Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 30 Guests are viewing this topic.

alecu26

pai eu de când va tot zic ca se face nod acolo? se lucreaza de vreo 2 luni deja. Bine ca e gata.

Poate cu inca 2-3 noduri si cei 3 km de intrare in Bucuresti vom aduce ceva trafic pe autostrada asta.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dr4qul4

@Alecu26...stim ca ne-ai anuntat....dar fara poze si la ce panouri avem pe A3 cine isi poate da seama ce nod era. Am pus poze in special pt ca se asfalta. si se lucra cu destul "Talent".

PS. eu astept nodul Dumbrava. Ala e cel mai important (dupa Gherghitei-Bucuresti si Petricani bineinteles)
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

stangabriel

Te referi la cel de la Rafov/Ghighiu, care "da" imediat in centura Est Ploiesti, nu?  Sper ca nu te referi la Nod Dumbrava cu A? Ploiesti Buzau Siret  :)

Ionut

Dumbrava e la doi pasi de Gherghita (mai spre nord, spre Ploiesti). Sau alta Dumbrava? :o Si ce nod sa se faca acolo, au fost stiri in sensul asta?

horatiu.cosma

Cred ca se referea la viitorul nod dintre A3 si A7, de unde se va desprinde autostrada spre Moldova.

TransitGuy


Quote from: horatiu.cosma on August 12, 2015, 08:38:45 PM
Cred ca se referea la viitorul nod dintre A3 si A7, de unde se va desprinde autostrada spre Moldova.

Care autostrada? Spre Moldova nu e drum express conform Masterplanului?

Ionut

Da, insa initial era vorba de autostrada. Stati asa ca inca nu stim daca se va respecta acest masterplan. Deja discutiile astea sunt inutile in acest moment. Eu tot sunt curios la care Dumbrava se refera colegul mai sus si daca s-a auzit ca autoritatile locale vor sa investeasca in acest nod (cel de la Gherghita se face de catre autoritatile locale).

dr4qul4

Ma refer la Dumbrava- sau cum vreti sa-i spuneti, doar sa ne scoata catre Mizil.
Chiar daca va fi nod cu DX7 cu siguranta va fi si nod cu DJ\DN din zona. Asa cum avem si la Paru si la Turda, si la Sebes.

Puteti sa-l numiti si Ploiesti-Est.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

ultrasbz

Este o veste foarte buna ca au evoluat lucrarile la nodul Gherghita. De-abia astept sa fie gata, sa incerc traseul Buzau - Mizil - Gherghita (pe DJ) - A3 - București ca alternativa la DN2. Ca timp cred ca ar fi cam la fel, insa e o parte autostrada si ma si avantajeaza faptul ca ma scoate direct in CB Nord.

dr4qul4

#7134
DJ100B, spre Mizil, este praf. Cel putin asa pare pe street view.

Am incercat odata Buzau-Ploiesti-Bucuresti si intrarea in ploiesti este blocasta, iar centura aceea ocoleste foarte mult. Plus ca tb sa o iei spre bv pe DN1.

De asta avem nevoie de nod dumbrava. Sa ne nlegam de DN1B. (As fi visat la primul lot  din DX7 sa ne treaca si de mizil, dar las pe altadata)
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Ionut

Acele DJ-uri de la Gherghita la Mizil sunt OK? Ar fi o varianta Bucuresti-Buzau, sa stii... mai ales pentru cei din nord.

alecu26

exista fonduri europene. Cred ca ar obtine super punctaj daca ar rezolva o asemenea problema.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

adiarc

Pt ca nu ma pot împăca nici cum cu ultima  rectificare bugetară ( chiar daca Ionuț șterge din postări si nu-s-a vrut trimiterea unei scrisori de protest ) , uitându-ma pe pozele lui Dracula de pe Dn-URI (Multumesc ) si amintindu-mi de câte ori am simțit pe propria piele aceste blocaje , nu pot sa nu remarc ca aceea suma era suficientă pt primul an de construcție ( 1 mld de lei , aprox 230 mi-l de euro ) , al autostrăzii Comarnic-Brașov

Multumesc încă odată , capetelor pătrate ce au decis acest lucru.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

horatiu.cosma

Mda, aici sunt total de acord cu tine, @Adiarc(cu riscul de a intra in gura lui @Ionut). As vrea sa il vad pe Neaga pe DN1 la Busteni sambata, explicand soferilor blocati in trafic ca CNADNR s-a putut lipsi de 1 miliard de lei, fiindca stam prea bine cu infrastructura rutiera.

NGC

Quote from: NGC20 on August 11, 2015, 06:02:11 PM
A venit si CNADNR cu propria varianta de calcule, dar fara a lua in considerare despagubirile, care, e drept, nu sunt definitive.

Primul termen de judecata la CAB pentru despagubiri este in 22.10.2015.
http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=300000000489928&id_inst=2