[B] Splaiul Independentei-Ciurel-Autostrada A1

Started by Ionut, January 12, 2012, 04:07:08 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TibiV

Ce-au facut astia aici este ca si cum in loc de Autostrada PiSi, ar fi "economisit" la un Dx, dupa care si-ar fi dat seama ca merge si HP... Da' de ce HP? Merge si un DN 1+1. Sau mai bine un DJ 0,75+0,75, ca soferii tot la micii de la Dedulesti vor sa ajunga...

Si de fapt de ce atata agitatie?!... Sunt atatea ONG-uri montane, care pot "picta" tringhiuri, cercuri si patrate in toate culorile, si gata. Nu este mai "eco" sa ramanem la vechile carari pentru oi, boi, capre si alte copitate?!....

Terminati, bai, cu autostrazile voastre!...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

tonică

#1531
Filmarea eu cred ca e într-atât de relevanta încât ofera și răspunsuri dar și pune întrebări concrete: Spațiu e deajuns, se poate face un bulevard de 2x2 plus câte o banda separata pt localnici, canalul e poetic și trimite cu gândul către cum era Dâmbovița pe vremuri dar cred ca vremurile trebuie sa lase loc progresului și sa fie astupat oferind astfel platforma unui drum îndeajuns de larg. Sunt puține construcții care sa trebuiască demolate, mai degrabă exproprieri pe grădini/terenuri decât pe spatii de locuit. Bani sa fie iar aici e o prima mare problema căci nu prea sunt din cele înțelese. O alta mare problema despre care pomenea și noul primar e tocmai aceea uzina, care nu doar ca trebuie ocolita dar și protejata, probabil ca mutarea ei ar costa mult prea mult. Poluarea zonei este cea care ridica probleme și nu știu dacă soluția unor parapeti/tunel ar rezolva ceva. Oricum e de lucru, atât cu pregătirea licitației, exproprierile, astuparea canalului și construcția bulevardului, chiar dacă nu ar fi existat problema cu aceea uzina tot ar fi fost un proiect de durata care ar fi cerut resurse multe. Poate cu fonduri europene sa existe o șansă dar pana s-ar face cu toatele mi-e ca nu va mai exista necesitatea actuala stringenta, căci odată cu finalizarea a0 și a centurii, blvd iuliu maniu s-ar decongestiona.
Le: ah, sper deasemenea ca odată cu astuparea canalului sa se aloce fonduri și pt mutarea arborilor, eventual în jurul lacului, ar fi tare păcat de atât verde făcut praf de drujbe. Oricum zona cere un parc, zonele verzi sunt rare rău pe acolo.

oc7avian

Fără acoperirea canalului mi se pare chiar imposibil fără o colaborare cu comunele din jur. Citisem pe MU că limita Bucureștiului e fix canalul Argeș. Am încercat să verific informația și pe Geoportalul ANCPI așa pare. Nu știu cât de detaliată e trasă limita, dar par porțiuni unde limita ajunge chiar în marginea Drumului Ciorogârla. Deci nici măcar așa nu văd posibil fără o colaborare clară și eficientă între primării.





Powered by API/PUM imgur uploader



nenea_hartia

Cred că ar trebui măcar să înceapă cu înscrierea traseului în PUZ, chiar dacă proiectul va îngheța o vreme.

dr4qul4

Desi nu pariez, ar merge o bursa a pariurilor pe aici.
Inainte sa fie traseul inscris in PUZ, vom avea AC (pt cladiri) eliberate in zona (zona delimitata de Canal, Drumul Manastirea Govora/Sihastria- Strada Boja - Str Dambovitei). Ba chiar ar merge o cota de 3 (10 lei pariati - 30 castigati), daca si miza se inmulteste cu nr de AC-uri eliberate :))
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

nenea_hartia

^ Sunt de aceeași părere, așa că n-am curaj să pariez :D. Și s-a văzut că tăierile de panglici la obiectivul ăsta nu te fac primar. În schimb, câte un AC dat pe ici, pe colo, și anume în locurile esențiale (ca să-l citez pe Nenea Iancu), îți poate băga niște bani frumoși și neimpozabili în buzunare.

