Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 13 Guests are viewing this topic.

ciprebbe

Quote from: laszlo.robert on May 27, 2015, 06:09:44 PM
Daca continua in acest ritm ,peste doua luni (practic un an de la inceperea lucrarilor ),vor depasi lejer :60-65%.Ramine de vazut zona padurii si podul peste Somes,dar asta nu depinde de ei !
Nici pe zona nodului Nadaselu nu exista AC emisa.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ciprianul

Ce stiti de Suplac - Bors,cam cand incep lucrarile?
Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

NGC

Nu stiu cata relevanta are, dar au lansat licitatia pentru "Elaborarea Studiului de Fezabilitate pentru Centrul de Intretinere si Coordonare Autostrada A3 - km 30+600 si a Punctului de Sprijin Autostrada A3 - km 66+500".
Deschiderea ofertelor: 10.06.2015

ciprebbe

Ce le-as da o "urare" cu bornele kilomerice de pe A3 responsabililor.
Licitatia de mai sus e pt sectorul Buc-Ploiesti desi lipsa CIC-urilor este prezenta si pe Autostrada "Tanc" (CIC-uri erau prevazute la C-Turzii(in nod), la Savadisla ( fosta baza Bechtel) si la Gilau(in nod)). Nici nu mai stiu daca sunt prevazute in licitatia ( IN DESFASURARE) pt finalizarea tonsonului.

UMB in concediu pana marti (la cum a plouat pe zona in ultimele zile nu au progresat fata de ultima vizita)
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

nicolaem

despre drum legatura A3-DN1 Turda:
http://ziuadecj.realitatea.net/administratie/autostrada-unde-nici-vulturii-nu-intorc-ce-spune-drdp-despre-iesirile-de-pe-a3-din-judetul-cluj--138128.html

de retinut doar  : ,,În jurul datei de 15 iunie va fi gata studiul de fezabilitate, iar în iulie sau august vom organiza licitaţia pentru proiectare", a spus Cecan.

vladb

"Ceea ce este clar în acest moment este că drumul se va lega de Autostrada Transilvania la kilometrul 21, unde există un pod, iar noi vom face doar bretelele de urcare şi coborâre. Variantele de legătură cu Drumul Naţional 1 Turda-Cluj sunt două, pe la Mărtineşti sau pe la Tureni, în funcţie de ce va rezulta din studiul de fezabilitate, vom alege una dintre ele. Drumul va avea 5,3 km".

Oare numai eu vad antonimia dintre cele doua aspecte bolduite? Cred ca ar trebui sa negam tot ce zice nenea asta. Deci deja se stie pe unde va fi, dar nu se spune...

nicolaem

poti verifica pe forum cateva pagini mai in spate, sunt postate cele 2 variante in studiu. vom vedea intr-o luna care va fi aleasa.

stent76


vladb

nicolaem...nu ai inteles.

Dupa logica mea eu vad lucrurile asa:
1. Daca se va intepa la Martinesti in DN1 va avea "n" km.
2. Daca se va intepa la Tureni in DN1 va avea "m" km.

Intr-adevar distanta dintre cele doua localitati e undeva app. 5km. Dar sa spui ca drumul de legatura va avea fix 5.3 km cand tu nu stii capatul exact al unui segment...e ori o coincidenta ori e ...cum am zis eu -> adica deja se stie pe unde va trece (sau pe unde se doreste sa treaca) drumul si va fi scoasa acea varianta in fata in detrimentul celeilalte.
La modul general, in ambele cazuri nu e importanta polemica noastra. Tot ce ramane va fi ca in sfarsit A3-ul va avea un nod rutier.

horatiu.cosma

S-a mai discutat pe aceasta tema, la km 21 e cam subred acel pod, plus ca nu e usor deloc sa se faca bretele acolo. O varianta mult mai buna ar fi la subtraversarea autostrazii de la km 22, vom vedea cand apare SF-ul.

stangabriel

http://citynews.ro/eveniment/centura-de-ocolire-oradiei-va-fi-legata-de-autostrada-transilvania-la-ce-suma-se-ridica

Un drum cu 4 benzi de circulație, un separator de circulație, 2 poduri, 5 pasaje și 2 intersecții la nivel și o intersecție denivelată va lega Oradea de Autostrada Transilvania. Acesta va va traversa municipiul Oradea, comuna Sântandrei și comuna Borș și va avea o lungime de 9,65 de kilometri.

cricric

#6311
De ce intersectii la nivel?! Ma gandesc ca una e la capatul sudic.

horatiu.cosma

2 benzi pe sens + separator de circulatie + intersectii la nivel = sens giratoriu, defapt cum e si acum in mare parte din intersectiile de pe actuala centura si care se incearca eliminate. Inca un exemplu negativ de gandire in perspectiva...

afreddyapp

http://www.oradea.ro/stiri-oradea/un-inel-de-centura-metropolitan-va-lega-oradea-de-autostrada-transilvania

Daca intrati pe link gasiti si un atasament cu harta unde apare si vechiul proiect "Drum expres Oradea-Arad".
Acuma din ce apare in MGT acest proiect nu mai e de actualitate....sau...?!

ciprebbe

#6314
Quote from: stangabriel on May 28, 2015, 10:05:48 PM
http://citynews.ro/eveniment/centura-de-ocolire-oradiei-va-fi-legata-de-autostrada-transilvania-la-ce-suma-se-ridica

Un drum cu 4 benzi de circulație, un separator de circulație, 2 poduri, 5 pasaje și 2 intersecții la nivel și o intersecție denivelată va lega Oradea de Autostrada Transilvania. Acesta va va traversa municipiul Oradea, comuna Sântandrei și comuna Borș și va avea o lungime de 9,65 de kilometri.

Din ce se vede in plansa de pe perete nu are nici o legatura cu A3, se opreste in DJ190, iar A3 va fi mult mai la nord.

Am gasit si explicatia SF-ului
Quotestudiul de fezabilitate realizat de SEARCH Corporation SRL pentru construirea unui tronson din inelul de centură metropolitan, care va face legătura între sensul giratoriu Calea Sântandreiului cu str. O. Densusianu - Drumul European 60 (DN1) și Drumul Județean 190. Tronsonul va traversa municipiul Oradea, comuna Sântandrei și comuna Borș. Drumul va avea 4 benzi de circulație (2 benzi pe sens), un separator de circulație, 2 poduri și 5 pasaje, 2 intersecții la nivel și o intersecție denivelată. Lungimea tronsonului va fi de 9,65 km

Deci nu are nici o treaba cu A3 dar titlul e pompos......
Harta este aici .
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe