Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 8 Guests are viewing this topic.

Ionut

#45
Merci Mihai pentru articol!
Te rog sa pui si link direct cu sursa de unde ai luat articolul :) Merci! :cheers:

Ce veste extraordinara! Mi se pare incredibil ce a reusit Boagiu sa faca din contractul cu Bechtel. Incredibil intr-un sens bun. Incredibil=normalitate. :)


alecu26

si bani de Unde?

Eu zic ca oricum termina Bechtel de la Buget Suplacu de Barcau....si momentan ar merita continoata doar 2 tronsoane mici....(Gilau-Nadasel-febletea lui Boc si Campia-Turzii-Ludus-(Iernut).

In rest sa bage bani in CIV...ca si partea romana a cofinantarii este destul de mare.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

frunzamihai

Pai Behtel isi continua ultimele 2 tronsoane, asa cum au stabilit in negocierile de reziliere. Pentru restul tronsoanelor insa ne-a fost aprobata cererea de finantare de la UE, in urmatorul exercitiu bugetar, adica incepand cu 2014.

Ionut

Quote from: frunzamihai on October 24, 2011, 09:34:57 AM
Pai Behtel isi continua ultimele 2 tronsoane, asa cum au stabilit in negocierile de reziliere. Pentru restul tronsoanelor insa ne-a fost aprobata cererea de finantare de la UE, in urmatorul exercitiu bugetar, adica incepand cu 2014.

Exact!

QuoteAutostrada Transilvania, amânată încă trei ani

Braşovenii mai au de aşteptat până când vor circula pe autostrada Transilvania. Abia după 2014 se va încerca obţinerea unei finanşţări cu fonduri europene.

Prima secţiune finanţată din bani europeni va fi Gilău - Nădăşel, din judeţul Cluj, cu o lungime de 8,5 kilometri, care urmează a fi scoasă la licitaţie săptămâna viitoare.

Celelalte tronsoane ce urmează a fi finanţate din fonduri UE sunt: Braşov-Făgăraş (53 km), Făgăraş-Sighişoara (52 km), Sighişoara-Ogra (56 km), Ogra-Câmpia Turzii (37 km), Gilău-Mihăieşti (24 km) şi Mihăieşti-Suplacu de Barcău (76 km).

,,Până acum CE nu a vrut să audă sub nicio formă de finanţarea acestor tronsoane din bani europeni. Prin faptul că s-a negociat corect un contract avem posibilitatea să facem Autostrada Transilvania inclusiv pe bani europeni, întâi tronsonul Gilău - Nădăşel, apoi proiectarea la Târgu Mureş - Câmpia Turzii şi de la Gilău la graniţă, care fac parte din tronsoanele prioritare", a declarat, la rândul său, premierul Emil Boc, citat de www.newsbv.ro.

sursa: Adevarul

flanker1

Deci Gilau-Nadasel se face din buget. CTurzii-Tg Mures din buget sau TEN-T?

Ionut

Quote from: flanker1 on October 24, 2011, 02:56:57 PM
Deci Gilau-Nadasel se face din buget. CTurzii-Tg Mures din buget sau TEN-T?

Uh. Pai :bash:

Boc zicea ca Gilau-Nadaselu din buget, dar acum din stirea asta cica va fi primul cu fonduri UE. Nici ei nu cred ca stiu sigur. Sau Boagiu l-a fentat pe Boc si nu mai finanteaza de la buget, ci din fonduri UE dar dupa 2014. Dar atunci cum scot ei la licitatie in 2 saptamani?! In 2012 anunta castigatorul si se apuca din 2014? :lol:

Si restul tronsoanelor tot TEN-T/fonduri UE... din ce se lauda Boagiu. Asa zicea, Bechtel termina 2B si 3C si restul... fonduri UE, dar din 2014.

flanker1

La buget clar ca sunt bani putini. Poate s-a gandit Boagiu in felul urmator:
2011 s-a dus fara lucrari la AT
2012 se vor licita/contesta/relicita niste tronsoane
2013 asteptam banii europeni
2014 daca totul merge bine incepem

frunzamihai

Am gasit pe site-ul mt.ro si o filmare Bucuresti - Ploiesti. Nu stiu cand a fost facuta. O sa o incarc aici in cateva minute.

