News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

[B] Magistrala M4 Straulesti-Gara de Nord-Progresul

Started by Ionut, December 26, 2011, 08:28:22 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

oc7avian

#555
@sab
A fost o eroare personală de logică. Inițial voiam să spun de un tunel pietonal pentru varianta 17, dar n-am mai observat că varianta 17 include o stație și în Parcul Izvor.

@nirolf
Lipsa de legături n-ar fi o problemă așa gravă dacă metrourile ar veni la 2-3 minute. Poate n-ar deranja să merg o stație Eroilor - Hașdeu. Cumva este ceea ce am început să fac cu tramvaiul între Basarab - Grozăvești - Politehnica.

ÎNSĂ M4 o să conțină și M6, linia spre aeroport. Comisia a zis că traficul nu se justifică s-o finanțeze mai departe de Tokio. M4 nu devine o pâlnie pentru M1/3, deci personal mi se pare o prostie și mai mare continuarea până la Otopeni. Prin Opțiunile favorite acum, zona Gara de Nord rămâne punctul de convergență al traficului de pe restul magistralelor. Ajuns acolo, trenul e alegerea mai rapidă.

subway

Quote from: carutasul on March 08, 2019, 01:45:19 PM
@subway: era mai scurt să ne spui la ce adâncime aproximativă e roca :)
De marea Thetis se învață la școală, dar nu cred că ne-au învățat și pe unde anume era fundul :)
Adancimea e kilometrica.
Alta intrebare!
;)

Vlad94

Eu unul as realiza o statie la Hasdeu pentru M5 si una la intersectia Splaiului Independentei cu Hasdeu cu corespomdenta cu statia Izvor.
Intre statia existenta Izvor si cea de pe M4 ar fi necesar un pasaj de corespondenta de aproximativ 400 de metri, care s-ar putea realiza la mica adancime. Mai mult, pasajul ar putea fi gandit ca o mini zona comerciala cu foodcourt, magazine si zone de recreere. Astfel s-ar spori atractivitatea zonei. Cum ziceam, fiind din start gandit ca o zona comerciala, s-ar putea realiza un planseu de sticla, sporind aspectul acesteia,nemaifiind un pasaj banal si lung. Intr-adevar, intre Hasdeu 2 si Izvor 2 ar fi o distanta destul de redusa, dar intercomunicarea ar prima peste acest aspect. Ce parere aveti?

dr4qul4

Pai pe unde il faci? Ca se pare ca nu se paote decat cu sapatura deschisa. Si avem Dambovita, caseta de sub ea si o cladire de demolat.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

Pelicanul

Quote from: Vlad94 on March 10, 2019, 06:07:00 PM
Eu unul as realiza o statie la Hasdeu pentru M5 si una la intersectia Splaiului Independentei cu Hasdeu cu corespomdenta cu statia Izvor.
Adică două stații una după alta la distanță de 100 m ? Am o părere foarte proastă.
Vroiaţi putere ? Vă imprumutam o locomotivă...


sab

Exclus. O sa batem orice record cu distanta dintre cele doua statii (cca 200m). Nici nu apuca sa plece metroul de la Hasdeu, ca intra in Izvor 2.
Practic distanta dintre iesirea din Hasdeu si intrarea in Izvor 2 este cam cat lungimea unui metrou. Adica primul vagon intra in Izvor 2, iar ultimul abia iese din Hasdeu.
Si nici nu rezolvi mare lucru, distanta pana la Izvor M1 ramane mare.

MTR31

Si-acum va intreb: nu ar fi fain in vreo 5 ani dupa ce o sa avem trenuri noi interoperabile sa avem ceva de genul: M4 Straulesti-Dristor 2 si M6 Tokyo-Progresu? Sau M6 Tokyo-Dristor 2 si M4 Straulesti-Progresu? (Ca sa avem conexiune la Victoriei M6/M2) Desigur, in toate scenariile avem nevoie de M2 reabilitata

dr4qul4

De pe M4/6 nu ai cum sa ajungi direct pe M3/M1 sau M2.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

Vlad94

 Despre asta am mai discutat pe threadul M6. De la peronul M4 din Basarab nu ai racord inspre GdN1. In sens opus exista.

rizzuh

#565
Quote from: matei_vasilescu on March 18, 2019, 03:49:40 PM
Si-acum va intreb: nu ar fi fain in vreo 5 ani dupa ce o sa avem trenuri noi interoperabile sa avem ceva de genul

Nu se poate:

  • M4 Straulesti-Dristor 2 -> intre M1 si M4 avem doar un racord tehnologic, linie simpla, care blocheaza toata circulatia in zona cand este traversat
  • M6 Tokyo-Dristor 2 -> aceeasi problema ca la 1
  • conexiune la Victoriei M6/M2 -> pe langa ce am zis la punctul 1 (ca sa ajungi de pe M6 la Victoriei), ai exact aceeasi problema si intre M1 si M2 la Victoriei

Se poate:

  • M4 Straulesti-Progresu -> evident, M4 se va prelungi catre Progresul
  • M6 Tokyo-Progresu -> asta este planul, de aceea se desparte M6 din M4

"M2 reabilitata" -> irelevant pentru ce ceri tu. Asta doar va creste putin frecventa si asigura reparatia capitala care este scadenta.


P.S.: Racordurile M1-M4 si M1-M2 de la Gara respectiv Victoriei sunt folosite doar pentru transferul trenurilor intre magistrale/depouri noaptea (sau la orele cu frecventa redusa).
P.P.S.: Trebuia mai fie un racord M1-M2 la Unirii, dar tovarasul i-a pus gand rau si nu s-a mai facut.

GDPR

Dimetronic:

QuoteCa urmare a solicitării dumneavoastră, înregistrată la Metrorex cu numărul M.01/5430/08.04.2019, vă comunicăm următoarele:

Metrorex S.A. a demarat procedura recepției la terminarea lucrărilor aferente contracului pentru Sistemul de Siguranță și Automatizare a Traficului. Prima ședință tehnică de lucru a avut loc la data de 09.04.2019, iar lucrările comisiei de recepție sunt în derulare.
...

Cu stimă,
DIRECTOR GENERAL,                                           
ing. Dumitru ŞODOLESCU

v.ghiorghica

Ma indoiesc.....este o mare problema acolo.
Ultimele teste dinamice au avut loc in data de 30 Noiembrie 2019, iar "oprirea la punct fix" a esuat complet.
De atunci nu s-au mai reluat testele dinamice.

Sunt necesare lamuriri legate de acest aspect.

GDPR

N-ar fi exclus, mai ales ca deja m-au aburit o data:

QuoteCa urmare a adresei dumneavoastră, înregistrată la Metrorex cu numărul M.01/16028/02.11.2018, vă comunicăm următoarele:

În prezent, pentru Sistemul de Siguranţă şi Automatizare a Traficului se derulează procedurile de recepție conform prevederilor contractuale și legislației în vigoare.

Vlad94

Am studiat mai atent proiectul extinderii linei spre Progresu si observ ma intreb de ce nu s-ar opta pentru realizarea traseului pe Berzei, Stirbei Voda, si Constantin Negri, continuand pe strada Izvor pe traseul consacrat. Se va realiza o statie de corespondenta cu statia Eroilor in parcul Operei, Eroilor 3.Conexiunea intre statia propusa si cele doua existente se va putea realiza printr-un pasaj pietonal suprateran cu o lungime de 130 de metri.De asemenea, statia va avea accese si in fata Casei Radio si pe Splai. Avantajul acestei variante de traseu este conexiunea M4 si M6 cu M1, M3 si M5 intr-un singur punct, transferul fiind rapid si facil. Mai mult decat atat, o a doua conexiune cu M1 elimina ocolul prin Crangasi pe care locuitorii din Bucurestii Noi trebuie sa-l faca pentru a ajunge in centru. Parerea mea este o astfel de varianta este mult mai benefica calatorilor decat una pe la Hasdeu.