Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 61 Guests are viewing this topic.

ciprebbe

Avem grinzi la viaduct V pe ultima deschidere ,pe culeea  dinspre pădure.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

TibiV

Yupeee  !
Grinzi avem, dar poze nu...
Intelegi unde bat, nu ?  ;)

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

rocklee

vorba ...lui TibiV...nu cred pina nu vad ... 8)

Levente

Bună Ziua,

are cineva noutăți despre Suplacu de Barcău-Borș? Se mișcă ceva în 2015 sau doar în 2016?  :-[

Levente

cutter

S-a transmis declarația de proiectare de către constructor către CNADNR săptămîna trecută. Este primul pas; dacă este aprobată atunci se va trece la elaborarea proiectului tehnic și după ce și acesta este aprobat se poate începe execuția.

NGC

#7760
Quote from: NGC20 on October 21, 2015, 04:19:05 PM
Quote from: horatiu.cosma on October 21, 2015, 03:26:59 PM
Autostrada a fost mutata in intregimepe finantare din POIM. Unul dintre sectoare a fost contestat, s-a finalizat contestatia si avem un castigator. Neaga, despre C.Turzii-Tg.Mures. Sti ceva despre asta, @NGC?
Pai acolo nu avem decat un lot contestat, adica Chetani - Iernut. Dar acolo mai avem contestatie la CAB care inca nu are termen !!!
Probabil se refera ca CNADNR a terminat de reevaluat ofertele in urma primei runde la CAB.

Quote from: ciprebbe on October 21, 2015, 08:20:38 PM
Muncitorii de la Astaldi ( ce au lucrat la Arad )au fost instiintati ca din martie se muta in jud.Mures.
E veche de vre-o luna stirea(pt urechile mele) insa nu am spus nimic public pana nu mai aparea o alta sursa. Parea un zvon...

Quote from: Eurocopter on October 21, 2015, 10:12:34 PM
^^ Idem si Strabag.  :)

Quote from: rin tin tin on October 22, 2015, 01:33:43 PM
Quote from: dan_c on October 21, 2015, 05:53:13 PM
Neoficial, Astaldi a primit incredintare pentru Contractul Iernut - Chețani (17,9 Km)

incredintare este oficiala

Eu zic sa mai asteptam, pentru ca procesul de care va ziceam in primul mesaj citat mai sus, tocmai a primit primul termen in 03.12.2015.
Asa ca poate STRABAG a contestat si acum la CNSC si apoi merg poate din nou la CAB.

nirolf

Am trecut aseară pe A3 spre București. Nodul Gherghița părea gata (marcajele trasate, dar fără lumină), posibil chiar deschis - nu am observat din mers ceva care să oprească intrarea pe breteaua de ieșire. Parcă nici restricția nu mai era.

bridge

#7762
Quote from: cutter on November 02, 2015, 11:41:18 AM
S-a transmis declarația de proiectare de către constructor către CNADNR săptămîna trecută.
daca se aproba au deja 3 luni intarziere(plus cele 4 care le contesta,in total 7 luni intarziere),daca nu,mai mult.Deja trebuia finalizat proiectul tehnic.Probabil intarzierile vor creste in continuare.Fara avans (CNADR-ul nu prea este dispus sa-l acorde) spaniolii nu lucreaza.

NGC

#7763
Quote from: NGC20 on October 19, 2015, 05:26:25 PM
Pentru procesul dintre TIRRENA si CNADNR pentru tronsonul Nadaselu - Mihaiesti a fost astazi termen de judecata.

Quote
19.10.2015
Tip solutie: Amână cauza

Noul termen este 02.11.2015.

Avem in sfarsit constructor pentru A3 Nadaselu - Mihaiesti, "Proiectarea si Constructia Autostrazii Brasov – Targu Mures – Cluj – Oradea, Sector 3A: Cluj Vest (Gilau) - Mihaiesti, km 0+000 - km 25+500, tronson 3A2, km 8+700 - km 25+500".

S-a respins contestatia TIRRENA la CAB, deci ramane castigator CONSTRUZIONI GIUSEPPE MALTAURO (loc 4).

Quote
02.11.2015

Solutia pe scurt: Respinge plângerea ca nefondată. Definitivă. Pronunţată în şedinţă publică azi, 02.11.2015.

horatiu.cosma

In acest caz, e destul de urata situatia pentru TS. La final de 2016, o sa ramana fara vreun santier de anvergura in tara. Singura sansa e sa se mearga foarte repede cu licitatia capetelor la PiSi, si sa castige un lot...

interesantul

povesti din vechime...

Prin 2004-6 pe cand se lucra la centura Sibiu era contractor general Todini.

Dom primar a făcut ce a făcut, și la o sedință în cadru restrâns i-a spus să-și facă bagajele. În 10 zile a părăsit România, lucrarea fiind continuată , parca , de Max Boegel... ceva nemți. Asa că poate cine știe... vin nemții să lucreze la noi.
Am pierdut prin Romania 30 de ani...

istvan78

Quote from: NGC20 on November 03, 2015, 09:15:53 AM
ramane castigator CONSTRUZIONI GIUSEPPE MALTAURO (loc 4).
Astia au mai construit ceva in Romania? Anume, ceva in sectorul public?

cutter

Quote from: NGC20 on November 03, 2015, 09:15:53 AM
S-a respins contestatia TIRRENA la CAB, deci ramane castigator CONSTRUZIONI GIUSEPPE MALTAURO (loc 4).

Ca să vezi! Deci și judecătorii au fost de acord că un podeț nu este un pod.

horatiu.cosma

 :lol:. Sau ca un viaduct != doua viaducte scurte.

dr4qul4

Oare aceasta decizie poate fi folosita ca un precedent? Pentru ca atunci constructorii se vor gandi de 2 ori la ce vor licita!
Costul va fi putin mai mare, dar rezultatul final mult mai bun.

Tot pe acelasi principiu, CNADNR ar putea obtine reduceri in cazul "optimizarilor" facute de constructori care una oferteaza si alta construiesc.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist