Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 44 Guests are viewing this topic.

ciprebbe

Zona de langa padure























Restul mai pe seara.

Muultumesc florin74 pt motorizare.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Zona dintre viaduct 5 si padure ridica probleme.
Aici au nivelat dealul (dupa ce l-au terasat) si au urcat inca 40-45 m mai sus sa il teraseze din nou. Vor excava inca pe atata aici.

http://www.youtube.com/v/fNWDnQ-rwEk
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

florin74

#4382
O singura completare : in zona dinspre padure (unde se vede doar un excavator), acolo au ajuns la nivel.

Nu au reusit sa stabilizeze alunecarile din zona mentionata de ciprebbe, asa ca o sa aiba de lucru acolo. Au cam muncit degeaba, dupa cum recunoastea nenea care se zareste pe la secunda 15 in ultima filmare. Acolo o sa fie pante mai lina, si doar in apropierea terasamentului  (ultimii 5 metri) o sa fie cum a fost initial, pentru aspect  :D


A, si au inceput lucru si in partea cealalta a padurii, dar din motive de timp nu am mai ajuns acolo. Saptamana viitoare daca ne permite vremea. Oricum, sambata si duminica viitoare liber, din motive de sarbatoare si de zi de nastere big boss.

ciprebbe







Zona viaduct IV



















Zona intre viaduct III si IV unde sunt deja la cota!!!

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

rocklee

multumesc ciprebbe  pentru imagini si reportaj ...la fel si lui florin ...si la toti care miati facut ziua frumoasa ...cu imaginile de pe santiere  :) :cheers: :cheers:

horatiu.cosma

Superbe imaginile, la cum se lucreaza, prevad ca vor merge intr-un ritm cel putin impregil-ian chiar si la iarna. Oare cat la suta din valoarea initiala a contractului a licitat UMB-ul, ca prea bine lucreaza? Si daca as vrea sa fac o plimbare de duminica de la zona podului peste somes pana sus la padure, se poate face?

Eurocopter

Quote from: alecu26 on October 31, 2014, 04:51:54 PM
Momentan nu prea inteleg care paote fi strategia acolo, considerand ca nu e platit, ca orice intelegere cu oricine e acum la putere are vloare ZERO, ca maine nu stii cine e la putere si poimanine nici atat.

In plus din ce am inteles chiar inchiriaza utilaje.

Alecu nu uita ca UMB e campioana de departe la fonduri primite de la buget in 2014, circa 70 mil. EUR - am citit asta in ZF acum vreo 2 saptamani. Ce e drept sunt pentru lucrari de anul trecut, dar totusi in 2014 au primit infuzie serioasa de cash, iar acei 70 mil. EUR inseamna cam cat tot proiectul Gilau-Nadasel. Pe Lugoj-Deva au primit avans si lucreaza din aceia, iar acolo se vor deconta facturi la maxim in 2015 ca sa scoata absorbtie cat mai mare.

In aceste conditii strategia lui Umbrarescu e simpla si clara. Avand bani in conturi, nu face sens sa nu lucreze si sa plateasca angajati degeaba. Chiar si cu utilajele pierzi bani daca le ti pe tusa. Asadar avand contractul asta castigat, este mult mai rentabil pentru el sa lucreze decat sa stea, chiar daca banii pentru lucrarile actuale ii va primi abia peste un an sau chiar doi.

Danny550394

Quote from: alecu26 on October 31, 2014, 04:40:14 PM
pe A1 mai lucreaza ceva? Cred ca o sa fug in acest weekedend pana acolo.

Nu te grabii. Poate pe la primavara. In afara de zona de langa organizarea de santier de pe lotul 3 unde se lucreaza la terasament (chiar sustinut), in rest e liniste.
Impregilo a decopertat in continuarea lotului 1 asta de acum doua saptamani.
Lotul 4 cred ca este in aceeasi stare. La cate utilaje-s pe Gilau-Nadasel m-as mira sa mai fie ceva pe A1.

florin74

^ Se lucreaza in continuare si la Lugoj-Deva. Sunt destul de multe utilaje inchiriate (Salaj, MM, inclusiv Gorj multe) pe A3 (cred ca peste 50% din desfasurarea de forte). Tipul cu care am vorbit avea fratele la Lugoj-Deva, lucra la statia de asfalt. Si din cate spunea zicea ca merge statia in fiecare zi. :)

disney

CNADNR a confirmat astazi faptul ca licitatia pentru finalizarea lucrarilor la sectiunea 2B "Campia Turzii - Gilau" va avea loc "in perioada imediat urmatoare".  :D

ciprebbe

De prin primavara e tot asa.... in perioada urmatoare.....
@horatiu.cosma - cu o masina cu garda inalta se poate, in majoritatea reportajelor am fost cu 4*4 sau offroad.
Duminica sunt doar paznicii si cainii prin in zona. :D

Restul pozelor de la viaduct 4 pana la 1 sunt la incarcat...rabdarica....
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

adiarc

Quote from: disney on October 31, 2014, 09:49:10 PM
CNADNR a confirmat astazi faptul ca licitatia pentru finalizarea lucrarilor la sectiunea 2B "Campia Turzii - Gilau" va avea loc "in perioada imediat urmatoare".  :D
adica portiunea cu viaductul peste Somes ?
Mersi
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

horatiu.cosma

Dar cu pejosul nu se poate, sunt vreo 5 km dus, 5 intors, nu e un capat de tara(3-4 ore cu opriri si poze). Vroiam doar sa stiu daca e permis, si daca e accesibil pentru mers pe jos?

florin74

Daca nu sunt sefii , se poate. Dar vezi ai grija la câini. Si la noroaie. Unele zone au un acces mai dificil.

ciprebbe

Urmatoarele poze de la viaduct 4 pana la viaduct 2 sunt facute mergand pe jos direct pe terasament.
Si da, surpriza UMB, intre viaduct 2 si 4 sunt aproape gata cu terasamentul pentru iarna.
Nu reduc motoarele ci de luni mare parte se muta dincolo de padure(deja au eechipe si utilaje si dincolo spre Nadaselu).
Printre atatia oameni si atatea utilaje nu e greu sa te strecori pentru fotografiat. Duminica te vad paznicii dar te descurci  :p .
Daca tot ai chef de plimbare incearca sa acoperi zona de dupa padure unde nu am ajuns noi azi.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe