Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 26 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

Pe Suplacu-Bors trebuia un FIDIC Rosu, fara proiectare. Terenul e expropriat deja, pe 30 de km deja s-a lucrat, deci traseul TREBUIE sa mearga pe acolo. Structurile sunt incepute, chiar majoritatea sunt intr-un stadiu avansat. Aceasta re-proiectare e inutila, dar mai mult ca sigur va duce la mici modificari de traseu => necesitatea unui nou aviz de mediu => aceeasi poveste ca pe Sebes-Turda. Dar poate CNADNR-ului ii convine aceasta situatie.

In alta ordine de idei, am fost dimineata pe Gilau-Nadasel, pun poze pe la 7-8. Se lucreaza ok, nu stricati F5-ul, ca nu sunt chesti spectaculoase fata de data trecuta :).

Ionut

O sa inceapa poate organizarea de santier pe Suplacu-Bors. Gogosi pentru fraieri. Sunt curios totusi de unde vor fi bani pentru acest segment. Pana la urma ce s-a decis cu finantarea, avem bani?

horatiu.cosma


horatiu.cosma

Bun, hai ca am putin timp si o sa pun si pozele. Am facut o vizita foarte scurta, presat de timp, asa ca imi cer scuze anticipat pentru calitatea unor poze :).

Capatul lotului de la Nadasel.

Drumul ce duce in DN 1F(apropo, pe DN 1 F, in judetul Cluj, se inlocuiesc/repara parapetii. In Salaj, pe Meses, sunt praf toti...)

M-am intors, cu 180 de grade, acelasi drum, va supratraversa autostrada, si se va desprinde in doua bretele.

Finalul lotului.

Continuarea supratraversarii in plan apropiat.

Si o luam spre Gilau.


Privire inapoi.

horatiu.cosma

Inainte, nimic nou.


Privire de ansamblu inapoi.

Putin mai in spate.

Viaduct VI, cu toate grinzile sus.



horatiu.cosma

In continuare, terasament, cam tot ca si data trecuta.






La debleul din plan departat au inaintat, deja sunt la nivel, si au inaltat si terasamentul.

Acum sunt in dreptul debleului, si ma uit spre padure.

Ma uit spre debleu.

horatiu.cosma

Si pornim spre padure.

Se lucreaza puternic la terasament.



Podetul finalizat, au venit cu terasamentul pana la el.


horatiu.cosma

Privire inapoi.


Si o luam spre padure.

Balast stabilizat.


Au inceput sa lucreze la alunecarea de teren.



Capat de linie.

horatiu.cosma

Prin padure.

Pastrez distanta, picau intr-una pietre din basculanta.

Nimic nou aici.

Se escaveaza anemic, poate scapa fara zid de sprijin, au indulcit foarte mult panta.



Terenul e plin de capcane.

horatiu.cosma

Si am ajuns la V.



Se monteaza o macara, banuiesc ca cea care va aseza grinzile.


Privire spre IV.


Inapoi.


horatiu.cosma

Se aduc componente pentru macara.

III in departare.

Un furnicar de oameni acolo.

Prima data am ajuns la IV.




horatiu.cosma

III, de la distanta, prea multa lume acolo, si nu aveam timp de povesti.





II.






horatiu.cosma

O iau peste deal, spre I.

Am ajuns la I, aici sunt la hidroizolatie.





horatiu.cosma

Spre km 0, aici e balast stabilizat la greu.







In plan apropiat podetul de la km 0, dupa el, e balast stabilizat pana in capatul lotului.

Privire inapoi.

Spre km 0, de jos, de langa podet.

Cam atat. Nu se mai grabeste UMB-ul, si nici nu are de ce.

alecu26

Quote from: Ionut on September 24, 2015, 03:55:46 PM
O sa inceapa poate organizarea de santier pe Suplacu-Bors. Gogosi pentru fraieri. Sunt curios totusi de unde vor fi bani pentru acest segment. Pana la urma ce s-a decis cu finantarea, avem bani?

nu ti-a zis minsitrul ca acolo sunt cei 7 centi din acciza?

Horatiu: nu se putea merge chiar pe aceasi proiectare. Cel putin la structuri....sunt destul de degradate, mai ales aramturile lasate neprotejate. Multe sunt chiar inexistente. Dar in estenta ai dreptate. Se abuzeaza de fidic galben.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).