[B] Magistrala M4 Straulesti-Gara de Nord-Progresul

Started by Ionut, December 26, 2011, 08:28:22 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

TibiV

#75
Ambele linkuri sunt ale unor useri de pe MetrouUsor.
Amandoi sunt pasionati de transportul public, si amandoi sunt liceeni... :)

In loc de linkul de facebook de mai sus. puteti gasi pozele si aici: imgur.com/a/dFDIH
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Sa ne enervam, zic.




Lucrările la primul park&ride de la metrou, întârziate de RATB.
Parcarea va fi inaugurată după staţia de la Străuleşti

Cele două staţii noi de metrou din Bucureştii Noi vor fi inaugurate anul acesta, dar fără park&ride, potrivit Metrorex. Lucrările la parcare au fost întârziate din cauza unui conflict cu RATB, explică pentru ECONOMICA.NET Gheorghe Udrişte, fost şef al companiei, care mai spune că odată cu punerea în funcţiune a celor două staţii, precum şi a metroului din Drumul Taberei, ar trebui reconfigurat tot transportul de la suprafaţă.

Decembrie 2016 este termenul reasumat de conducerea Metrorex pentru inaugurarea celor două staţii noi de la capătul Magistralei 4, potrivit unor declaraţii din cadrul evenimentului Ziua Porţilor Deschise la staţia de metrou Laminorului, din 2 octombrie. În ceea ce privește depoul, parcarea și terminalul intermodal, acestea vor fi date în folosință mai târziu, respectiv în prima jumătate a anului viitor, conform oficialilor Metrorex.

"Puţină lume ştie de ce au întârziat lucrările de la terminalul de la Străuleşti, cu park&ride. RATB-ul nu a vrut să dea aviz pentru autorizarea lucrării de suprafaţă a autogării şi a terminalului park&ride, până când Metrorex nu se angajează să-i refacă terminalul de troleibuze de la Lac Străuleşti. Pe vremuri, înainte de a ne apuca de metrou, acolo întorceau troleibuze care circulă pe Bulevardul Bucureştii Noi", spune Gheorghe Udrişte, fost şef al Metrorex, actualmente parlamentar şi membru al Comisiei de Transporturi din Camera Deputaţilor.

Acesta consideră că în acea zonă ar trebui reconfigurată reţeaua de transport de suprafaţă, prin scoaterea liniilor de tramvai şi troleibuz.

,,Bulevardul Bucureştii Noi, de la Parcul Bazilescu încolo, se reface, se scoate linia de tramvai, se desfiinţează refugiile şi creşte cu aproape o treime capacitatea de transport de suprafaţă pentru cei care vor să utilizeze mijloacele proprii de transport. De asemenea, nu trebuie să mă mai întorc cu troleibuzul la Străuleşti, ci merg cu el către Pajura", arată Udrişte cum ar trebui reconfigurată reţeaua de la suprafaţă.

Economica.net

nirolf

Dl. Udrişte se pare că a intrat în campanie, de câțiva ani nu mai auzisem nimic de el, acum își dă cu părerea despre toate. Tramvaiele vor dispărea, dar locul lor ar trebui luată de continuarea spațiului verde de pe mijlocul bulevardului, nicidecum de o bandă auto în plus. Dl. Udrişte a rămas în anii '60. Iar troleibuzele probabil vor rămâne, din simplul motiv că pensionarii nu au gratuitate la metrou și acolo ai un obiectiv "strategic" - cimitirul.

GDPR

Nu numai atat: troleibuzul merge direct la Romana, iar daca mergi cu metroul trebuie sa schimbi de doua ori, la Basarab si Piata Victoriei. Apoi, M6 va porni de la Chibrit si pentru realizarea PSS si a legaturii cu M4 unul din tunelurile dintre statia 1 Mai si podul Constanta va trebui demolat, iar pe perioada lucrarilor trenurile catre Straulesti urmeaza a circula in sistem pendul intre statiile 1 Mai si Laminorului. Va dati seama ca intervalul de succedare intre trenuri va fi mare si atunci va fi avantajos sa mai ai un mijloc de transport la indemana.

Referitor la terminalul multimodal, dl. Udriste se face ca uita ca chiar daca ajungeau la o intelegere cu RATB mai devreme (intelegere ce a conditionat intr-adevar emiterea autorizatiei de construire pentru terminal), terminalul tot nu putea fi dat in functiune anul asta, pentru ca galeria de legatura dintre statia Straulesti si depou nu este gata. Iar inceperea lucrarilor la galerie a fost conditionata de redeschiderea traficului in zona statiei Straulesti, intrucat ideea initiala de a executa galeria prin subtraversarea strazii Godeanu Constantin in conditiile mentinerii traficului rutier pur si simplu nu a fost fezabila (dar si aici cineva in legatura cu Metrorex a dat vina pe Enel, asa cum acum Udriste da vina pe RATB).

