Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 35 Guests are viewing this topic.

bridge

#6015
Da ,este pozitia oficiala a CNADR.

horatiu.cosma

Daca ar fi aparut vreo organizare de santier in zona, am fi aflat. Cred ca e genul de inceput de lucrari marca "prietenul". Mai mult ca sigur ca se refera ca se da ordinul de incepere. In contract sunt 6 luni de proiectare, deci nu prea ii vad sa se apuce prea curand.

istvan78

#6017
Quote from: bridge on April 30, 2015, 12:41:40 PM
In acest moment contractul este in curs de semnare si se estimeaza reluarea lucrarilor in prima saptamana a lunii Mai 2015
Ce inseamna in curs de semnare ?? Semnarea contractului este un act ce dureaza cateva minute (cumulat intre toti semnatarii).
Adica ori s-a semnat, ori inca nu s-a semnat.

Prin "inceperea lucrarilor" probabil se refera la emiterea ordinului de incepere...

yetiman

Nu e chiar asa simplu. Sigur mai sunt detalii in contract (inclusiv de semantica) care se mai negociaza intre parti. Si cand se agreeaza forma finala, da, dureaza cateva minute sa fie semnat. [si nu stiu daca se si deschide sampania sau nu...- asta e doar o ironie]
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

florin74

Scrisoare de garantie de buna executie ( in primul rand ), acordul de asociere legalizat, sunt destule documente care trebuie prezentate de castigator in vederea semnarii.

ciprebbe

#6020
Pana altii semneaza,
UMB-ul lucreaza   :))

15 minutes ago

Terasament Km 0


Pasaj drum local (km 0)


Din ce" miros", zid de sprijin pe sensul Cluj-Oradea in zona in care e foarte aproape de acele case(tot in zona Km0)


Culee turnate la viaduct II (la fel si in capatul din stanga)


Viaduct III in asteptarea grinzilor




Viaduct IV asteapta si el grinzi

se lucreaza la umplutura dupa el

Se armeaza pilonii de la II


Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

horatiu.cosma


TibiV

#6022
 :banana:

Multumim, ciprebbe !...
:cheers:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

bridge

Oare de ce  se cam lasa asteptate grinzile astea? :)

istvan78

#6024
Quote from: florin74 on April 30, 2015, 02:50:25 PM
Scrisoare de garantie de buna executie ( in primul rand ), acordul de asociere legalizat, sunt destule documente care trebuie prezentate de castigator in vederea semnarii.
Corect, si toate astea s-ar numi documente "in curs de elaborare / pregatire" sau "in curs de negociere", nu "in curs de semnare"...

Bun, cred ca-mi exprimam frustrarea in privinta duratei foarte lungi a acestor faze de proiect ce tin de CNADNR: luni de zile pt. evaluarea ofertelor, alte luni de zile pentru elaborarea contractelor (desi in principiu clauzele ma gandesc ca ar trebui sa fie similare intre toate aceste contracte FIDIC galben, nu??), apoi din nou intarzieri pana la ordinul de incepere si plata avansului.

De cand avem incepute procedurile pentru relicitarea Suplacu-Bors? Cred ca e trecut de un an deja si inca nu avem un contract.

horatiu.cosma

Nu am vazut sa se fi facut vreo plata anul asta spre UMB. Deci daca au ramas la 15% plati, sigur nu au bani pentru grinzi.

ciprebbe

Zona IV


SI incet incet prinde contur.....
Dupa IV


Spre V


Atac la viaductul V

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

bridge

#6027
Quote from: horatiu.cosma on April 30, 2015, 03:36:23 PM
Nu am vazut sa se fi facut vreo plata anul asta spre UMB. Deci daca au ramas la 15% plati, sigur nu au bani pentru grinzi.

Greu de crezut ca asta-i motivul.

florin74

Quote from: bridge on April 30, 2015, 03:24:21 PM
Oare de ce  se cam lasa asteptate grinzile astea? :)

Alea costa si in plus trebuie platite (PREBET le face), adica show me the money.  :D
Se pare ca s-au cam terminat deocamdata (banii), sau sunt trimisi sa acopere gaurile de pe Lugoj-Deva lot 4

ciprebbe

Zona dificila la V ( aici au depozitat foarte mult pamant, e zona unde au inceput in august excavarile)


Spre padure




Si acum dupa padure spre Nadaselu





Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe