pareri proprii. Credeam ca doar nicusor paote crede ca acest proiect ar putea fi folosit pentru traversarea bucurestiului.
Daca acest traseu ar fi fost facut, am fi circulat mai repede. Poate nu tot timpul, dar cu siguranta s-ar fi iesit mult mai repede vineri seara din Bucuresti.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

nirolf

Care e părerea proprie? Că orașul este ultradens și nu e loc fizic să circulăm toți cu mașinile? Este un fapt. Că dacă încurajezi transportul individual oamenii vor folosi și mai mult mașina și vor umple străzile indiferent câte pasaje și benzi suplimentare faci? Nu e o părere.

Și nu e vorba de traversarea orașului, e vorba de încurajarea mersului cu mașina. Hai să creăm și alternative la mașină, hai să nu mai fie parcarea gratis oriunde și oricum și să vedem apoi exact câți au nevoie neapărat de mașină.

Voi observați că pe Virtuții și Splai, după pasajul minune, sunt cozi care însumează câțiva km? (Crângași / Grozăvești) Asta acum, când fluxul de mașini e limitat de Uverturii. Când va fi străpungerea gata și vor veni mașini în continuu pe 2 benzi până unde va fi coada? Ce facem, încă un pasaj peste Basarab la Grozăvești?

Până terminăm toate pasajele vor apărea mașini zburătoare, iar jumătate din oraș va fi bolnav de la poluare și lipsă de mișcare. 15 minute pe jos până la metrou e recomandarea medicilor.

tonică

Exploring, făcând abstracție de lipsa vreunei idei/propuneri ți-aș recomanda ca atunci când apari pe vreun forum, oricare ar fi el, sa încerci mai cumpătat comentariile, nu începi de la primul sa - i faci de cacao pe interlocutori ca nu sunt ca tine, nu vad ca tine ori nu au aceleași păreri! Măcar de bun simt! Iar despre politica nu doar ca nu avem voie sa discutam pe aici dar nici nu își mai are rostul, abia peste 4 ani dacă nu vei fi mulțumit!

TibiV

Hai sa ne intelegem:

Strapungerea nu este ca sa aiba bucuresteanul cum sa ajunga mai repede la job cu masina personala.

Strapungerea este pentru a face o noua legatura cu A1 si a mai degreva astfel Iuliu Maniu, care este permanent sufocat.

Si, din cunostiintele mele, inca nu exista metrou Bucuresti-Pitesti, asa ca recomandarea medicilor cu 15 minute pana la metrou este fix apa de ploaie.

Nu imi veniti cu argumentele A0 / DNCB largit.
Alea inca nu exista, si chiar cand vor exista, cel putin 20% dintre cei care folosesc A1 (Bucurestiul fiind destinatie sau sursa) nu vor fi ajutati prea mult.

Plus ca orasul are nevoie oricum de cat mai multe radiale spre A0 / DNCB.
Pasajul Domnesti o sa fie foarte bun, dar nu va face minuni de unul singur...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

+1  TibiV

Ca sa fie clar: nu are nici o legatura interzicerea parcarii gratis in oras cu acest proeict. Aia trebuie instituita si gata.

Iuliu Maniu are nevoie de o alternativa in partea de nord, adica in partea in care s-a construit un oras nou.
Fara acest proiect, in fiecare seara aveam ambuteiaj inca de la Grozavesti. Acum am avansat putin. Dar in loc sa iasa mai repede din oras, masinile polueaza pe loc.
In loc sa fiti contra dezvoltarii infrastructurii, mai bine ati milita pentru crearea unei legaturi moderne. Nu DX ci bulevard, cu piste de bicilete, cu banda unica, daca nu chiar cu linie de tramvai. Din partea mea poate fi si 2rutier+1stb doar pe iesire si doar 1+1 pe intrare.
Nod neaparat la Militari residence. Si parcari doar acolo unde latimea actuala este destul de mare. Coridorul de expropriere nu trebuie sa fie uniform si in nici un caz limitat doar la Bucuresti. Trebuie expropriat fiecare metru liber din jurul proiectului. Daca nu avem nevoie pentru sosea, putem crea un spatiu verde intre drum si cladiri. Repet, nu pe toata lungimea, ci doar acolo unde latimea ne permite.
Si conside ca trebuie pastrat canalul la suprafata, chiar daca va fi doar partial descoperit (eventual pe acolo, deasupra canalului ar putea fi facute pistele velo si lasat doar 1 m sa e vada apa)
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

