Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 60 Guests are viewing this topic.

lig

Am primit acum o luna un raspuns de la CNADR , foarte succint , semnat de dl Neaga .
Raspuns foarte putin serios .
La intrebarea : " cand se vor termina cei 6 km de la centura la Popasului ? " - dl Neaga a raspuns " in cel mai scurt timp posibil " - e cazul , asa cum vedeti
Nu ca sa va dau idei , eu am inceput sa-l hartuiesc cu intrebari pe blogul lui si pe pagina lui Facebook pe fostul ministru al marilor proiecte - intrebarile si remarcile mele sunt sterse in mai putin de 8 ore ...

frunzaverde

#3286
Quote from: Tavi on June 11, 2014, 11:22:39 AM
^Sau, mai precis, stie cineva ce scrie in respectiva notificare de reziliere?

Cel mai probabil nu e rezilierea propriu-zisa, ci un final notice to correct (sau cum i-o zice cf. contractului de fata). Adica, in cazul in care nu corecteaza deficientele intalnite, se poate rezilia contractul fara nici o avertizare prealabila, diferendul urmand a fi rezolvat exclusiv de justitie.

Cum Pizzarotti si-a incasat practic 90% din banii pe lotul asta (am facut niste calcule mai devreme), si cum stadiul fizic e sub 50% pe bucata asta, nu e DELOC in favoarea constructorului sa abandoneze santierul si sa lase unei comisii de arbitraj sa decide cine-ce-daune-plateste-cui. E in avantajul constructorului ori sa santajeze contractorul pentru niste bani in plus prin taraganare, ori, in cel mai rau caz, sa duca lucrarea la bun sfarsit si apoi sa se planga in instanta de reaua vointa a CNADNR. Intamplator au mai trecut printr-un "final notice to correct", si, surprize surprize, au "corectat". Nu ma mira ca au inceput sa lucreze.

Quote from: Earthchild on June 11, 2014, 11:37:56 AM
Scrie "Din pricina subfinantarii acute a actiunii "punga si salamul" ce se va desfasura la toamna, suntem nevoiti sa taiem din investitiile inutile pentru electoratul de la sate.

Singurul comentariu politic: nu e logic deloc dpdv politic. Intrarea A3 in Bucuresti este o investitie cu un potential electoral imens, mult mai mare decat orice alta investitie posibila a fi terminata pana la alegeri in zona Bucurestiului. Mai mult, Bucurestiul este o "pata neagra" pentru partidul de guvernamant - asa ca nu are ABSOLUT niciun sens sa tai banii (care, comparativ, ti-ar putea aduce cele mai multe voturi pe leu cheltuit) sau sa reziliezi contractul asta pentru a mai muta niste bani intr-un loc cu electorat aproape sigur in favoarea ta. Calculele astea nu sunt specifice Romaniei, ci oricarei democratii, mai mici sau mai mari.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

delacroix

#3287
Poate va mai relaxati un pic.
A3(?) Tg. Mures- Campia Tuzii, Lot3, sector Recea-Ogra.
http://www.youtube.com/v/Z7jpuPN4Z0U

yuli 1

#3288
poate o fi un semn bun ca  ameninta pe constructori ,asa au terminat tronsonul Moara vlasiei - Ploiesti tipic romanesc .

iulius

un BIG LIKE pentru video @delacroix!!! si tot venind vorba de C.Turzii-Tg.Mures inca nu a aparut nimic pe SEAP? mersi.

Tavi

Multumesc frunzaverde! Sa speram ca se apuca mai vartos de treaba.

Zicea cineva pe aici (un singur user si fara poze, nu a mai confirmat nimeni) ca ar lucra la coloanele forate de la supratraversarea caii ferate B-Ct. Ati mai vazut ceva? E vreo foreza pe acolo? Armaturi? Betoniere aliniate pentru turnare continua? ...

doryan93

#3291
Miercuri, Guvernul a aprobat o hotarare prin care aloca 1.122.000 lei (aproximativ 250.000 euro) pentru exproprieri, in vederea realizarii tronsonului Comarnic-Predeal al autostrazii Bucuresti-Brasov.
Sursa B365
Sursa HotNews

Tavi

Retin atat: "autostrada va fi realizata de consortiul ...". Exprimarea denota o siguranta mare cat masivul Bucegi. E bine dom'ne!

florin74

Din categoria "e bine sa fie bine".  Vad ca FMI pleaca fara scrisoare de intentie, sunt anuntate noi masuri sociale, executia bugetara e vai de steaua ei, nu stiu daca o sa avem stiri bune  perioada asta de timp. >:(

florin74

#3294
Am gasit planurile pentru Tg Mures-Campia Turzii
2 loturi mari

1 lot mare : Tg Mures- Ogra si Drum de legatura de 4,7 km, care va fi licitat pe 2 sectoare :
a) Tg Mures-Ungheni (km 0 - km 4+500 m) + drum legatura 4,7 km (284,143 mil lei)

Drum de legatura : conex cu DN 15, 2 benzi pe sens, parapeti New Jersey, configuratie in plan preluata din proiectul primarie Tg mUres prelungirea Caii Sighisoara in 2 directii : DN 13-DN15
Mininod rutier intersectia cu DJ 151D (acatari-Ungheni)

b)Ungheni-Ogra (km 4+500 - km 14+605) (381,528 mil lei )
Nod rutier (trompeta simpla) la km 5 (aeroport)
Pod cu 3 deschideri (3*33m) la km 10+800

2 lot mare : Ogra-Campia Turzii
3 sectoare
a) Ogra Iernut (km 0 - 3+600) - 130 mil. lei
b ) Iernut-Chetani (3+600-km 21+500) - 817 mil lei
c ) Chetani- Campia Turzii (21+500 - 37+191) - 619 mil lei

Pana in Cipau paralel cu CF Razboieni-Deda
km 4+878 nod rutier cu DN 14A (Tarnaveni)
traverseaza Muresul de 2 ori in Bogata
la sud de Ludus mai traverseaza Muresul odata si CF Razboieni - Deda
nod rutier trompeta dubla la Chetani cu DN 15



delacroix

Quote from: florin74 on June 12, 2014, 08:29:54 PM
....
Drum de legatura : conex cu DN 15, 2 benzi pe sens, parapeti New Jersey, configuratie in plan preluata din proiectul primarie Tg mUres prelungirea Caii Sighisoara in 2 directii : DN 13-DN15
Mininod rutier intersectia cu DJ 151D (acatari-Ungheni)
....
Adica asta http://www.youtube.com/v//2MosVe3o7s4

horeaa

Florine, presupun ca la lotul 2, nodul de la Chetani ii inclus in sectorul c) iar cel de la Iernut in sectorul a).
Altfel nu prea vad cum ar iesi aproape acelasi pret pe km la b) si c) avand in vedere ca b) traverseaza Muresul de 3 ori. In plus nu vad de ce ar fi asa scump sectorul a).

Ceva harti n-ai ? :)

dorel

Ceva nu e in regula. Preturile sunt peste standardele de cost la autostrazile de munte : 


a) Tg Mures-Ungheni (km 0 - km 4+500 m) + drum legatura 4,7 km (284,143 mil lei)  --- 6.85 m€/km

b)Ungheni-Ogra (km 4+500 - km 14+605) (381,528 mil lei )     8.4 m€/km



a) Ogra Iernut (km 0 - 3+600) - 130 mil. lei       8m€/km
b ) Iernut-Chetani (3+600-km 21+500) - 817 mil lei      10.1 m€/km
c ) Chetani- Campia Turzii (21+500 - 37+191) - 619 mil lei   8.75 m€/km

Stiu ca sunt ceva dealuri pe acolo dar chiar asa de rau sa fie ? Sau poate pretul include comisionul politic de 40% ?

florin74

#3298
Quote from: horeaa on June 13, 2014, 10:31:55 AM
Florine, presupun ca la lotul 2, nodul de la Chetani ii inclus in sectorul c) iar cel de la Iernut in sectorul a).
Altfel nu prea vad cum ar iesi aproape acelasi pret pe km la b) si c) avand in vedere ca b) traverseaza Muresul de 3 ori. In plus nu vad de ce ar fi asa scump sectorul a).

Ceva harti n-ai ? :)

Am un fisier Power Point in care apare pe o pagina traseul. Il gasesti la adresa
http://www.ampost.ro/pagini/comitetul_de_monitorizare, sesiunea iunie 2014, faci download, si dezarhivezi. Este un fisier in arhiva prezentare Tg Mures Ogra Campia Turzii si ai acolo mai multe informatii, inclusiv harti.
Spor!

^ 3 poduri peste Mures, nodul rutier de la Chetani - plus terasamaente babane. - pentru lot b
pod peste Aries, intersectia cu DN15 la Luna, si la fel terasamente serioase - lot c.
In urma licitatiei e posibil sa se ajunga la 75-80% din valoarea estimata.

dorel

ok makes sense. Din ce vad au pus loturi destul de scurte ca sa nu aiba probleme majore cu timpii de executie si sa nu dea contracte prea mari per bucata.