Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 19 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

18 luni este un termen realist. Sper sa il si respecte. Avem pasaje peste CF, peste str Popasului si peste balta. 
Cel peste popasului este simpul (avem si pile) in schimb peste balta e nevoie de aviz de mediu (cateva luni bune) iar peste CF.....cu totii stim cum se misca CFR-ul.
Constructorul nu se paote atinge de zona CF inainte sa aiba acordul CFR, acord care vine de obicei  dupa 3-4-5 luni.

Sper sa primeasca si o suplimentare si sa faca pasaj subteran pe sensul de iesire in giratoriul de la gherghitei (ceva gen PPL)
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

horatiu.cosma

#7666
Pentru un tronson de 700 de metri cam cat estimezi ca ar dura executia? Prima data imi raspunzi, si apoi iti zic daca e podul peste Somes de la Gilau, sau 700 de metri intr-o zona de campie plata, fara structuri, fara noduri :).

tonică

Am inteles...deci e de bine 18 luni pentru 3,3 km cu 2 pasaje..super...Eu eram aproape sigur ca si daca era un viaduct continuu nu lua ca timp tehnologic mai mult de 1 an, ba chiar mai putin. Dar da, daca atunci cand hotarasti termenii contractului te gandesti ca iti trebuie 4 luni pentru un aviz, 6 luni pentru o spaga aluia de la cfr sa isi mute curu' ori 12 luni ca sa aprobi trecerea peste o balta cu mormoloci, da, asa se justifica. Ba iese chiar cu plus...Am ajuns bine, sau mai degraba am ajuns unde unii au muncit pe branci sa ajungem...sa ne multumim pentru orice rahatel, c-asa'i la noi... :((

panda_no 5

In scurt timp un reportaj la Stirile Pro Tv despre A3 cu viaductul de linga tronsonul UMB-ului fara constructor desemnat nici astazi.

horatiu.cosma

"Surse apropiate constructorului dau ca procent fizic finalizat valoarea de 80%". Probabil ca nu e chiar atata.

panda_no 5

Asta e procedura?
Dupa obtinerea avizului de mediu trebuie tinuta licitatie pentru desemnarea firmei care se va ocupa de defrisarea efectiva????

horatiu.cosma

Daca costurile sunt sub 30.000 de euro, cred ca ar putea sa nu mai faca licitatie.

bridge

Quote from: horatiu.cosma on October 15, 2015, 07:29:46 PM
"Surse apropiate constructorului dau ca procent fizic finalizat valoarea de 80%". Probabil ca nu e chiar atata.
Daca ii autorizeaza fara coborarea in Nadasel(asa cum se aude ;))ar putea fi.

ciprebbe

^80% din ce e cu AC. (deci fara padure(sute de mii de m3 de excavatii), si fara nod).

"Pe surse", nu le da cu virgula la lot 1 de la Comarnic.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

alecu26

am vrut sa scriu mai demult, imediat dupa deschiderea ofertelor de la Comarnic.

UMB daca lucreaza asa de mult ""in house"" cum au lucrat la Gilau-Nadasel pot duce acel viaduct la 700-800 euro/mp. In fond cam atat e valoarea materialelor si a punerii lor in opera. Restul sunt tot felul de suplimentari, profituri...etc pentur tot felul de furnizori (cofraje, beton, etc.).

In plus, UMB sigur se va descurca foarte usor cu lucrul direct in albia raului Prahova. Nu cred ca vor tot sta la mana la 1000 de autoritati pentru tot felul de avize.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

paulmare

http://www.cnadnr.ro/exproprieri/Plan%20topografic%20bucuresti%20ploiesti.rar
sau http://www.cnadnr.ro/exproprieri/planse%20Bucuresti%20Ploiesti.PDF

E din 2013, sper sa fi fost deja rezolvate toate astea
Podul peste balta e de fapt peste digul cu deversor
La apele romane
http://www.rowater.ro/daarges/Documente%20Planuri%20Judetene/Planuri%20de%20aparare%20Bucuresti/13.%20Tabel%20lacuri%20C%20si%20D.xls
saulei nici nu are ceva in catalogul lor decat ca exista - nu cred ca o sa fie nici o problema acolo, cat D la baraj inseamna importanta redusa
grinzile sunt toate la vechea organizare de pe gherghitei, la popasului sunt piloni, cu cfr iarasi nu cred sa fie probleme de genul celor de la pasajul lui pandele care trebuia sa fi fost asezat peste consolele catenarei de la linia noua :)
Proiectul vechi exista - mare lucru nu mai au de inventat
Adica ar trebui sa mearga repede

horatiu.cosma

La 19:15 basculantele UMB sunt in actiune la Nadasel.

TibiV

Wow !
Nu stiu cum este vremea la voi, dar intuneric sigur este...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

yetiman

Din fericire, vremea a fost foarte buna azi.  :)
Mai rau e cu vremurile...  :lol:
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

horatiu.cosma

 :lol: :lol:, foarte tare, @yetiman. Da, din fericire, vremurile pe la Nadasel sunt insorite, pe la Gilau inca e iarna, dar speram sa se indrepte vremea si acolo. Era intuneric la 19:15, vedeam doar siluete de basculante si farurile pornite.