Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 20 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

Vrei sa spui ca e infundata pana sus  :o?

cutter

#7411
Da și așa am văzut cam peste tot. Scurgeri înfundate, rigole sau șanțuri lipsă sau înfundate, probabil și țeava de PVC portocalie care preia apa de pe viaduct este înfundată... (vezi pe thread-ul A1).

florin74

Dimineata se monta ultima grinda la Nadasel

alecu26

Acum discutia la Lotul 3..este ca nefiind efectuata receptia la terminarea lucrarilor, chiar deschis la trafic, cine e responsabil de chestiunile astea?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

ciprebbe

Quote from: dr4qul4 on September 21, 2015, 10:36:59 AM
salut,
Poti sa bifezi in google maps exact zona?

Poate este intr-o zona nefinalizata sau in una afectata de alunecari. Daca este intr-o zona finalizata atunci trebuie semnalat cat mai curand posibil.

Aici  a facut pozele.

In primavara am prins si eu la o tura pe santier cand a dat pe afara paraul (UMB-ul a bagat utilaje atunci acolo si a mai curatat).  Practic pe aici se scurge apa dinainte de  V si pana la II.
Toate santurile de scurgere de pe zona asta (V-II) vin jos in parau, UMB-ul in primavara a curatat acel parau(de la IV) pana la intrare in Gilau . Era plin de vegetatie. Mare parte din ploi se infiltra in pamant si se scurgea treptat in acel parau, acum debitul a crescut ft mult. Loc de largire si adancire este insa se afla in intravilan-ul Gilaului iar acel podet (tub) e o gluma proasta in situatia de acum. S-a asfaltat zona in ultimele 3 sapt si nu s-au gandit sa refaca gabaritul podetului.(desi anul acesta s-a creat un precedent).
Aseara OMV-ul si parcarea de dupa de la Gilau erau sub apa (asta nu are nici o legatura cu A3) insa a plouat mult ieri.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

alecu26

deci tu spui ca inclusiv paraul Capus nu face fata la debit, in multe cazuri inundad Gilaul?

Eu vad in aceasta situatia construit un fel de sant/canal de garda, undeva pe langa bucatica nordica a strazii Fesner, care sa capteze toata apa si sa o duca in paraul Capus.

S-ar mai putea folosi acel lac care se vede pe Google ca un fel de buffer când vine o asa viitura.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

trifuhoria

Pentru aceasta problema cred ca ar trebui sesizat CNADNR-ul. Cine e responsabil daca in aceste "lacuri" artificiale o masina se defecteaza si din spate altele o lovesc...?

ciprebbe

^^Uite aici e buba.
In poza se vad capetele "tubului" unde se colmateaza.
Quote from: Gyn on September 21, 2015, 10:14:59 AM

Paraul Capus face fata si poate functiona ca un canal de garda.
Primaria a asfaltat acolo strada recent (nici nu stiu daca au apucat sa puna stratul de uzura ) si proiectul de reabilitare nu a tinut cont ca la nord se executa autostrada. Proiectul autostrazii e cunoscut de ani buni dar de ce sa stie stanga ce face dreapta?
Personal vad vinovatii in cei care reabiliteaza strazile, ei au "scos" proiectul dupa cel al autostrazii.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Eurocopter

As mentiona faptul ca reabilitarea strazilor in Gilau se face in bataie de batjocura. Firmele respective lucreaza sub orice critica si saracii oameni din primarie (destul de buni gospodari de altfel), sunt pur si simplu neputinciosi. Se roaga de ei sa termine lucrarea in fel si chip pentru a nu pierde fondurile europene.

alecu26

Când a fost facut proiectul pentru strazi? banuiesc ca destul de demult, cunoscând hartogaraia pentru fonduri europene. In plus avizul trebuia sa fi fost obtinut mai de demult.

In general, la mijloc in toata treaba asta e Consiliul Judetean prin Certificat de Urbanism si Primaria care da Autorizatia de Construire si care trebuia ori unuia ori altuia (dintre proiectanti) sa cear un punct de vedere de la celalalt.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

horatiu.cosma

Confirm treaba cu calitatea lucrarilor. Am trecut a doua zi dupa ce s-a asfaltat pe una din stradute, si deja arata destul de rau.

paulmare

Quote from: Telvanni on September 21, 2015, 10:09:37 AM
Salutare!
Pentru ciotul din A3 care face legatura cu Bucurestiul, cand se termina faza de evaluare a ofertelor?
Speram pana la sfarsitul anului sa avem contract semnat? Voi ce ziceti?

In octombrie, a fost azi un interviu pe adevarul live cu onor ministrul
Din octombrie incepe faza de contestatii :) Pana ajung sa termine 2 pasaje si un pod peste balta - mai dureaza :)

NGC

#7422
Ofertele pentru "Revizuire Studiu de Fezabilitate pentru "Autostrada Bucuresti-Brasov km 0+000 – 173+300 sector Comarnic – Predeal, km 115+300 – km 146+800 si sector Predeal – Cristian, km 146+800 – km 162 + 300 + reabilitare DN 73B":

   16,403,747.71 RON fara TVA    Valoare estimata
1.  7.103.542,53 RON fara TVA    Asocierea SEARCH CORPORATION SRL – TECHNITAL SPA
2.  7.898.642,82 RON fara TVA    Asocierea ACCIONA INGENERIA SA – PROES CONSULTORES SA
3.  9.626.343,72 RON fara TVA    Asocierea CONSITRANS SRL – 3TI PROGETTI ITALIA – INGEGNERIA INTEGRATA SPA
4.  9.678.674,18 RON fara TVA    Asocierea SC LUCA WAY SRL – NET ENGINEERING SPA - PROGIN SPA
5. 10.349.910,03 RON fara TVA    SC SPEA ENGINERING SPA
6. 12.399.832,03 RON fara TVA    PROYAPI MUHENDISLIK ANONIM SIRKETI
7. 12.459.996,50 RON fara TVA    SC EGIS INTERNATIONAL SA

NGC

#7423
^^^ Cred ca e destul de clar cine va castiga, dar poate va contesta totusi locul 2 si va dura putin mai mult.

horatiu.cosma

Am o vaga banuiala ca peste 1-2 ani vom fi mai avansati cu acest sector din CoBra decat cu PiSi.