Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 21 Guests are viewing this topic.

cob26

Quote from: vicmures on February 11, 2015, 07:13:41 PM
Aveti cumva idee cam care este timpul mediu scurs de la castigarea licitatiei pana la atribuirea contractului si a ordinului de incepere ?
Sau in alte cuvinte, cam cat timp trebuie sa asteptam pana incep lucrarile propriu-zise ?
Guvernul a fost luat prin surprindere privind lipsa contestatiilor. De ce? Autostrada nu a fost prinsa in buget pe 2015, iar semnarea contractelor va fi problematica.

horatiu.cosma

Prinsa neprinsa, nu cred ca nu se asteptau sa semneze in 2015, deci automat avansul trebuie prevazut in 2015.

carutasul

Pai parca si UMB-ul a asteptat vreun an si ceva ordinul de incepere a lucrarilor. Aici insa e pe fonduri, deci trebuie sa o faca anul asta, ca sa apuce sa cheltuiasca din ei cat se mai poate.

cob26

Quote from: horatiu.cosma on February 13, 2015, 09:43:34 AM
Prinsa neprinsa, nu cred ca nu se asteptau sa semneze in 2015, deci automat avansul trebuie prevazut in 2015.
asta va fi cireasa guvernului, rectificarea bugetara in luna martie; altfel nu au nici o cale legala de a plati avansul.

horatiu.cosma

Pai cica anuntau ca au un miliard de la UE si inca unul de la buget anul asta, daca nu au 40 de milioane(cam cat e avansul pentru toate loturile), atunci unde se duc toti banii astia?

cutter

@cob26: în Bugetul de Stat pe 2015 apare în fișa proiectului AUTOSTRADA BRAȘOV-CLUJ-BORȘ finanțare prin Fondul de Coeziune (deci pentru Cîmpia Turzii-Tîrgu Mureș): 172.272 mii lei din care 21.340 sunt cheltuieli neeligibile. Ar rezulta că pentru avans ar putea fi folosiți 172.272 - 21.340 = 150.932.

Valoarea celor 5 loturi așa cum au fost atribuite este de 1.164.383 mii lei adică un avans de 15% ar însemna 174.657 mii lei, deci alocarea curentă ajunge și nu prea pentru plata unui avans, într-adevăr pare că e nevoie de o realocare. Dar să știi că se poate și fără rectificare bugetară - mai nou, prin Ordonanța nu-știu-care se pot face mutări între bugetele aceluiași ordonator de credite, așa au făcut anul trecut ca să aloce bani pentru DN2D Focșani-Tg. Secuiesc și pentru pasajele de la Arad fără să facă rectificare bugetară.

horatiu.cosma

Dau avansul din banii respectivi, si mai scot de undeva prin ordonanta de urgenta pentru exproprieri.

dr4qul4

de fapt banii ajung de avans pentru ca un lot a fost contestat! chiar cel mai scump.
Macar sa semneze cat mai repede contractele!

Bani sunt (UE nu ne-a rambursat degeaba pt A4 si DN-urile reabilitate din imprumuturi)
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

cob26

Quote from: horatiu.cosma on February 13, 2015, 10:52:44 AM
Dau avansul din banii respectivi, si mai scot de undeva prin ordonanta de urgenta pentru exproprieri.
Daca exista cale legala, desi am unele retineri, ar trebui sa vedem utilaje prin luna martie pe santiere.
In Strabag si Geiger am incredere, vom vedea Vega cum se misca, mai ales ca ei sunt noi in aceste tipuri de lucrari.

horatiu.cosma

Chiar daca un lot a fost contestat, aproape sigur ca se va solutiona contestatia in 3-4 luni si se va putea semna acel contract in 2015, deci si acolo va fi nevoie de avans.

VictorC

Urmare a calendarului de măsuri stabilit în vederea finalizării construcției Autostrăzii București - Ploiești, acțiune solicitată de Domnul Ioan Rus, Ministrul Transporturilor, CNADNR SA a dus la îndeplinire următoarele:

Ø  În data de 05.02.2015 a fost depusă la Registratura Primăriei municipiului București cererea de emitere a Certificatului de Urbanism pentru sectorul de drum cuprins între km 0+000 și km 0+750;

Ø  În data de 10.02.2015 a fost efectuată Recepția la Terminarea Lucrărilor pentru ,,Autostrada București – Brașov, tronsonul București – Ploiești, km 0+000 – km 19+500", sectorul cuprins între km 7+400 – km 19+500 executată în cadrul Contractului nr. 93/11990 din data de 18.06.2007, încheiat între CNADNR SA și Asocierea dintre IMPRESA PIZZAROTTI și C.S.pA. TIRRENA SCAVI S.p.A. pentru lucrările de proiectare și execuție autostradă;

Ø  În data de 13.02.2015, printr-un proces verbal de predare - primire, a fost realizată preluarea în administrare de către CNADNR SA a sectorului de autostradă cuprins între km 3+325 și km 6+500.

Menţionăm că sectorul cuprins între km 6+500 - km 19+500, a fost preluat de către CNADNR SA în anul 2012.

horatiu.cosma

Pentru bucata dintre km 0+750 si 3+325 nu e nevoie de Certificatului de Urbanism?

paulmare

Horatiu de la calea ferata inspre Ploiesti incepe Republica Ilfov
acolo la mica intelegere cu primarul pandele, nu iti trebuie nimic
sau scoti certificatul dupa ce e gata constructia si vezi ce a iesit :)

horatiu.cosma

Aaa, deci pana la 0+750 se intinde Bucurestiul? Mersi :)

cutter

E mai lungă porțiunea de pe teritoriul administrativ al Bucureștiului cam pînă la 1+600 (pîna la CF București-Constanța).

De la 0 la 0+750 se suprapune peste (fosta?) Pepiniera Tei-Toboc.