Exploring

Eu încă sunt stupefiat cum se poate opri un asemenea proiect de pe o zi pe alta. 😐 Bulevardul Uverturii este inuman dimineața și seara si sunt o grămadă de blocuri construite care încă nu s-au dat în folosință, zona asta din cartier va face implozie, și pt ce? Pentru niște orgolii politice personale... 😔

tonică

Despre ce vb, exploring? Nu a oprit nimeni nici un proiect, pur și simplu nu l-a continuat nimeni. Încă!

1q5apr0

#1538

Traseul drumului de la Ciurel pana la A1 este inscris in PUZ Coordonator Sector 6 aprobat in februarie 2020. Ciurel - Uverturii este la sol, Uverturii - uzina de apa viaduct peste canalul Arges, uzina de apa - DNCB la sol, DNCB-A1 la sol. Este varianta optima gasita de proiectant si PMB, se reduc mult exproprierile, insa nu este rezolvata problema de la uzina de apa. Cum PUZ-ul proiectului a fost anulat pe motiv de uzina de apa, probabil orice varianta pe acolo va avea aceeasi soarta.

Toate AC-urile eliberate de PS6 dupa februarie 2020 sunt eliberate in baza noului PUZ. Zone care inainte avea interdictie de construire, sunt acum zone construibile. In spatele Lidl Apusului se pregateste terenul pentru blocuri noi.

PUZ S6 poate fi studiat aici: https://www3.pmb.ro/institutii/cgmb/dezb_publica/proiecte/1476

panzer

@1q5apr0: din ce spui tu, daca nu se face pe acest traseu, nu se va mai face pe nici un traseu, pt ca s-a dar drumul la construit in afara culoarului. Chiar daca asta nu rezolva problema trecerii f aproape de uzina de apa.

Viaduct peste canal! Chiar ciudata solutia. Speram sa bage canalul in tuburi si sa faca drumul la nivel.

La ora asta tarzie nu mi se incarca nici un pdf de pe link-ul tau.

Multumim de informatii. +1

1q5apr0

Plansa 2 este relevanta pentru mare parte din proiect. Intr-adevar PDF-urile se incarca destul de greu. Trebuie intai descarcare apoi deschise local, insa RAM-ul va geme de durere.

ghrt

Faptul că acest proiect a fost demarat fără a fi pus la punct cap-coadă e vina altcuiva, de acum nişte ani, iar acum descoperim că nu există posibilitatea legală şi probabil nici financiară de a-l continua. Să vedem dacă îşi scoate măcar costurile de mentenanţă, dacă nu, probabil va trebui demolat. Este o risipă enormă. În fine, eu am fost împotriva acestui proiect de la început deoarece ideea în sine mi se pare eronată.

Pentru cetăţenii din zonă, poate ar fi mai bine să construiască nişte linii de tramvai / metrou uşor care să lege cartierele de zona Crângaşi. Fiind pe şine ar polua mai puţin, calea de rulare dedicată ar ajuta la un timp decent. Bine, eu în general sper să se repună pe picioare transportul în comun în tot oraşul, între timp să existe o centură decentă şi după aceea se va vedea cam ce infrastructură mai e necesară pentru maşinile personale.
Cont (aproape) inactiv.

panzer

Eu ma intreb de ce nu face Chiajna bucata de la DNCB.
Pentru ei sa poata iesi usor in DNCB ar fi mult mai util decat sa se ingramadeasca inspre Bucuresti.

Tot proiectul e in curtea PMB?

ghrt

Era un titlu în ziar, mai deunăzi nişte mafioţi locali se tăiau în stradă din motive electorale. Dacă ăsta e nivelul, nu poţi avea pretenţii de infrastructură, încă nu au ajuns acolo.

Pe de altă parte ar fi interesant care sunt fluxurile. Dacă pot fi deservite de DNCB. Cu diverse ocazii (de exemplu Summitul francofoniei, NATO etc) s-a dat liber la mulţi bugetari. Brusc centrul a fost gol. La fel cu şcolile. Dacă părinţii îşi duc dimineaţa copiii la nu ştiu ce şcoală mai acătării, asta e aproape întotdeauna în oraş, iar DNCB nu îi va ajuta cu nimic. Practic vor pleca spre servici din oraş. Am înţeles că sunt destul de mulţi care şi-au făcut viză de flotant prin alte cartiere, vânând o şcoală care li se pare mai bună.
Cont (aproape) inactiv.

Exploring

Eu sunt curios dacă tot ăștia care spuneți ca nu e util traseul treceți vreodată pe acolo sau înghițiți găluște electorale de la TV?