[B] Splaiul Independentei-Ciurel-Autostrada A1

Started by Ionut, January 12, 2012, 04:07:08 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

oc7avian

Următoarele poze și informații sunt de pe grupul blocului 20th Residence, de ieri:

De luni se va asfalta mai departe stratul de uzură la sol, pe partea cu Crângași. Din prima poză, se vede deja acel strat pe rampa Regie până la podul pietonal peste Dâmbovița. În a doua poză mi se pare proaspăt asfaltul, dar nu pot garanta că e uzura și pe pod complet.








Powered by API/PUM imgur uploader

oc7avian

Aceeași sursă de mai sus, dovadă că a început azi asfaltarea. Interesant că autorul zicea că abia după stratul ăsta vine cel de uzură.





Powered by API/PUM imgur uploader

1q5apr0

Quote from: paullie on May 07, 2020, 10:33:31 AM
Pai in 1,3 km cu tot cu rampe câte noduri sa faci? Doua cred, unul cu Uverturii si al doilea cu 1864. Desi pe plansa vad ca apare doar cel cu Uverturii.

Nu se va face nici un nod pe portiunea asta, exceptand capetele. 1864 este prea aproape de Uverturii ca sa se investeasca intr-un nod. Plus ca ar creste costurile cu exproprieri aditionale, constructie, etc. Daca vor sa il faca ca drum express, va trebui sa aiba cat mai putine intreruperi pe parcurs. Este ingrijorator ca nici varianta asta nu are nod de legatura cu zona Militari Residence, unde cred ca era imperios un nod de legatura, degrevand astfel IM, str. 1 dec.1918/Alexandru Ioan Cuza si bd. Uverturii.

hefaistos

Propunerea este in cel mai bun caz o bataie de joc iar in cel mai rau un mar otravit pentru viitoarea administratie.
Costuri imense de constructie, costuri imense de despagubiri, contestari in instanta fara de sfarsit. 
Imi aduce aminte de "Autostrada suspendata" a lui Oprescu.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Puffyk

Din pacate a devenit o incertitudine si luna octombrie pentru finalizare. In primul rand este extraordinar de greu sa se mentina lucrul cu echipe de cate 3(distantare etc.) iar in al doilea rand sunt probleme financiare....
Se fac eforturi pentru darea in circulatie anul acesta si continuarea lucrarilor de finisare sub trafic.
Sursa este de incredere 100%.

Dragosdimitrescu

Parere personala:
Utilitatea acestui pasaj este mult mai mica decat investitia facuta, timpul alocat si stresului creat deoarece acest pasaj trebuia neaparat prelungit cu soseaua de acces la centura.
Implicatii la darea in folosinta:
- parcarea pe Splaiul Independentei sens Grozavesti-Regie-Pasaj va fi restrictionata la banda 1
- traficul va avea valori foarte ridicate in intervalul 16-19:30, cu blocaje (coada) pe pod si apoi in Regie.
- toti care veneau pe splai si la Grozavesti faceau stanga pe Vasile Milea vor intra prin Regie si vor urca pe pod, iar mai apoi vor aglomera Virtutii si stradutele perpendiculare Orsova, Dambovita (strazi de acces la Uverturii). Va fi groaznic pentru cei care locuiesc in acesta zona.
E corect ca poti juca sotron intr-un picior dar nu poti participa la 100m garduri intr-un picior.

hefaistos

Utilitatea pasajului ESTE.
Pasajul exista. Nu e in stadiu de studiu de fezabilitate, e precum Canalul Dunare Marea Neagra sau mai mult ca Muntii Carpati. Acum, te poti apuca, precum Pacala, sa militezi pentru demolare sau il poti accepta si utiliza asa cum este.
Daca e sa comparam, asa se vorbea si de Pasajul Basarab.
Problema care se pune e cum ii putem da utilitate maxima prin conectarea la reteaua locala de strazi si eventual catre autostrada.

Esti cumva dintre cei ce au blocat in instanta restul lucrarii?

Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

dr4qul4

motivul cu restrictionarea parcarii la banda 1 este hilar. Stiu ca studentii s-au obisnuit sa parcheze pe banda 3, dar orice invat are si dezvat.
Acum se face stanga pe Vasile Milea si dupa se face dreapta si iar stanga si se merge tot spre Virtutii.  Pasajul va elibera intersectia de la Grozavesti. Iar podetul de sub el va decongestiona stradutele din Crangasi.
Asteptam si continuarea, dar e bun si asta.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

oc7avian

Pasajul e util, chiar dacă e o intersecție denivelată scumpă pentru ce va oferi următorii ani. O să mai scadă din virajele făcute în intersecția de sub pod Grozăvești.

Da, parcarea pe banda 3 este ilegală chiar și în prezent. Culmea, există o parcare privată pe colț cu Petre Popovăț prin care bate vântul. Iar abonamentul nu era scump.

Că nu e o parcare ideală ca fundație și că am probleme cu cum apărut, e altă discuție (defrișarea spațiului verde când anterior s-au construit niște terenuri de sport dispărute în prezent)

stangabriel

Cum ramane cu statia de tramvai si trecerea de pietoni de sub pasaj?

voicul

O sa dispara si tot traficul de stanga din Crangasi, trafic ce venea din Regie.
Intradevar nu e foarte uitil (doar podul), dar o sa se mai imbunatateasca traficul putin pe acolo.

Puffyk

Podul va fi extrem de util, chiar daca asta se va vedea pe termen mai lung. Daca visam putin, Splaiul Independentei ar putea deveni prima autostrada urbana din Romania. Momentan are semafoare, are treceri de pietoni, dar inchipuiti-va cum ar arata o modernizare totala, cu poduri, intersectii inteligente....un vis frumos! Nu stiu daca noi mai prindem asa ceva dar macar putem spera....

paullie


AndreiB

@puffyk

Ar fi ingrozitor sa ai autostrada urbana dealungul raului, mai ales in centru. Un cosmar stil anii 70.