irirat

#1557
Nu pot sa inteleg de ce unii colegi de forum sustin in continuare ghetoizare unor cartiere noi din Bucuresti sau din comunele din interiorul centurii.
Ne place ori ba oamenii astia au treaba ba la serviciu, ba la scoala copiilor, ba la spital in Bucuresti sau au serviciul in zona centrelor logistice din zona centurii sau de pe A1 (si sunt multe nu gluma), asa ca hai sa ne bucuram ca nu ne invadeaza ca sunt Iuliu Maniu si Uverturii blocate. Daca nici nu afecteaza ca nu avem treaba in zona, cu atat mai bine.
A3 a ajuns la 5km in linie dreapta de Universitate, pasaje si largiri s-au facut spre Pipera sau Fabrica de Glucoza, pasaje nenumarate pe DN1 ca sa ajungi blana pana in buricul targului si circulatia in Bucuresti nu cred ca a fost influentata in mod semnificativ de asta, dar uitam ca investitii in infrastructura rutiera in zona de Vest nu au fost in ultimele decenii (bine a fost linia lui 41 - care e benefica fara discutie - dar efectul ei secundar este ca a nu poti iesi din zona decat pe Uverturii care e blocat non-stop. NB: Pentru comparatie A1 e la 11km de Universitate

nirolf

#1558
Piteștenii și toți cei care locuiesc în afara centurii ar trebui să aibă alternativa unui Park and Ride. La Domnești va fi tramvai separat de trafic (2-3 stații până la M5), M3 ar trebui și el și el să aibă o parcare.

Acum normal că Iuliu Maniu e "sufocat" de mașini pentru că ajungi mai repede (rețeaua de transport nu funcționează bine) și parcarea e gratis.

LE:
Și da, e dreptul meu ca bucureștean plătitor de taxe să cer ca orașul să nu fie poluat de zeci de mii de mașini ai căror proprietari după ce ne afumă dus-întors cu diesel-ul lor fără DPF și apoi blochează trotuarele 8h/zi se duc liniștiti la căsuța lor de la țară.

Că puteam și eu să mă mut în Domnești la curte, dar am ales (pe voi v-a obligat cineva să vă mutați unde nu sunt școli, spitale, canalizare? Erau și s-au dărâmat între timp?) să nu o fac tocmai știind problemele de infrastructură. Așa că stau la bloc, 15 minute de metrou și nu am pretenții că mi se cuvine autostradă până unde am eu treabă.

panzer

TibiV, nu spuneai tu ca inainte de a posta pe forum ai citit cativa ani. :)  Nu mai sarim in sus la flame-uri de un user cu 8 posturi!

Si multi nu inteleg ca Bucurestiul nu a fost niciodata doar Bucuresti-ul fizic. Cartierele dormitor sunt o realitate de 50 de ani. Ilfov-ul s-a umplut de cei care nu puteau obtine buletin de Bucuresti, iarasi o realitate de 50 de ani.

Dinamo a fost Gropa (de gunoi) lui Ouatu. Acum e in centru, nu? Poate peste cativa ani o sa fie unii mandrii ca stau pe Dealul Rudeni in case pasive!  :lol:

@dr4qul4: si eu am sustinut ca sa fie bulevard normal, nu expres prin oras.
Dar canalul ar fi tb acoperit, daca are rol de apeduct (nu imi e clar ce rol are). Copacii se pot pune pe margine.