Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 45 Guests are viewing this topic.

stangabriel

#4230
Consider ca tronsonul Nadaselu Mihaiesti mai putea astepta. Prioritar ar fi zonele cu serpentine sa fie rezolvate,aici avem drum cat de cat  usor pe Dn. Vorbind de A3.  Chiar centura Zalaului,nu stiu exact pe unde trece A3,imi imaginez ca trebuie un segment mai lung pentru avea legatura cu DN-ul

Sunt alte zone in tara cu trafic mult mai mare ce se inghesuie in orase. Nu le enumar,fiecare le stie din zona lui.

stangabriel

http://www.autostradatransilvania.ro/maps/Harta-Interactiva.html

Harta autostrazii transilvania. Segmentul ce ocoleste Zalau si Simleul Silvaniei e mult mai lung si cuprinde tunele prin Muntii Meses. Aceste tunele nu erau in proiectul Bechtel?

dr4qul4

Au licitat A3 doar pt ca nu au alte SF-uri. In plus, poate beneficia de finanțare!
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

stangabriel

De la buget,nu? intre Gilau si Bors.

dr4qul4

Nu neapărat. Chiar si de la UE. Probabil vor fi finanțate de la buget si încercat apoi sa fie acceptate de UE pt rambursare.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

stangabriel

Ar fi bine...Sebes-Targu Mures deja au aparut din vointa CE.

Eurocopter

Quote from: horatiu.cosma on October 14, 2014, 05:56:08 PM
50% e doar distanta atacata din distanta totala a lotului, stadiul e pe la 25-30% cel mult...

50% e stadiu valoric, din cauza viaductului de la Suplacu de Barcau, nicidecum fizic. Lucraririle in rest sunt in cel mai bun caz la nivel de terasamente si pile la viaducte, pe o distanta de maxim 30km in total (deci nu poate fi vorba de stadiu fizic 50%). Stadiul fizic as spune ca e maxim 30%.

alecu26

Oare cum am putea afla ceva mai multe despre Suplacu-Bors? inca nu e foarte sigur ca e acordat lui Impregilo. Dar pare ca procedura de evaluare e incheiata demult.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

iulius

Ar fi frumos ca in decurs de 6-7 luni sa fie in pregatire/licitatie si Mihaiesti-Suplacu asa cel putin peste vreo 3-4 ani am avea autostrada continuua de la Bors la Tg Mures, Turda, Sebes, Sibiu...!

alecu26

eu m-as bucura ca in 3 ani sa avem autostrada continua de la Sibiu la Nadlac, inclusiv conexiune la granita. Cat despre A3 continua in zona aia, chiar si pe fonduri europene si chiar 85% subventionata....nu va fi gata mai devreme de vreo 5-6 ani.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

adiarc

si bineanteles sa fim si in Schengen.  :)...asta ne-ar apropia mult mai mult de normalitatea din Europa sec 21
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

horatiu.cosma

La o adica Mihaiesti - Suplacu e o zona in care se merge foarte bine si pe DN(1F si 1H parca) si nu e nevoie urgenta de A luand in considerare MZA-ul. Daca UE se ofera sa ne faca pe banii ei portiunea aceasta, atunci cu toate panzele sus inainte  :lol: . Legat de aceasta sectiune, pe harta Bechtel apare ca autostrada va trece la sud de Zalau printr-un tunel pe sub M. Meses. Imi poate explica cineva logica acestui tunel(care presimt ca e extrem de scump), in loc sa duca traseul la nord de Zalau, undeva intre Moigrad si Mirsid, cu iesire la Hereclean, unde e o zona de deal(depresiune) relativ plat???

tonică

ceea ce se face acum pe gilau-nadaselu este proiect modificat fata de ceea ce avea in plan bechtel. Deasemenea oricare dintre sectiunile care vor fi scoase la licitatie vor fi modificate, avand nevoie de sf-uri noi. Fireste si zona zalaului unde la o adica intre timp a aparut si o centura din cate stiu. Bechtelul facea totul sa para mai greu pentru ca-i avantaja in urma contractului pe care-l aveau cu statul. Acum lucrurile cica s-au schimbat ( e adevarat, oamenii nu ).
Probabil singurul segment care va tine cont de planurile bechtel este suplacu-biharia caci acolo deja traseul e nu numai stabilit dar exista deja lucrari incepute pe parcursul lui.

horatiu.cosma


ciprebbe

Iasa mult mai ieftin 2 km de tunel decat ocolul prin nord a Zalaului( nu exista logica pt ocolul pe N) iar cu tunel iesi direct pe directia dorita (Crasna-Nusfalau-Suplacu)
In urma cu cateva luni Rus zicea ca se va scoate separat la licitatie acest tunel insa sunt doar vorbe.
Eu zic sa ne multimim pt urmatorii 3 ani cu viaduct Gilau si finalizare Suplacu - Bors.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe