Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 43 Guests are viewing this topic.

ciprebbe

Quote from: tonică on October 15, 2014, 01:01:20 PM
ceea ce se face acum pe gilau-nadaselu este proiect modificat fata de ceea ce avea in plan bechtel. Deasemenea oricare dintre sectiunile care vor fi scoase la licitatie vor fi modificate, avand nevoie de sf-uri noi. Fireste si zona zalaului unde la o adica intre timp a aparut si o centura din cate stiu. Bechtelul facea totul sa para mai greu pentru ca-i avantaja in urma contractului pe care-l aveau cu statul. Acum lucrurile cica s-au schimbat ( e adevarat, oamenii nu ).
Probabil singurul segment care va tine cont de planurile bechtel este suplacu-biharia caci acolo deja traseul e nu numai stabilit dar exista deja lucrari incepute pe parcursul lui.

E proiect Bechtel pe Gilau-Nadasel  :p .
Traseul nu s-a schimbat deloc, iar daca se fac noi SF-uri sa nu ne asteptam la modificari mari de traseu.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

stangabriel

Quote from: horatiu.cosma on October 15, 2014, 12:43:11 PM
La o adica Mihaiesti - Suplacu e o zona in care se merge foarte bine si pe DN(1F si 1H parca) si nu e nevoie urgenta de A luand in considerare MZA-ul. Daca UE se ofera sa ne faca pe banii ei portiunea aceasta, atunci cu toate panzele sus inainte  :lol:

Trafic va fi deoarece momentan relatia Cluj-Oradea se face pe DN1. Masinile se vor muta pe A3.

alecu26

traseul nu s-a modificat. Dar SF-ul a fost actualizat si ulterior...constructorul a mai modificat/optimizat odata ca e Design&Build.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

horatiu.cosma

Nu stiu sigur daca se vor muta, cel putin traficul greu. Centura Zalau nu e finalizata, serpentine sunt si pe ruta asta, e ceva mai lunga, pentru 70 de km de A o sa fie destui care o sa mearga in continuare pe DN1.

Ionut

Se vor muta daca li se interzice accesul. E pentru siguranta lor si a noastra, a restului de soferi. In mod normal, peste tot unde ai dublat DN cu A, pe DN trebuie sa interzici accesul peste 3,5t.

alecu26

iar visam departe. step by step.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Marius68

Salut Ionut, legal nu poti sa interzici traficul greu pe un DN chiar daca exista o autostrada/drum expres paralel cu DN din mai multe motive pornind de la faptul ca DN este gindit ca ruta alternativa in cazul unui eveniment rutier care blocheaza autostrada pentru mai multe ore, sau aprovizionarea localitatilor aflate pe DN si fara acces la A printrun nod direct, si pina la aspectul discriminarii participantilor la trafic.

Ionut

#4252
Cum sa nu poti interzice?! :o

DN1 de exemplu intre Bucuresti si Ploiesti are restrictie de o gramada de ani pentru vehiculele grele, chiar INAINTE de a fi gata A3. Sunt multe segmente de DN unde sunt interzise vehiculele grele din diverse motive. Ar fi chiar culmea sa ai autostrada disponibila si tu sa mergi cu TIR-ul prin localitati ca sa poluezi si sa faci galagie si sa deranjezi lumea pe serpentine doar pentru ca asa vrea muschiu' tau.

Sa revenim totusi la A3.

iuli_reiner

Legal vor fi interzise aproape sigur cu exceptia riveranilor etc  un exemplu simplu DN  intre Deva-Arad cand va exista  autostrada Deva-Lugoj-Arad 

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Zimox

Incredibil cata inconsienta poate sa aibe acel politist, atunci nu e de mirare ca ''uni'' nu stiu sa foloseasca o autostrada cand cei care ar trebui sa ii invete fac asemenea prostii, ma intreb oare cand vor fi civilizati?
!

adiarc

in multe tari exista portiuni cu trafic greu interzis pe DN-uri dublate de A...singura modalitate de a intra cu tir-ul este daca ai acte de descarcare in zona...altfel nu...sunt perfect de acord cu Ionut...eu de ex , in 2-3 ani cand avem Nadlac-Sibiu , as interzice pe tot traseul traficul greu , pe DN , bineanteles cu exceptia celor care au descarcare
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

yetiman

Quote from: horatiu.cosma on October 15, 2014, 12:43:11 PM
La o adica Mihaiesti - Suplacu e o zona in care se merge foarte bine si pe DN(1F si 1H parca) si nu e nevoie urgenta de A luand in considerare MZA-ul. Daca UE se ofera sa ne faca pe banii ei portiunea aceasta, atunci cu toate panzele sus inainte  :lol: . Legat de aceasta sectiune, pe harta Bechtel apare ca autostrada va trece la sud de Zalau printr-un tunel pe sub M. Meses. Imi poate explica cineva logica acestui tunel(care presimt ca e extrem de scump), in loc sa duca traseul la nord de Zalau, undeva intre Moigrad si Mirsid, cu iesire la Hereclean, unde e o zona de deal(depresiune) relativ plat???

Adevarat ca nu e trafic acum pe Mihaiesti - Suplacu. Dar daca va fi gata autostrada pana la Mihaiesti si de la Suplacu la Bors se schimba datele problemei. Cea mai mare parte din circulatia de pe Cluj-Oradea se va muta pe bucatile de autostrada. Si atunci DN vor deveni aglomerate.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

delacroix

#4258
Quote from: yetiman on October 15, 2014, 07:36:12 PM

Adevarat ca nu e trafic acum pe Mihaiesti - Suplacu. Dar daca va fi gata autostrada pana la Mihaiesti si de la Suplacu la Bors se schimba datele problemei. Cea mai mare parte din circulatia de pe Cluj-Oradea se va muta pe bucatile de autostrada. Si atunci DN vor deveni aglomerate.
Pai daca e aglomerat nu mai bine mergi pe traseul vechi de unde a plecat "Cea mai mare parte"?
Fara "ocolirea" Zalaului traseul asta nu atrage pe nimeni.

tonică

Pana ce nu va exista continuitate pe partea maghiara eu zic ca cei din cluj ori nordestul tarii tot inspre dn direct spre oradea se va indrepta. Va parea in continuare un ocol prea mare si degeaba atata timp cat la biharia trebuie revenit spre bors pt a trece granita.
Eu vad aceasta continuare spre zalau mai importanta in a lega baia mare, oasul si maramuresul de centrul si sudul tarii, fapt necesar daca ne gandim ca cei 600 km de la bucuresti la baia mare se fac in cel putin 10 ore. Sau si ma departe legand baia mare de satu mare si mai apoi prin ungaria spre nordul europei. Dar altfel...