133 313

#79
Io daca as fi in locul RATB le-as retrage metrorecsilor si 697-le si 668-ul... si radionilor 655-ul, ca sunt din acceasi oala... Si astalromilor le-as retrage si 634 si 611. Ca sa vedem daca nu cumva ii incurca pe la santiere si le e mai bine fara...  O:-)  Ca sa stea cu cifele in cozi si mai lungi de automobile si sa-l toarne gata prizat... Oamenii astia sufera de jigodism cronic. Sunt cazuri patologice si ar trebui arestati chiar si numai pentru indecenta etica.

panzer

De acord partial colegul. Cu diferenta ca astia cu Metroul se misca mai bine decat radionii cu o amarata de cale de rulare. Rusinea de pe Pantelimon sper sa fie cel mai jos nivel la care un constructor din romania poate sa ajunga si sa mai castige si un contract de vopsire de gard macar.

E strigator la cer ca se poate face un tunel de metrou cu statii cu tot decat o amarata de refacere la o linie de tramvai. De asemenea sunt segmente de autostrada care se fac mai repede decat 2km de linie de tramvai, doar refacuta. Stam de 4-5 ani cu linia din Pantelimon, nu?

Quote from: adrian rosca on October 07, 2016, 10:07:23 AM
Nu numai atat: troleibuzul merge direct la Romana, iar daca mergi cu metroul trebuie sa schimbi de doua ori, la Basarab si Piata Victoriei. Apoi, M6 va porni de la Chibrit si pentru realizarea PSS si a legaturii cu M4 unul din tunelurile dintre statia 1 Mai si podul Constanta va trebui demolat, iar pe perioada lucrarilor trenurile catre Straulesti urmeaza a circula in sistem pendul intre statiile 1 Mai si Laminorului. Va dati seama ca intervalul de succedare intre trenuri va fi mare si atunci va fi avantajos sa mai ai un mijloc de transport la indemana.
Trebuie demolat Podul Constanta? Oops. Ce tare nu imi doresc asta! Daca ar fi gandit cat de cat, inainte sa il demoleze ar trebui sa fie gata strapungerea prin Giulesti, altfel toata bucata de Nord-Vest a Bucurestiului nu v-a mai avea acces in centru. Deja planul de reabilitare de la Podul Constanta cu 2 giratorii (unul inainte de pod la MOL si unul dupa) mi-a ridicat parul pe spinare. Nu exista alternativa la Podul Constanta decat prin Militari sau pe la piata presei/arcul de trimf.

Tot traficul de pe DN7, DN1A, Bucurestii Noi, Soseaua Chitila se strange in acel pasaj, numit Pod Constanta. Fara el o sa fie dramatica circulatia in zona.

GDPR

Podul Constanta se darama singur, nu trebuie sa-l demoleze nimeni. Eu am zis ca "unul din tunelurile dintre statia 1 Mai si podul Constanta va trebui demolat" vezi extrasul din documentatia de PUZ de mai jos. Scuze ca am uitat sa pun o virgula in text si astfel ai inteles gresit.


stangabriel

#82
S-a deviat traficul pe sensul spre oras la "gura" de ventilatie, intre statiile noi. Putin denivelat mi s- a parut si mie.

De asemenea s-a decopertat primul strat  din vechiul drum 50 m pana in statia  Laminorului, probabil se asterne uzura peste Laminorului, pe sensul de intrare. Parca e gata structura. Ar fi ideal, mai ales ca se face legatura si cu Bulevardul Laminorului. Finisorul de asfalt astepta rabdator mancarea calda acolo. Inca avem vreme buna de lucru.

panzer

^^ merci adrian. Am citit si eu printre randuri in fuga, mea culpa. E bine. Mai rezistam cu el un pic asa. Ma mir ca nu l-au umplut de reclame sa nu se mai vada in ce hal este.

GDPR

#84
^^Noua deviere de trafic pe bd. Bucurestii Noi de la centrala de ventilatie dintre Laminorului si Straulesti:



In alta ordine de idei, pe 20 octombrie a avut loc depunerea ofertelor pentru "Sistem de instalaţii radio, TVCI, detecţie incendiu şi antiefracţie" Magistrala 4. Racordul 2. Secţiunea Parc Bazilescu (PS Zarea) - Lac Străuleşti".

Au existat cereri de amanare a depunerii ofertelor, dar prin clarificarea nr. 9 din 19 octombrie Metrorex a refuzat, pe urmatoarele considerente:

"Având în vedere că procedura de achiziţie mai sus menţionată se află într-o foarte mare întârziere, întârziere ce poate avea ca rezultat imposibilitatea punerii în funcţie a celor 2 noi staţii pe Magistrala 4 de metrou şi neîncadrarea în termenele angajate de Metrorex S.A. faţă de Ministerul Transporturilor şi a Comisiei Europene, nu se poate accepta o prelungire a termenului de depunere a ofertelor."

Data limita de evaluare a ofertelor este 14 noiembrie.

Ionut

Are rost sa ridicam drona deasupra M4? Se vede ceva dragut pe undeva? :)

GDPR

Da, la galeria de legatura dintre depou si statia Straulesti, unde nu prea sunt unghiuri bune de pozat din afara santierului. La Laminorului nu stiu daca are sens, pentru ca intr-o luna va fi cam totul gata la suprafata.

Ionut

Esti dragut te rog frumos sa-mi pui si un pin pe Google Maps? :cheers:

GDPR

As expected, partea buna e ca nu o sa fie contestatii:




Ionut