frunzamihai


madad


Ionut

QuoteCât va costa primul tronson din Autostrada Transilvania pe care nu va lucra Bechtel

Compania de Autostrăzi va scoate, cel mai probabil, săptămâna viitoare la licitație secțiunea dintre Gilău şi Nădăşelu la un cost de circa 4,8 milioane de euro pe kilometru, potrivit informațiilor obținute de capital.ro. Documentația de atribuire a fost trimisă deja la Autoritatea Naţională de Reglementare şi Monitorizare a Achiziţiilor Publice (ANRMAP).

Reactualizarea proiectului de construcţie a secţiunii dintre Gilău şi Nădăşelu în lungime de 8,7 kilometri, parte a tronsonului Gilău-Mihăeşti (22,5 kilometri), a avut loc în septembrie. Potrivit reprezentanților Companiei Naționale de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România (CNADNR), revizuirea soluțiilor tehnice la toate structurile de artă a determinat reducerea costurilor cu circa 25%. Pe acest tronson de mai puţin de nouă kilometri se află un nod rutier la Nădăşelu, care va face legătura cu DN1F, zece poduri, viaducte şi pasaje, fără a lua în calcul şi podeţele.

Până la finalul anului va fi scoasă la licitație și secțiunea Câmpia Turzii-Iernut (33,6 kilometri, parte din Târgu Mureş-Câmpia Turzii cu o lungime de 37,191 kilometri, n.r), urmând ca în prima parte a anului 2012 să fie demarate proceduri de achiziţie a lucrărilor și pe secțiunea Iernut-Târgu Mureş (3,5 kilometri).

Fonduri UE și concesionare, soluții pentru Autostrada Transilvania în era post-Bechtel
Potrivit unor surse din Ministerul Transporturilor, Comisia Europeană a decis revizuirea rețelei europene TEN-T și a acceptat ca tronsoane din Autostrada Transilvania, care nu mai fac obiectul contractului cu firma americană Bechtel și pentru care statul nu și-a făcut încă planuri, să poată fi construite folosind fondurile europene care vor fi alocate României în următorul exercițiu bugetar, 2014-2020. Este vorba despre 202 kilometri din cei 415, câți are întreaga autostradă, respectiv despre tronsoanele Făgăraș-Sighișoara (52 km), Sighișoara-Târgu Mureș (58 km), Mihăești-Suplau de Barcău (75,5 km) și Nădășelu-Mihăești (16,8 km, parte a tronsonului Gilău-Măhăești).

Dacă pe aceste tronsoane,CNADNR a optat pentru organizarea de licitaţii şi finanţarea lucrărilor cu bani de la bugetul de stat, pentru secţiunea cuprinsă între Braşov şi Făgăraş (48,4 kilometri) se doreşte concesionarea la pachet cu autostrada Comarnic-Braşov.

sursa: Capital

Exceptional. Avem insa bani pentru cele finantate de la buget? :dunno:

Ionut

Clip nou cu autostrada A3 Bucuresti-Ploiesti pe MT.

Multumim!

Credeti ca e gata in 2011? Nicio sansa. :ohno:
Dar in 2012 e OK cred.

PS: ce-o fi baut pilotul?! :lol:

madad

Quote from: Ionut on October 28, 2011, 04:43:19 PM
Clip nou cu autostrada A3 Bucuresti-Ploiesti pe MT.

Multumim!

Credeti ca e gata in 2011? Nicio sansa. :ohno:
Dar in 2012 e OK cred.

sectiunea din primele 4min 30sec pare a fi undeva la vreo 95% dar restul doar in 2012 din pacate  :(

QuotePS: ce-o fi baut pilotul?! :lol:

Mi sa facut rau doar intorcand capul dupa imagine :lol:

frunzamihai

Tocmai zise Moise ca nu va fi gata anul asta, citandu-l pe directorul autostrazii. Nu sunt gata 2 poduri. Termen de finalizare : iunie 2012. Hai ca e bine :)